Skocz do zawartości

Wsteczny Suzuki Rm 250


adam24
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

podepne sie pod temat z taka ciekawostka, mialem kiedys rs 125, paliła normalnie, na obroty wkrecala sie pieknie, szla prawie 170kmh a przy ruszaniu jak ją sie zdusilo i ruszalo powiedzmy tak kolo 1000obrotow to nagle silnik zaczynal sie krecic do tylu i uruchamial sie wsteczny, nawet bez zadnego zajakniecia, tak jedwabiscie przechodzil do tych wstecznych obrotow ze nie bylo nawet slychac tego momentu , tylko sie troche gorzej na obroty wkrecala :D raz kumpel sie mocno zdziwil jak dałem mu sie przejechac :D jak moto sie zgasilo i zapalilo sie jeszcze raz to chodzila normalnie, czym to moglo byc spowodowane? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podepne sie pod temat z taka ciekawostka, mialem kiedys rs 125, paliła normalnie, na obroty wkrecala sie pieknie, szla prawie 170kmh a przy ruszaniu jak ją sie zdusilo i ruszalo powiedzmy tak kolo 1000obrotow to nagle silnik zaczynal sie krecic do tylu i uruchamial sie wsteczny, nawet bez zadnego zajakniecia, tak jedwabiscie przechodzil do tych wstecznych obrotow ze nie bylo nawet slychac tego momentu , tylko sie troche gorzej na obroty wkrecala :D raz kumpel sie mocno zdziwil jak dałem mu sie przejechac :D jak moto sie zgasilo i zapalilo sie jeszcze raz to chodzila normalnie, czym to moglo byc spowodowane? :P

 

Łee coś naciągana ta Twoja historia, :icon_mrgreen: przecież raz, że by zgasł przy duszeniu, drugie to jak by naprawdę zaczął kręcić do tyłu, to musiałby się zatrzymać i zacząć cofać... zresztą w RS sięchyba nie reguluje zapłonu :D to jak to jest :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

oczywiście wiem żę takie akcje się zdzarzają, bo się odpala ogara do tyłu i chula :P

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motor w pełni nie wkreca mi sie na obroty podczas jazdy. Trzeba go przegazować aby dostał odowiedniej mocy. Czemu??

Sprawdź czy masz dobre dysze.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież dwusów dostaje przy iluś tam obrotach tej swojej korby i ciśnie, a jeżeli nie wkręca sie dobrze to zawór wydechu moze być. U mnie w cr 250 jak mu odrazu dam buta od 1 to ładnie sie wkręca bo zawór otwarty ale jak go zamule na jakimś biegu i dam gazu to już dopiero na późniejszym łapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moj 1, 2 ma kopa na reszcie muła. trzeba bo dobrze pompować gazem lub delikatnie złapać sprzeglo.

 

 

Właśnie z ta 1, 2 też nie zawsze tak jest czasami właśnie trzeba strzelić ze sprzegła

 

 

Jakie dysze? paliwa?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też zastanawiam sie nad elektryka. Bo słabo mi pali a jak wsadzam palec w fajke i kopie to mam wrazenie jak bym beterie polizał :)

. Nie powinno być wieksze napiecie?

 

Wsadź tam język, jak cie mocno naprostuje to znaczy że iskra dobra. Buahhahaha

Edytowane przez b182
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...