Kamcio Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Witam. Kupiłem R6 '02 chodziła wszystko ładnie pięknie, rozebrałem plastiki do malowania i po złożeniu brak iskry. Podczas postoju rozbieraną miała kostkę od stacyjki (pod bakiem) w celu podłączenia automatycznego włącznika świateł. Dodam, że nei ma prądu na fajkach, bezpieczniki całe i zero odzewu. Kable są ładne, wszyskie kostki całe, jedynie jakby kostka przy regulatorze napięcia była przypalona na dwóch pinach. Pomoże ktoś? Bo już nie mam siły. Dwa tygodnie grzebania i brak efektów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Wypnij to co wpiąłeś od zapalania świateł, sprawdź wszystkie kostki dokładnie, czy są pospinane. oczyść te nadpalone styki, z jakiegoś powodu musiały się nadpalić. A jak nie pali, to może już masz świece zalane?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 A może ktoś spaprał podłączanie automatu do świateł. Wystarczy żle podłączyć i można narobić sobie kłopotów. Chyba, że po montażu było to sprawdzone. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Automat jest już usunięty z motocykla. Świece nie są zalane, w ogóle nie mają iskry. Kostki wszystkie poczyściłem i zalałem WD40 jedynie nie wyczyściłem tej spalenizny na regulatorze napięcia. Jakieś może inne propozycje? Bo nie chciałbym oddawać do warsztatu, bo u nas sami amatorzy, nic nie robią a kasują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 zmostkuj czujnik stopki i sprzęgła (na próbę), naładuj porządnie aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Aku pełne. Co do czujników dzięki za radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 rozumiem że rozrusznik kręci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy_ Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Ja mialem podobną sytuacje z nadpalonymi stykami w reg.napięcia. Dostała sie wilgoć do kostki z reg.napięcia i spalil mi sie regulator napięcia razem z alternatorem=brak prądu. Zobacz czy sam regulator nie jest spalony, miernik i jazda. 2 min roboty a bedziesz wiedzial czy regulator wogule żyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 (edytowane) Po pierwsze (myśle ze przez dwa tygodnie tego nie przeoczyłeś:)) bezpiecznik o nazwie ignition. Po drugie opornosć impulsatora zmierz, i zakręć rozrusznikiem by zobaczyć czy sie zmienia. Po trzecie przełącznik zapłonu (ten mały czerwony), jeśli działa to po przełączeniu z OFF na RUN pompa paliwa powinna cyknąć. Regulator nie ma nic do tego, co najwyżej możesz go po prostu odpiąć by wyeliminowac możliwość zwarcia. Jeśli motocykl jest na luzie to spinanie czujnika sprzęgła nic nie zmienia. Czujnik stopki możesz zmostkować, lub po prostu sprawdzić czy po złożeniu "daje masę". To są najprawdopodobniejsze przyczyny nie licząc uszkodzenia samego modułu. Nie sądze by dwie cewki WN poszły na raz. Jest jeszcze możliwość (ale nikła) że nie łączy stacyjka, bądź zepsłuł się zestaw przekaźników i diód zamknięty w takim czarnym pudełku pod siedzeniem które cyka po włączeniu zapłonu, je można sprawdzić przy pomocy mulitimetra i serwiskówki, ale to zostaw sobie na koniec. Przede wszystkim serwisówka w garść, mulitmeter 2 godziny i wszystko wiesz, trzeba tylko umieć czytać schemat elektryczny. R6 to naprawdę prosta instalacja. Edit: Jest zamontowany jakis alarm? Edytowane 21 Stycznia 2010 przez baba_zanetti Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 21 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Rozrusznik kręci, bezpieczniki wymienione wszystkie :) Znaczy są całe, może nie wymienione. Przełącznik działa, pompa cyka. Jest na luzie, kontrolka świeci, coś tam pod siedzeniem cyka sobie. A oporność impulsatora? Jakieś dokładniejsze informacje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Dokładnej wartości nie znam, jak będzie powyżej 100Ohm to już dobry znak, oporność musi też sie zmieniac podczas kręcenia, zwykły multimeter nie pokaże tego precyzyjnie po prostu co chwilą będzie "głupiał" Generalnie do modułu przy włączonym zapłonie powinny dochodzić 3masy i 2plusy. Korzystając ze schematu sprawdź to, jeśli takie zasilanie będzie to padnięty moduł bądź impulsator. Sprawdzaj na kostkach dochodzących do modułu nie wcześniej. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamcio Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Dzięki jeszcze raz. mam profesjonalny wskaźnik to się pobawię nim jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.