tomasz6007 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Witam.Mam pytanko do posiadaczy Versysa.Zablokowała mi się skrzynia chodziła tylko 5 i 6.Podstawiłem motor do serwisu i po minucie było ok-oczywiscie nic się nie dowiedziałem o przyczynie,bo tajemnica zawodowa.Tylko powiedzieli że z mojej winy.Może ktoś udzieli mi informacji co zrobiłem nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ellephant Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Witajcie! Chciałbym rozwinąć temat dla miłośników , miłośniczek, kawy:) Mam pomarańczową, a wy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 a my nie... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Świetnie się składa , że masz taki sprzęt . Jestem mocno zainteresowany Versysem . Chcę kupić moto do jazdy po mieście , coś pomiędzy supermoto a enduro . Pomyślałem o Versysie - niestety nie udało mi się nim pojeździć tylko siedziałem na nim w salonie . Pozycja wyprostowana , co daje dobry przegląd sytuacji miedzy puszkami na ulicy i jednocześnie wygodę . Silnik też chyba niezły no i całe moto niezbyt ciężkie , a parametry pochylenia główki kierownicy sugerują , że będzie zwrotny i poręczny . Takie są moje przemyślenia . A co Ty na to - jak się na nim jeździ - opisz proszę swoje wrażenia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r_a_f Opublikowano 8 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2010 Świetnie się składa , że masz taki sprzęt . Jestem mocno zainteresowany Versysem . Chcę kupić moto do jazdy po mieście , coś pomiędzy supermoto a enduro . Pomyślałem o Versysie - niestety nie udało mi się nim pojeździć tylko siedziałem na nim w salonie . Pozycja wyprostowana , co daje dobry przegląd sytuacji miedzy puszkami na ulicy i jednocześnie wygodę . Silnik też chyba niezły no i całe moto niezbyt ciężkie , a parametry pochylenia główki kierownicy sugerują , że będzie zwrotny i poręczny . Takie są moje przemyślenia . A co Ty na to - jak się na nim jeździ - opisz proszę swoje wrażenia . Malo ode mnie, bo Verysa posiadam od zeszlego tygodnia i zdazylem przejechac nim zaledwie 60km od dealera do domu a potem spadl snieg... wiec moto w garazu i jeszcze na przetarciu. Zatem: - Moto dla osoby raczej wysokiej, zgadzam sie co do wygody i praktycznosci w jedzie po miescie ale nie jest to maszyna ktora mozna zjechac w teren choc zawsze mozna sprobowac, mimo duzego skoku amortyzatorow sa one dosc twarde. - Silnik - wibracje ( porownac mozna by to z ER5) sa ale nie odczawalem z tego powodu zadnego dyskomfortu nawet przy glebokich zlozeniach (wywazenie maszyny) , irytowac moga jedynie drgania lusterek pojawiajace sie powyzej 60km/h i okolo 4-5rpm. - Moto ma nie wielka moc 64bhp to jest ona oddawana od najnizszych obrotow co niewtpliwie potrafi wyzwolic usmiech na twarzy. -Skrzynia biegow dosc... sztywna, ale moze jeszce musze wiecej pojedzic by ja rozpracowac tak jak tylny hamulec, przedni spisuje sie wysmienicie. - Dlugie okresy serwisowe 600/10tys/20tys km, tylko dwa cylindry to plus na rzecz kosztow utrzymania i dodatkowo umiarkowane spalanie ( przez te 60km spalil jakies 3 litry). - Najwyzsza predkosc jak narazie to ok 120km/h ale z akcesoryjna szyba w deszczu/sniegu i pod wiatr :buttrock: , spokojnie do polowy obrotomieza i nie dalo sie odczuc roznicy w jedzie miedzy 60 a 120 . - Jest to moj pierwszy wiekszy motocykl. Nie zaluje wyboru, ktory byl podyktowany wieloma czynnikami i mysle, ze jesli szukasz czegos co sluzyc Tobie bedzie jednoczesnie jako srodek transportu i zabawka do milego spedzenia czasu jest to jak najbardziej To moto. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Dzięki za info . Mam jeszcze trochę czasu na zakupy - (zima w pełni) , poza tym nie muszę się spieszyć - mam na czym jeździć . Gdzieś czytałem o amortyzatorach drgań lusterek - o ile pamiętam są to tuleje podobne w konstrukcji do sinembloków . Zewnętrzna metalowa tuleja z zatoczonym gwintem , którą wkręcamy w miejsce lusterek , wewnętrzna mała metalowa tuleja z gniazdem gwintu w który wkręcamy lusterko . Między tulejami wwulkanizowana guma(elastomer - może silikon) - która absorbuje drgania przekazywane z kierownicy na lusterko - podobno działa i niezbyt drogie. Może zainstalujesz u siebie . Jak trochę więcej pojeździsz to opisz swoje wrażenia . pzdr. Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ellephant Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 (edytowane) Marek Wcześniej miałem VFR 750 czarną wdowę. VFR to jakby latać, a KLE jakby płynąć, jeśli można tak porównać. Versys ładnie mieści się w korkach, między samochodami, a i w teren można w nim wjechać , dziury w jezdniach łyka łatwo jak enduro. Jest wygodny i miękki w prowadzeniu. Ostatnio dawałem przy minus 12, niestety opony nie dają za bardzo rady, ale np odpala bez problemu. Nawet postawił bym taką tezę, że kawasaki są najbardziej bezawaryjne spośród japończyków. Jeśli szukasz moto w tych klimatach, to jak najbardziej jestem za. PSM Edytowane 16 Stycznia 2010 przez ellephant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 ellephant dzięki za info - potrzebowałem takiej opini - bo to ma być właśnie moto przede wszystkim do miasta - w korki , między katamarany , na dziurawe drogi i szyny tramwajowe . Niepokoi mnie tylko trochę skrzynia biegów - czytałem gdzieś , że jest mało precyzyjna i twarda , r_a_f napisał , że sztywna . A jak spisuje się u Ciebie ? pozdrawiam Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 (edytowane) Przymierzając się do następcy XJ600, po odrzuceniu horneta/fazera/bandita, ścigaczy i nakedów skierowałem swoje rozważania w stronę enduraków. W sumie wybierałem między TDMą, Versysem i DL-650. Skończyło się na TDMie, ale Versys był niczego sobie. Wrażenia z jazdy testowej na sztuce która stała w salonie liberty motors w wawie (miała 30kkm): -wysokość jak dla mnie super- mam 178 cm, byłem wyprostowany, kiera szeroka, widać wszystko co trzeba, a nogami bez problemu dosięgałem do ziemi -silnik bardzo fajnie ciągnie z dołu i jest elastyczny w całej rozciągłości obrotów. Na jedynce i dwójce potrafił mi unieść przód jak się zagapiłem -zawieszenie twarde, ale z pełną regulacją. Z przodu USD, który swoje robi -motocyklem niezwykle łatwo manewrowało się między puszkami. Od razu się z nim dogadałem i można powiedzieć że tworzyliśmy jedność na drodze :) -skrzynia biegów bez zastrzeżeń- wszystko ładnie wchodziło ze sprzęgłem czy bez -hamulce też dawały radę Ogólnie świetne moto na miasto i jednoosobowe wypady. Wziąłem TDMę, bo: -więcej jest ich na rynku (więcej części)- ale to taki średni argument -znalazłem niezłą okazję -ma większą moc (super dźwięk silnika) -jest większa -wydaje mi się, że owiewka jest nieco skuteczniejsza powyżej 120km/h Niestety nie daje ona takiego funu z jazdy jak versys. Nie jest tak poręczna i zwinna. Przynajmniej nie dogadałem się z nią tak dobrze po 200km, jak z versysem po 5km... Mam nadzieję że się dogadam, bo będę nieco zawiedziony :P Polecam Ci lekturę zagranicznych testów tej maszynki (jest ich sporo), kilka forów jest jej również poświęconych. Na motocykl-online masz test porównawczy i kilka ciekawych danych o nim. Podczas kilku rozmów z handlarzami o TDMie, versysie i DL650, wspominali że pierwsze dwa są szczególnie warte uwagi- DL miał być "nudny". Od siebie jak najbardziej polecam, uważam że jest to motocykl który ma o wiele więcej walorów użytkowych niż popularne hornet/fazer/bandit/er6/sv650, a mimo to daje fun z jazdy! Problem jest taki, że w chwili obecnej na allegro są 4 używane sztuki, także trzeba by poszukać po komisach dodatkowo, albo zamawiać import. Edytowane 20 Stycznia 2010 przez Kamusial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Dzięki Kamusial za informację - tego mi było trzeba ! - coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu , że wybór Versysa jest trafny . Faktycznie Liberty Motors sprzedawało Kawasaki , ale ostatnio chyba zmienili asortyment ? muszę sprawdzić . Przeglądałem brytyjską stronę Autotrader-a Versysów mnóstwo i ceny zdecydowanie-zdecydowanie niższe . Pewnie się wybiorę po zakup . Mam kuzyna , który również chce kupić moto , we dwóch raźniej , zmiana za kółkiem i taniej podróż . Zastanawiam się jeszcze jak jeździ się na ER-6 , ale pozycja na ERce jest chyba zbyt sportowa , mocno obciąża nadgarstki. Projektanci Kawy świetnie się spisali i wzorowo poprawili model Versysa 2010 , a właściwie przednią lampę i owiewkę . Byłem dzisiaj na bazarze moto-weteran w hali Expo - niestety nic mnie nie rzuciło na kolana - był ładny Indian , ładnie zrobiony Hary , z ciekawostek staruteńki Sccot , a poza tym - kiszka - mało ludzi , chyba przez mróz . Kiedy wreszcie będzie ta wiosna ? - chyba się wyprowadzię w cieplejsze klimaty . Pozdrawiam Wszystkich ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamusial Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 W liberty mieli kawę bo wzięli ją w rozliczeniu za Tigera :) ER-6 wydaje mi się mniejsza od versysa, nie ma ani upside-down, ani regulacji- ale nie miałem okazji się przejechać więc nie wypowiem się dalej. Śmieszna sprawa z tymi versysami w PL- kompletny ich brak. Ciekawe czy wynika to z zamożności społeczeństwa, która nie pozwala kupić nówki, czy też z "mody" na ścigi... Ja również dostaję kota przez tą pogodę- szczerze wierzyłem że pojeżdżę w styczniu a tu dupa. Jak kupisz to daj znać- ustawimy się na porównanie z TDMą :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 OK ! umowa stoi pozdrawiam Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elekrytyk Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 To jeszcze kilka slow o zielonym ;) Latam nim dokladnie od roku, wiec z czystym sumieniem moge powiedziec, ze do latania wokol komina wydaje sie idealny. Zwrotnoscia w korkach wymiata nawet mniejsze maszyny, silnikowo jest "poprawny" jak ktos nie musi ponad 200 leciec, zawieszenie radzi sobie bardzo dobrze z wiekszoscia niespodzianek na naszych drogach. Zastrzezenia mozna miec tylko do serwisu ktory dziala "kup nowy - potem daj nam spokoj" Zrobilem nim kilka wycieczek po kilkaset km wiec i na trasie mozna przezyc (jestem dosc wysoki wiec owiewka nie wystarczyla) Spalanie srednie 5,3l/100km liczone przez caly rok. Wyglada na dosc drobny motocykl, jednak gdy stanie sie przy nim, okazuje sie calkiem spory. Jest to efekt tylu motocykla ktorego po prostu prawie nie posiada ;) Pasazer jednak siedzi wygodnie i nawet mozna torby zalozyc bez stelazu bo tlumik nie przeszkadza. Generalnie jak w ulotce ;) na codzien, idealny, do zadan bardziej sprecyzowanych oczywiscie sa bardziej wyspecjalizowane sprzety. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ellephant Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 ellephant dzięki za info - potrzebowałem takiej opini - bo to ma być właśnie moto przede wszystkim do miasta - w korki , między katamarany , na dziurawe drogi i szyny tramwajowe . Niepokoi mnie tylko trochę skrzynia biegów - czytałem gdzieś , że jest mało precyzyjna i twarda , r_a_f napisał , że sztywna . A jak spisuje się u Ciebie ? pozdrawiam Marek Skrzynka jak jest za luźna, to chyba też nie dobrze. Jedynka wchodzi z takim kliknięciem jak u hondy (co bardzo lubie :)) Do tej pory jedyny kłopot jaki miałem z moto, to że własnie nie wchodziły mi biegi precyzyjnie, ale po wizycie w warsztacie po prostu gość mi podkręcił linke sprzęgła. Teraz efekt jest taki ze spod świateł rusza jak torpeda przy lekkim puszczeniu sprzegła. Hheheheh A jak Twoje poszukiwania? O ile pamiętam to nowe sztuki są tylko czarne i żółte :) Szkoda, bo jak wiadomo pomarańczowe są najzwinniejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SynekM Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Cześć ! Ellephant dzięki za informacje ! Decyzję podjąłem - kupię na pewno Versysa - co prawda jest trochę sprzętów na rynku , ale szukam z ABS-em i tu niestety bardzo mały wybór - poszukam to coś znajdę , może skoczę za granicę . Mam na czym jeździć i nie muszę się spieszyć , poza tym sytuacja trochę mi się zmieniła i mam pewne zobowiązania finansowe , a chciałbym kupić co najmniej 2008 rocznik i tu trochę kasy nie staje . Będę śledził ten dział i dam znać jak kupię . Służę informacjami na temat Hondy CBF 1000 i Yamahy Virago 1100 pozdrawiam Marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.