ziomalqs Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) Witam! Posiadam honde cr 250 zrobilem w niej kompletny remont tylko mam problemy z odpaleniem na zimno bo jak podleje paliwa pod swiece to pali dobrze jak sie rozgrzeje to pali od kopa i mam pytanie tam jest 1 srubka regulujaca jak macie ja ustawiona tzn ile obrotow wykrecona? honda z 97r Edytowane 10 Lutego 2010 przez ziomalqs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam! Posiadam honde cr 250 zrobilem w niej kompletny remont tylko mam problemy z odpaleniem na zimno bo jak podleje paliwa pod swiece to pali dobrze jak sie rozgrzeje to pali od kopa i mam pytanie tam jest 1 srubka regulujaca jak macie ja ustawiona tzn ile obrotow wykrecona? honda z 97r w każdym motorze będzie inaczej musisz sam sobie to wyregulować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpszak Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) ... i mam pytanie tam jest 1 srubka regulujaca jak macie ja ustawiona tzn ile obrotow wykrecona? honda z 97r ona jest prawie na maxa wkręcona ale nie da rady ci dokładnie powiedzieć ile obrotów bo nie mam punktu odniesienia :icon_razz: :bigrazz: powiedz względem czego mam patrzec ;] to pomoge najlepszym rozwiązaniem by było podejsć do jakiegos mechanika co sie na tym zna ;] i mu to pokazac moze sie uda a jak nie to polukaj w innych motorkach jak jest :) hehe a jak nie znajdziesz to znajdz na allegro.pl taki sam motorek i zadzwon i sie zapytaj :):) hihi to powinno rozwiązac twój problem Edytowane 10 Lutego 2010 przez kacpszak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 ona jest prawie na maxa wkręcona ale nie da rady ci dokładnie powiedzieć ile obrotów bo nie mam punktu odniesienia :icon_razz: :bigrazz: powiedz względem czego mam patrzec ;] to pomoge najlepszym rozwiązaniem by było podejsć do jakiegos mechanieka w zduni tam macie paru nawet tam do tego niedaleko ronda moze on ci pomoze :) a jak nie to pojedz na grabowiec tam jest salon yamahy i wejdz nie do salonu tylko na warsztat ;] tam jest spoko mechanik jak zagadasz odpowiednio to na 100% ci pomoze :cool: a to honda cr 250 a nie yamaha poczytaj dokładniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpszak Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 w każdym motorze będzie inaczej musisz sam sobie to wyregulować panczo ma racje dlatego nie sugeruj sie tym co napisałem ze prawie na maxa ja sprawdzałem u kolegi i on tak miał lecz nie znaczy to ze to jest u wszystkich motorków ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ponczo Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 ona jest prawie na maxa wkręcona ale nie da rady ci dokładnie powiedzieć ile obrotów bo nie mam punktu odniesienia :icon_razz: :bigrazz: powiedz względem czego mam patrzec ;] to pomoge najlepszym rozwiązaniem by było podejsć do jakiegos mechanika co sie na tym zna ;] i mu to pokazac moze sie uda a jak nie to polukaj w innych motorkach jak jest :) hehe a jak nie znajdziesz to znajdz na allegro.pl taki sam motorek i zadzwon i sie zapytaj :):) hihi to powinno rozwiązac twój problem co to mu da jak w każdym motorze jest inne ustawienie musi sobie sam wyregulować albo zaprować motor do mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpszak Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 a to honda cr 250 a nie yamaha poczytaj dokładniej hehe to ze mam yamahe to nie znaczy ze nie znam sie na hondzie ;] po za tym w zduni masz kilka sklepów z motocyklami no zawsze ostatecznie mozesz jechac do salonu yamahy na grabowic to nie daleko a tam wejdz sobie do mechanika czyli tam po lewo do warsztatu (nie do salonu bo tam nic ci nie pomogą ) tam jest spoko mechanik jak odpowiednio zagadasz na 100% ci pomoze ;]] on zna sie na wszystkich motocyklach ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomalqs Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 ludzie ja jestem mechanikiem xp napisalem bo nie mm zbytnio czasu zeby do tego dochodzic bo wynikla taka a nie inna sytuacja no nic jutro zobacze jak to tamjest, w motorkach regulacja ogolnie biegu jalowego jest przy gazniku a tu przy manetcew gazumoze za duze byly obroty na jalowym, a a chodzi mi o doplyw mieszanki bo wiem ze np w MZtach itp ustawiane bylo tak ze wkrecalo sie na maxa i odkrecalo 1,5 obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) tu robisz podobnie, wykręcasz 1,5 obr i ustawiasz przepustnicę , oczywiście na rozgrzanym jak nie potrafisz na słuch to rundka 20min, czekasz aż przestygnie i sprawdzasz świecę kolory elektrod znajdziesz w sieci a tak w ogóle to ssanie działa ? Edytowane 10 Lutego 2010 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) ludzie ja jestem mechanikiem xp napisalem bo nie mm zbytnio czasu zeby do tego dochodzic bo wynikla taka a nie inna sytuacja no nic jutro zobacze jak to tamjest, w motorkach regulacja ogolnie biegu jalowego jest przy gazniku a tu przy manetcew gazumoze za duze byly obroty na jalowym, a a chodzi mi o doplyw mieszanki bo wiem ze np w MZtach itp ustawiane bylo tak ze wkrecalo sie na maxa i odkrecalo 1,5 obr Jeśli chodzi o śrubkę od regulacji składu mieszanki to 2 obr odkręcona + - od tego należy regulować. Gaźnik najpierw powinien być idealnie wyczyszczony, powinno się sprawdzić czy nie ma żadnych nieszczelności przy dolocie itd. A sama regulacja; po prostu wykręcaj śrubkę która unosi przepustnicę do obr jak najniższych ale jeszcze stabilnych, później śrubką od regulacji składu mieszanki kręć aż obr znacznie się podniosą i znów śrubkę która podnosi przepustnicę wykręcaj do uzyskania jak najniższych obr ale jeszcze stabilnych i znów potwórz to co napisałem wyżej. Jeśli po regulacji moto będzie się dobrze zbierało to ok, jeśli nie to śrubkę od regulacji położenia przepustnicy wkręć 0,25 - 0,5 obr i powinno pomóc. pozdrawiam ;) Oczywiście przepustnica nie powinna "wisieć" na lince , a silnik przed regulacją powinien być rozgrzany. ;) Edytowane 10 Lutego 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomalqs Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) jutro wyjme caly gaznik przeczszcze ladnie jeszcze i dopiero zaczne kombinowac ale sadze ze byly za wysokie obroty na jalowyma jak juz odpalil to wiadomo ze latwiej mu drugiraz odpalic na cieplym i tzreba czekac az bedzie zimny he. dzieki za pomoc a wiec wyczyscilem i nadal nie chcial na zimno odpalic podlalem pod swiece i odpalil na cieplo na kopa, jak byl cieply wlaczylem ssanie do konca (az tak zaskoczylo) i zauwazylem ze nic sie nie dzialo a tak tak ssanie troche sie podnioslo to obroty wzrastaly wiec hcyba znalazlem problem trzeba ssanie nie na sama gore wyciagac tylko tak do polowy. Edytowane 11 Lutego 2010 przez ziomalqs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomalqs Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 (edytowane) a jednak nie! przed chwila chcialem ja odpalic na zimnym silniku i nie da rady, do tegokopka przeskakuje chyba ta sprerzyna jest za slaba.ta honda mnie juz przerasta, husqvarny, yamahay, mzty wszystko naprawialem bez problemu a tego motoru nie moge zrozumiec... macie jakies pomysly? co do tego ze przepustnica nie powinna wisiec na lince to sie zgadzam ale tu nie ma innej mozliwosci ;/ nie ma regulacji biegu jalowego przy gazniku! paranoja Edytowane 12 Lutego 2010 przez ziomalqs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 (edytowane) a jednak nie! przed chwila chcialem ja odpalic na zimnym silniku i nie da rady, do tegokopka przeskakuje chyba ta sprerzyna jest za slaba.ta honda mnie juz przerasta, husqvarny, yamahay, mzty wszystko naprawialem bez problemu a tego motoru nie moge zrozumiec... macie jakies pomysly? co do tego ze przepustnica nie powinna wisiec na lince to sie zgadzam ale tu nie ma innej mozliwosci ;/ nie ma regulacji biegu jalowego przy gazniku! paranoja Przeważnie gaźniki typu Keihin pwk i jemu podobne są maksymalnie uproszczone i nie posiadają oddzielnych regulacji biegu jałowego. Dostań się do ssania, wyciąg je, sprawdź tłoczek i iglicę a przede wszystkim czy kanały ssania są drożne. PS: kopka to bardzo prosty mechanizm więc bez problemu zdiagnozujesz co z nią nie tak, a jeszcze tak na marginesie kolego. Jak z kompresją w Twoim moto ? Bo problem odpalania na zimnym i problem biegu jałowego jakoś mi się łączy trochę ze stopniem sprężania. pozdro Edytowane 12 Lutego 2010 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomalqs Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 (edytowane) Przeważnie gaźniki typu Keihin pwk i jemu podobne są maksymalnie uproszczone i nie posiadają oddzielnych regulacji biegu jałowego. Dostań się do ssania, wyciąg je, sprawdź tłoczek i iglicę a przede wszystkim czy kanały ssania są drożne. PS: kopka to bardzo prosty mechanizm więc bez problemu zdiagnozujesz co z nią nie tak, a jeszcze tak na marginesie kolego. Jak z kompresją w Twoim moto ? Bo problem odpalania na zimnym i problem biegu jałowego jakoś mi się łączy trochę ze stopniem sprężania. pozdro kompresja jest bardzo dobra, wyciagalem o to chodzi i nic tam nie wskazywalo na to zeby bylo zepsute, kanaliki sa drozne, przedluchiwalem kompresorem, z reszta na wlaczonym silniku jak sie podciagnie ssanie to obroty sie zwiekszaja wiec chyba to nzaczy ze dziala ok takze nie mam pojecia juz. a moze za duzooleju albo jakies "stare paliwo" bo to paliwo jest jeszcze od starego wlasciciela tzn ma z pol roku bo on nie jezdzil nia bo mu sie zepsula. Edytowane 12 Lutego 2010 przez ziomalqs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 kompresja jest bardzo dobra, wyciagalem o to chodzi i nic tam nie wskazywalo na to zeby bylo zepsute, kanaliki sa drozne, przedluchiwalem kompresorem, z reszta na wlaczonym silniku jak sie podciagnie ssanie to obroty sie zwiekszaja wiec chyba to nzaczy ze dziala ok takze nie mam pojecia juz. a moze za duzooleju albo jakies "stare paliwo" bo to paliwo jest jeszcze od starego wlasciciela tzn ma z pol roku bo on nie jezdzil nia bo mu sie zepsula. No paliwo możesz wymienić , to trzeba było zresztą od razu zrobić. A kompresję mierzyłeś czy tylko wydaje ci się ze jest dobra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.