Skocz do zawartości

wymiana uszczelniacza w lagach magny 500 v30


toro1969
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

witam !!

 

może komuś ten opis pomoże .

 

w tym modelu HONDA MAGNA 500C V30 USZCZELNIACZ to 37/50/11 olej do zawieszenia 10W--335 ml(do jednej lagi)

 

po pierwsze demontujemy koło ( po podniesieniu troche przodu-- ja podnioslem podnośnikiem trapezowym ) -- odkęcamy zacisk --odkręcamy błotnik i łączenie nad błotnikiem--luzujemy nakrętkę amortyzatora od góry( wypuszczamy powietrze przez naciśnięcie zaworu jak przy kole )--wykręcamy amortyzator z półek i wysuwamy w dół ---no udało się mamy amortyzator na warsztacie

 

 

wylewamy olej po wykręceniu śruby z boku( wgniatamy kilka razy aby było szybciej)

 

wykręcamy nakrętke od góry ( trochę zasprężynuje) wyjmujemy tulejke , podkładkę , sprężynę)

 

ostrym śrubokrętem podważamy osłone nad uszczelniaczem( zsuwamy ją razem z podkładką)

 

wyjmujemy zabezpieczenie uszczelniacza( jaśli nie mamy zgniatacza do oringu--jednym śrybokrętem podważamy końcówkę zabazpieczenia( jast tam dziurka więc nie będzie problemu ) a drugim podważamy ku górze ( łatwo nie będzie ale wykonalne) gdy zabezpieczenie ----wyjęte

 

od dołu odkręcamy śrubę na ampola-wkręcamy amortyzator w imadło za mocowania zacisku--energicznie wyciągamy za rurę amortyzatora ( nie boimy się-- jest tam zabezpieczenie( przecięta tulejka )pod uszczelniaczem ktore musimy wyciągnąć.

 

gdy zrobimy to dość energicznie w rękach będziemy mieli--rure amora-na nim uszczelniacz a pod nim podkładkę oraz to zabezpieczenie a w rurze tłok -- w dolnym amortyzatorze została jeszcze mała tulejka która wchodzi na mocowanie tłoka.

 

 

 

teraz wszysko myjemy -- czyścimy gdy jest czyściutki skladamy--najpierw tłok--sprężyna--podkladka-tulejka --nakrętka od gory--------- na mocowanie tłoka od dołu tulejka i przykręcamy od dołu ampolem na rurę zakładamy zabezpieczenie (przecięta tulejka) i metalowa podkładka (delikatnie wbijamy)potem nowy uszczelniacz który wbijamy starym --zakladamy zabezpieczenie uszczelniacza na niego podkladka plastykowa i zabezpieczenie gumowe na wierzch..

 

wlewamy olej przez otwór dolny z boku (robiłem to szczykawką 100 ml do kupienia w aptece)--zakręcamy śrubę i po naprawie oczywiście jeszcze zamocować lagi w motorze.

 

jedno co nie wiem to ile ciśnienia trzeba nabić?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...