Skocz do zawartości

Kręci sie do 6 tys obr Suzuki DR 800 Big 1993


Pawel_ns
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

Oto mój problem :

 

Motocykl Suzuki DR 800 Big nie wkręca mi się na obroty max 6 tys . Dokładnie wygląda to tak ,że od samego początku zbiera się ,aż dochodzi do 6 tys i nie idzie za nić więcej.

Oto co zauważyłem :

 

-Świece czarne okopcone,

-Troszkę paliwa w air boxie,

-Urwana linka koło głowicy.

 

Kolejna sprawa to zawory chciałbym je ustawić czy poradzę sobie sam posiadając potrzebne narzędzia ??

 

Pozdrawiam i dziękuję za jakąkolwiek pomoc .

Zdjęcie linki 1

Zdjęcie linki 2

Świeca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Linka ta jest od dekompresatora.

Jeśli masz podstawową wiedzę na temat motocykli i jej mechaniki, to powinieś sobie poradzić z rególacją zaworów.

Wyczyść i wyrególuj gaźnik, sprawdz też istalację, może być uszkodzony modół.

Edytowane przez włochatyDR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj,

taki sam objaw miałem w mojej byłej Kawie GPZ 600R.

Dodatkowo strasznie dymił na czarno z komina.

Przyczyną był brudny filtr powietrza co spowodowało zalewanie świec (kolor czarny) i maks obroty do 6000-6500 RPM.

Wymieniłem filtr na nowy, świece też i jak ręką odjął.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ta linka nie jest przyczyna moich problemów ?? Bo z tego co zauważyłem moto odpala jak jest w jednej pozycji a jak przełożę ręcznie tą dźwigienkę to ma problemy z kręceniem i odpaleniem . Co do zaworów jakie powinny mieć luzy ??

 

Edytowane przez Pawel_ns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli ta linka nie jest przyczyna moich problemów ?? Bo z tego co zauważyłem moto odpala jak jest w jednej pozycji a jak przełożę ręcznie tą dźwigienkę to ma problemy z kręceniem i odpaleniem . Co do zaworów jakie powinny mieć luzy ??

A czy jak już odpalisz to dźwignia dekompresatora wraca do poprzedniej pozycji?

Jak widać jesteś zielony w temacie mechaniki i nie wiesz po co jest i jak działa dekompresator.

w takim wypadku ustawienie zaworów pierwszy raz proponuje wykonać pod okiem kogoś obeznanego.

Tak jak koledzy wyżej napisali.Czyszczenie ogólne(filtr, gaźnik ewentualnie nowa świeca i oczywiście naprawa linki dekompresatora)

Tutaj w przyklejonych masz kolegów co użyczają serwisówki.Bez tego ani rusz.

Tam będziesz miał łopatologicznie wszystko napisane.

http://forum.motocyklistow.pl/Dane-technic...ocykli-f32.html

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widać że ktoś nie żałował silikonu pod pokrywę zaworów... czy przypadkiem nie powinna tam być tylko blaszana uszczelka? Nie wiem jak to jest w DR ale z ilością silikony to ktoś przesadził tym bardziej że jest siwy a nigdy nie widziałem siwego silikony silnikowego(może mało widziałem). Wydaje mi się że z niesprawnym dekompresorem możesz z czasem zajechać rozrusznik bo będzie miał za duży opór przy odpalaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...