blade Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 A jak oceniacie hamulce w swoich F4 ?Moje weglug mnie nie są rewelacyjne - czy moze to byc wina nowych klockow, opon ? (W miare nowych - ok. 500-1000km) Tarcze są dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 A jak oceniacie hamulce w swoich F4 ?Moje weglug mnie nie są rewelacyjne - czy moze to byc wina nowych klockow, opon ? (W miare nowych - ok. 500-1000km) Tarcze są dobre ja mam rewelacyjne :notworthy: Nie mam stalowych olptow a wyczuwalne sa swietne i zylety ... ja mam te klocki http://sklep.scigacz.pl/baza-klockow-klock..._1073_1075.html przy 100 km\h tyl potrafi sie podniesc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 Moze ja mam zalozone jakies tandetne klocki - są nowe i kiepsko hamuje. Bo jaka moze byc inna przyczyna ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 ja mam zalozone stalowe przewody z lucasa i jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 2 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2007 (edytowane) ...jeśli układ hamulcowy nie jest zapowietrzony, a płyn i przewody są ok (klamka nie jest miękka) to stawiałbym na klocki. Porównując hamowanie kumpla F4 z moją (jeszcze fabryczne klocki :icon_mrgreen:) to niebo a ziemia, w dodatku kumpla klocki są wyraźnie głośne (świszczą) i widać, że tarcza się przegrzewa... strach pomyśleć, co by się z nią na torze stało :icon_mrgreen: Edytowane 2 Lipca 2007 przez M4NIEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 3 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2007 spalanie normalna turystyczna jazda 5,5l/100km. Oponki spokojnie wytrzymaja wiecej niż 8 tys km. Szacuje ze Pilot Road nowy wytrzyma 12-15 tys. km. Wymiana oleju i filter co 6 tys. km lub co sezon, między wymianami ja nie dolewam ani kropelki. Klocki i naped jeszcze nie wiem do ilu dociągnie w przyzwoitym stanie. Napewno możesz zrobic dłuższe traski ale nie jestem przekonany do turystyki bo w jeden dzień zrobisz naprawde ładną traske to w nastepny szybciej sie mecze na moto i jednak mniej mozna przejchac. Nie próbowałem robić jakies powaznej traski przez kilka dni wiec trudno powiedziec. Ale 400-500km traske spokojnie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 Jeszcze jedno pytanie do Was mam.Jak ze stanem oleju w F4. U mnie jest chyba go za dużo bo jest praktycznie całe okienko zalane jak moto stoi w pionie. Moge tak jezdzic czy moze troche oleju spuscic zeby bylo choc pod gorna kreske na skali ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) Jeszcze jedno pytanie do Was mam.Jak ze stanem oleju w F4. U mnie jest chyba go za dużo bo jest praktycznie całe okienko zalane jak moto stoi w pionie. Moge tak jezdzic czy moze troche oleju spuscic zeby bylo choc pod gorna kreske na skali ?...po to są te kreski, żeby poziom oleju był odpowiedni, tj. zawierał się między nimi :crossy: U mnie jest 3/4 między dolną a górną kreską, przy moto w pionie oczywiście :flesje: Edytowane 4 Lipca 2007 przez M4NIEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) Jutro sie pozbede nadmiaru oleju :crossy:Nie wiem co za mechanik wymienial olej w tym motocyklu, ze zalal za duzo :/ Chyba najszybszy sposob na usuniecie nadmiaru oleju bedzie odessanie go za pomoca wezyka z otworu gdzie sie wlewa olej, nie ? Bo jak odkrece ta srube gdzie sie spuszcza olej to moge przesadzic :flesje: Edytowane 4 Lipca 2007 przez blade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umberto Opublikowano 4 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2007 miałem ten sam problem ale to ja przesadziłem jak wymieniałem olej. Nadmiar usunąłem normalnie poprzez korek spustowy nie musisz go całego wykreciac tylko troche tak zeby trzymał sie na końcówce gwintu i olej delikatnie bedzie leciał i spuścisz dokładnie tyle ile bedziesz chciał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Tak, ale pamietajcie jak latacie na gumie to zawsze olej zalany do wskaznika max ... no chyba ze macie przygotowany do stunu i przegroda wstawiona :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Sciągał ktoś z was plastiki z F4 ? Sprawnie idzie, czy jest dużo zabawy z tym ? Narazie tak pobieżnie oglądałem to szczerze mówiąc nie wiem za co sie zabrać, a musze sciagnac lewy bok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) siagalem... powiem Ci ze latwiej jest rozebrac niz pozniej zlozyc... najtrudniej jest z plugiem... tam sa te klipsy i trzeba sie nameczyc, palce bolaly... tez nie bylo latwo z polaczeniem dwoch owiewek razem tam na dole... a i jeszcze te male boczki przy zegarach... eeee no to wszystko juz wymienilem... haha czyli chu*owo ze wszystkimsciagnij sobie manuala.. tam jest wszystko fajnie opisane, kolejnosc sciagania nastepujacych elementow... zdecydowanie ulatwi Ci rozbiorke a pozniej montaza tak na marginesie to owiewki sie siaga max co sezon... pamietam, ze wkurwialem sie i powiedzialem, ze nigdy wiecej, ale jak trzeba bedzie to sie siagnie... Edytowane 5 Lipca 2007 przez skoal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blade Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Wiesz... Bez przyczyny ich przeciez sciagal nie bede :banghead: Wlasnie widzialem, ze dostep do srub od dolu nie jest zbyt latwy i moze byc ciezko je sciagnac tymbardziej, ze bede to robil pierwszy raz :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skoal Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 (edytowane) tylko nie spiesz sie... bo jeszcze cos zlamiesz... bo w sumie to nie wiadomo... miej lepiej zapas czasu na to...olej bedziesz wymienial? Edytowane 5 Lipca 2007 przez skoal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.