toro1969 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 witam !! poci mi się amortyzator w hondzie magnie 500c v30.może ktoś wie jak trzeba wymienić uszczelniacz aby usunąć wyciek.. z góry dzięki za odpowiedż . pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toro1969 Opublikowano 10 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 witam !! może komuś ten opis pomoże . w tym modelu HONDA MAGNA 500C V30 USZCZELNIACZ to 37/50/11 olej do zawieszenia 10W--335 ml(do jednej lagi) po pierwsze demontujemy koło ( po podniesieniu troche przodu-- ja podnioslem podnośnikiem trapezowym ) -- odkęcamy zacisk --odkręcamy błotnik i łączenie nad błotnikiem--luzujemy nakrętkę amortyzatora od góry( wypuszczamy powietrze przez naciśnięcie zaworu jak przy kole )--wykręcamy amortyzator z półek i wysuwamy w dół ---no udało się mamy amortyzator na warsztacie wylewamy olej po wykręceniu śruby z boku( wgniatamy kilka razy aby było szybciej) wykręcamy nakrętke od góry ( trochę zasprężynuje) wyjmujemy tulejke , podkładkę , sprężynę) ostrym śrubokrętem podważamy osłone nad uszczelniaczem( zsuwamy ją razem z podkładką) wyjmujemy zabezpieczenie uszczelniacza( jaśli nie mamy zgniatacza do oringu--jednym śrybokrętem podważamy końcówkę zabazpieczenia( jast tam dziurka więc nie będzie problemu ) a drugim podważamy ku górze ( łatwo nie będzie ale wykonalne) gdy zabezpieczenie ----wyjęte od dołu odkręcamy śrubę na ampola-wkręcamy amortyzator w imadło za mocowania zacisku--energicznie wyciągamy za rurę amortyzatora ( nie boimy się-- jest tam zabezpieczenie( przecięta tulejka )pod uszczelniaczem ktore musimy wyciągnąć. gdy zrobimy to dość energicznie w rękach będziemy mieli--rure amora-na nim uszczelniacz a pod nim podkładkę oraz to zabezpieczenie a w rurze tłok -- w dolnym amortyzatorze została jeszcze mała tulejka która wchodzi na mocowanie tłoka. teraz wszysko myjemy -- czyścimy gdy jest czyściutki skladamy--najpierw tłok--sprężyna--podkladka-tulejka --nakrętka od gory--------- na mocowanie tłoka od dołu tulejka i przykręcamy od dołu ampolem na rurę zakładamy zabezpieczenie (przecięta tulejka) i metalowa podkładka (delikatnie wbijamy)potem nowy uszczelniacz który wbijamy starym --zakladamy zabezpieczenie uszczelniacza na niego podkladka plastykowa i zabezpieczenie gumowe na wierzch.. wlewamy olej przez otwór dolny z boku (robiłem to szczykawką 100 ml do kupienia w aptece)--zakręcamy śrubę i po naprawie oczywiście jeszcze zamocować lagi w motorze. jedno co nie wiem to ile ciśnienia trzeba nabić? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 To jest w serwisowce. Jestes pewien ze polaczenia gumowe w twoich lagach sa szczelne ? Jezeli nie to moze dac troche wyzszy poziom oleju, a dac sobie spokoj z powietrzem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 wlewamy olej przez otwór dolny z boku (robiłem to szczykawką 100 ml do kupienia w aptece)--zakręcamy śrubę i po naprawie oczywiście jeszcze zamocować lagi w motorze. Po kiego grzyba się tak męczyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anavrin5 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Koledzy którędy wlac ten olej jak nie z dołu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.