pol Opublikowano 4 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2004 Jak podlaczyc (linki) i wyregulowac YPVS w Yamaszce DT125E ?z gory dziekujepozdrawiamPawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 6 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2004 ma moze ktos z Was jakiegos znajomego ktory ma albo mial do czynienia z tym ukladem?prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Wątpię żeby ktoś się znalazł.Jeżeli nawet są jacyś użytkownicy DT to i tak uszkodzenia zaworu zdarzają się rzadko.Tak więc chyba będziesz musiał poszukać serwisówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2004 Mi regulował zprzyjażniony mechanik. Z tego co widziałem to po zdjęciu pokrywy tej takiej małej z napisem YPVS zapalasz silnik i patrzysz czy na wysokich obrotach otwiera sie do koćnca. Zaletą tego systemu jest to że chyba nie da sie zostawić otwartego zaworu na niskich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2004 a wiecie moze gdzie jest jakis warsztat w ktorym potrafili by wyregulowac ten system? Czy beda to potrafili zrobic w salonie Yamahy i czy oni wogole cos umieja ?pozdrawiamPawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2004 Pogadaj z kolesiami co mają cos wspólnego z motocrosem .Tam wszytkie 2 suwy mają taki system tylko każda firma inaczej to nazywa. Każdy mechanik robiący takie fury Ci to zrobi i to w kilka minut. Mi ostatnio w hodzie rogulowali to zajeło jakies 10 min a w hondzie 2 stronny jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Mój kumpel miał RD350 z wyjętym YPVS :o I nawet jeździła - i to jak 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2004 Mój kumpel miał RD350 z wyjętym YPVS :o I nawet jeździła - i to jak Jezeli ma wyjęty to motocykl bedzie tylko dobrze chodził na wysokich obrotach tzn będzie mało elastyczny i miał słaby dół bo własnie po to jest ten YPVS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Jutro zamiawiam tlok + cylinder do mojej DTtki..... kupe kasy ale juz nie ma tlokow nadwymairowych, ile sie czeka na czesci ktore musze sprowadzic w salonie i czy sa czasasmi jakies problemy (ich brak albo cos)? Mam zamiar zamawiac w Krakowie w salonie Yamahy. Juz nie moge wytrzymac bez moto, lezka mi sie w oku kreci jak widze jak ktos przejezdza... straszne uczucie, obyscie nigdy nie musieli tego doswiadczyc. Jak bede mial cylinderek to bede musial wyregulowac ten system. mam jeszcze pytanko. Jak powinny byc podlaczone linki pomiedzy zaworem a silniczkiem. U mnie pisze na cylinderku i silniczu 1 i 2 i jak polacze 1 z 1 i 2 z 2 to mi sie linki krzyzuja i nie wiem czy tak ma byc.pozdrawiampawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 U mnie (patzr obrazek wyżej sie nie krzyżowały) ale to jest strasza Dt. W nowych YPVS jest chyba nawet z prawej strony więc może być inaczej. Z tego co ostanio rozmawiałem z mechanikiem to mówił mi żeyby tak ustawic zeby na wolnych obrotach albo na zgaszonym silniku zawór był zamknięty a na wysokich otwierał sie maxymalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Strzalek_t, znasz sie na DTtkach?Mam ze swoja problem. Kupilem ja nie znajac sie totalnie a eksperci ktorych zabralem ze soba jak sie okazalalo puzniej tez sie nie znali i moja DT zupelnie nie ma mocy. Nie ma szans nawet na jedynce wydrzec jej na gumke, 50 idzie duzo lepiej, dolu to wogole na nie ma, na wysokich idzie troszeczke lepiej ale to i tak wielokrotnie za malo (na serio jest taki mol ze simsonetta lepiej pujdzie). Nie wiem co z nia jest... W zimie ja rozebralem, przeczyscilem gaznik ale nic nie bylo w nim (raczej), wyciagnelem cylinderek i byl spory luzik ale nie bylo tlokow wiekszych (2 szlif tylko dostepny) to kupuje nowy cylinder. Napiecie w instalacji bylo ok 8V bo akumulator byl padniety i dzialal jak odbiornik (mam nadzieje ze to bylo przyczyna, teraz go zmienie), kupie jeszcze swiece nowa. Mam wstawiony wydech SEBRINGA, filtr powietrza itp to nie to co go muli bo bez niego nie idzie lepiej. Mam odslonieta pokrywe z gabka od filtra (powietrza) i jak zlozylem pokrywe to motocykl na wyzszych obrotach przerywal!! Wydech raczej tez to nie to. Masz jakis pomysl? Co to szukac, gdzie i jak? Boje sie ze to elektronika ale mowiono mi ze jakby cos bylo padniete to bym go nawet nie odpalil... Znasz moze jakiegos goscia co dobrze sie zna na DT (mechanik albo cos)?dziekipozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 hop hop, moze ktos inny ma jakis pomysl ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2004 System YPVS struje nakanłem wylotowym w cylindrze. Często motocykle są blokowane włsnie prze niego. Ale zblokowany mmotocykl na YPVS ma to do siebie że idzie na wolnych i średnich obrotach natomiast dostaje zadyszki na wysokich. Jeżeli miałes słaby akymulator to YPVS mógłnie działać bo jezęli jest na linki to on elektryczny jest ale to i tak miałbyś siłe na wolnych. Może to cylinder z tłokiem są przyczyną, poprostu mają już duże luzy i słabą komprejsie. Tak przez net to w sumie trudno swierdzić.Podobno te nwosze miały blokade jak znasz niemiecki to poczytja na http://www.dt125.de/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pol Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 ok, za 2 tygodnie przyjda czesci (tlok i cylinder) i zobaczymy co z nim bedzie. Jak nie bedzie dzialal dalej to bede dawal znac, moze cos wyglowkujemy.dziekiPaulett Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Prwdopodobnie tak za miesiąc bede kupywał DT 125 taki z 94-95 roku i bede go odblokowywał więc bede na bierząco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.