Skocz do zawartości

VN900 (ogłoszenie, allegro)


Jayk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zdecydowałem sie kupic VN900 z rocznika 2008r. i chciałbym prosić was o radę. Jeśli chodzi o wiedzę techniczną to reprezentuje podstawowy poziom więc cięzko jest mi samemu ocenić stan techniczny pojazdu. Czy jesteście wstanie wskazać punktu miejaca kluczowe dla tego modelu na podstawie, którym po oględzinach wizulanych będzie można przynajmniej wstepnie określić stan motocykla.

Zdaje sobie sprawę iż dobrze zrobiony motocykl nie będzie zdradzał wad ukrytych i tutaj może pomóc tylko wiedza specjalistyczna ale nim zdecyduje się zabrać motocykl do serwisu chciałbym móc sam stwierdzic czy war jest zainteresowania. Interesuje mnie poniższy model - może ktoś zna motocykl ?

http://moto.allegro.pl/item900950044_vn_90...y_8_tys_km.html

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można dużo powiedzieć ale ja najpierw bym sprawdził.

Zjawić się z rana bez zapowiedzi u sprzedawcy i kazać mu odpalić zimny silnik. Po naciśnięciu starteru bez dotykania manetki gazu po 3 sek. powinien odpalić [za pierwszym razem] i nie zgasnąć.

Po rozgrzaniu silnika energicznie dodać gazu i powinien płynnie wejść na obroty bez prychania, strzelania w tłumik itp.

Jeśli w jakiejkolwiek fazie obrotów po starcie jest zakłócana praca silnika to jest problem i nie ma tłumaczenia, że jeszcze nie rozgrzany.

Dlatego o tym tyle piszę, że widzę podmienione oryginalne wydechy.

Są głośniejsze ale negatywny wpływ wywierają na zawory i ich gniazda.

Inna sprawa to należy się przejechać i sprawdzić wszystkie biegi czy nie ma problemu z ich zmianą. Wbicie jedynki słychać a pozostałe wchodzą cicho. Puścić lekko kierownicę czy nie ściąga w bok.

To tyle. Niech inni dopiszą więcej.

Ja ze swojego jestem zadowolony.

pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana tłumików = ustawienie mapy wtryskow i nie ma żdanych problemów z zaworami i ich gniazdami .

Jka będziesz kupował to nie zapomnij stopera by zmierzyc te 3 sekundy :):):) a tak na poważnie to przy takim przebiegu żaden element motocykla nie powinien nosić sladow nadmiernego zużycia .Zwróć uwage na wszelkie nakretki śrubki ,szczególnie przy silniku ,błotnikach ,baku czy nie były odkręcane .Zużycie tarzc hamulcowych powinno byc zerowe czyli żadnych wyczuwalnych progów ,jeżeli są , przebieg nie jest taki jaki jest podany.Opony powinny być z tego samego rocznika lub z roku poprzedniego .

Osobiście odradzam zakup tego customa z ta oponka z przodu będzie się zachowywał na koleinach jak pijana krowa na lodzie ,rozejrzyj sie za wersja classic jest dużo latwiejsza w prowadzeniu i bardziej przewidywalna .Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście odradzam zakup tego customa z ta oponka z przodu będzie się zachowywał na koleinach jak pijana krowa na lodzie

 

RAFAL

chcesz powiedzieć że ta oponka aż tak drastycznie wpłynie na kontrolowanie motocykla i wpłynie na czerpanie przyjemności z jazdy? Czy taka wąska opona inaczej zachowuje sie podczas ciasnych zakrętów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak .Takie customy to sa raczej do jazdy na wprost a nie do pokonywania ciasnych zakrętów :wink: Ma spore tendencje to tz"walenia" sie w zakręty.Kiedyś bylem ostro napalony na intrudera 1400 i po próbnej jeżdzie się z niego wyleczyłem i to bardzo szybko .Tak jak pisalem w koleinach żyje "wlasnym zyciem " a tych na polskich drogach nie brakuje .Duża różnica w szerokościach opon =niski komfort jazdy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takich motocyklach to zwracać należy uwagę na to czy pasek napędowy, nie przycina się, nie za bardzo skrzypi i czy dobrze wchodzi na koło pasowe, żadna firma nie poprostuje skrzywionej skrzynki wahacza tylnego, jeśli ściąga na bok to niekoniecznie to wina "upadku" wystarczy źle napompowane koło, stary ząbkowany bieżnik, czy słaby olej w lagach...

Przebieg może być oryginalny-tym nie trzeba sie sugerować w USA nie ma takiego socjalu jak w Niemczech, a i nie jest to "długodystansowiec", więc raczej prawdopodobny...

Inna sprawa, że trzeba się poważnie zastanowić do czego motocykl ma być i czy "da radę" na naszych "autostradach"...Bo koledzy mają rację, dawno temu miałem sam czoppera niecały rok - do momentu jak na prostej szutrówce przy 40 km/h zabrakło wszystkiego, i było łubudubu - po wyprostowaniu skrzywionego podnóżka, 2 dni później sprzedałem frędzla....teraz to na chopperach jeżdżę tylko w celu przetestowania, czy motocykl sprawny i nie ma wad w układzie jezdnym...

Pozdr. J-999- forever Ducati.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak .Takie customy to sa raczej do jazdy na wprost a nie do pokonywania ciasnych zakrętów :wink: Ma spore tendencje to tz"walenia" sie w zakręty.Kiedyś bylem ostro napalony na intrudera 1400 i po próbnej jeżdzie się z niego wyleczyłem i to bardzo szybko .Tak jak pisalem w koleinach żyje "wlasnym zyciem " a tych na polskich drogach nie brakuje .Duża różnica w szerokościach opon =niski komfort jazdy .

 

 

Mnie zawsze uczyli,że czym szersze koło tym doły,koleiny itp. bardziej odczuwalne :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syrek czytaj ze zrozumieniem " duża różnica w szerokosciach opon ".

W doborze szerokości opon bierze sie pod uwage geometrie motocykla ,zawieszenie i mase tegoż motocykla .Zadaj sobie teraz pytanie to po ch*j producenci motocykli zalecają konkretne wymiary opon do konkretnego modelu motocykla skoro im cieńsze według ciebie tym komfort jazdy lepszy ??Zamontowac do wszystkich motocykli wzmocnione opony od rowera i będzie git :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zdecydowałem sie kupic VN900 z rocznika 2008r. i chciałbym prosić was o radę. Jeśli chodzi o wiedzę techniczną to reprezentuje podstawowy poziom więc cięzko jest mi samemu ocenić stan techniczny pojazdu. Czy jesteście wstanie wskazać punktu miejaca kluczowe dla tego modelu na podstawie, którym po oględzinach wizulanych będzie można przynajmniej wstepnie określić stan motocykla.

Zdaje sobie sprawę iż dobrze zrobiony motocykl nie będzie zdradzał wad ukrytych i tutaj może pomóc tylko wiedza specjalistyczna ale nim zdecyduje się zabrać motocykl do serwisu chciałbym móc sam stwierdzic czy war jest zainteresowania. Interesuje mnie poniższy model - może ktoś zna motocykl ?

http://moto.allegro.pl/item900950044_vn_90...y_8_tys_km.html

 

pozdrawiam

 

Witam

Jeżdżę customem (identyczny jak na fotce) i z przykrością Ci stwierdzam że ominęła Cię (pewnie za namową Rafala) wielka frajda skoro nie kupiłeś tej maszyny.

Porównanie jazdy tym motocyklem do jakiejś szalonej krowy to herezje i dowodzi że autor tych recenzji nigdy nie jeździł tą maszyną bo jeździć nie mógł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!Ponieważ jestem w przededniu zakupu motocykla pozwalam sobie przyłączyć się do tematu.Byłem bliski zakupu VN900,niestety nie doszło do skutku.Obecnie zastanawiam się nad Drag Starem 1100.O ile o Drag Starze wyczytałem wszystko co chyba było o nim napisane,tak o VN900 nadal mam mało wiadomości.Wiem że jest to stosunkowo nowy motocykl,ale słyszałem trochę opinii o jego awaryjności.Stąd prośba o wasze opinie i doświadczenia z tym motocyklem.I jeszcze jedno pytanko-wersja Vn900Custom,jak naprawdę jest z jej prowadzeniem na drodze,czy lepszy dla początkującego byłby Clasic?Z góry dziękuję za wszelkie informacje,mam nadzieję że ułatwi mi to podjęcie decyzji co do zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tą konkretnie nigdy , tu masz racje ale wnioskuje że to Twój 1 motocykl i jesteś nim zachwycony co tez mnie nie dziwi ale aby cos pisac trzeba mieć porównanie ,śmogalem kiedyś (krotko) chopperem i wlaśnie z powodu jego wlaściwości jezdnych przesiadlem sie w szybkim tempie na VN1500 FI classic ktorym zrobiłem przez 3 sezony jakieś 27 tys km i naprawde mam porownanie co do możliwości jezdnych motocykla z dużą różnicą szerokości opon.Każdy ma prawo wyboru ,jednemu będzie on pasował drugiemu nie ,jeden będzie zachwycony inni zdegustowany ,dlatego tez istnieje tak wielka gama motocykli do wyboru .Dla ciebie frajdą jest jazda customem dla mnie jazda CBRĄ .

Zresztą każda myszka swój ogonek chwali :wink: Róbta co chceta :icon_biggrin:

Zapakuj na tego customa dwie osoby ,pełne sakwy , zrób 400 km jednorazowo a będziesz wiedział o czym pisze.Pzdr.

Edytowane przez RAFAL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolega Rafał to pięknie ujął ! Odpowiedz sobie do czego ma Ci służyć ten motocykl ? Wycieczki , turystyka czy lans po parafi ? ;) Co do wielkości opon to można o nich pisać tak dużo opinii jak jest ich rozmiarów . Lepiej założyc osobny temat , by nie zaśmiecać tego.A motorek ładniutki ten z ogłoszenia. ale chyba bardziej taki do lansu po parafi niż do turystyki. Pozdrawiam !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parafie mam pokaźną, więć podczas lansu będzie możliwość zrobienia paru kilometrów... :icon_twisted: licze że nie jedna siostra zakonna spojrzy w moją stronę marząc o niezapomnianej przygodzie... :buttrock: a teraz powaznie

Panowie znacie kogoś z okolic Słupska "zaufanego" znającego sie na motocyklach, szukam osoby, która za pieniądze pojedzie i dokona oceny stanu techniczengo motocykla. Przejechanie tysiąca kilometrów tylko po to żeby okazało sie że motocykl nie jest wart zachodu - mija sie z celem ( oczywiście każdy będzie miał inne zdanie na ten temat ) :banghead:. Jeśli okaże się że motocykl jest ok to wsiadam w samochód zabieram przyczepke i jade z nim do serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...