losiu Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Witam kupiłem motocykl na chodzie jakis czas temu z krzywym wałem. Wymieniłem na piec z 2005r. Po wymianie nie mogę go uruchomić-brak iskry. Nóżka złożona, świeci się kontrolka luzu. Motor jest wyposazony w nieszczęsny alarm datatool oraz jeszcze bardziej nieszczęsne immo HISS. Paliwo podaje, rozrusznik kręci wszystko niby gra ale iskry niet. Co mogło się stać?? Wczesniej było ok. 1 Jezeli immo by nawalało to czy pompka paliwa by podawała paliwo podczas ruszania przycisku od gaszenia silnika na prawej manetce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Sprawdź czujnik położenia wału. po prawej stronie silnika pod deklem. Jeśli HISS nie odczytał by właściwego kodu kluczyka pompa paliwa nie będzie działała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 a moze to byc cos nie tak z alarmem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 (edytowane) a moze to byc cos nie tak z alarmem? Zależy czy jest podłączony do cewki albo regulatora napięcia. Wtedy możliwe, że coś mu tam nie halo. Najlepiej wywal go w cholerę i sprawdź czy zagada. EDIT: Albo po prostu masz świeczki do bani =] Edytowane 21 Grudnia 2009 przez Dar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 masz cbr 2003 a wkladasz piec z 2005?? chyba sie elektronika troche rozni ?? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Właśnie. Nie prościej dla pewności zanim kupiłeś ten silnik było sprawdzić, poszukać info na temat zmian między modelami? ŻŹe tak zapytam, od czego był wygięty ten wał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Wał wygiety od gleby ale silnik poprzedni silnik chodził a ten nie ma iskry wszystkie czujniki moje stare włożyłem do tego drugiego pieca. Może to przez to ze czasza lezała do góry nogami przez dłuższy czas i ten czujnik połozenia motocykla zwariował?? Motocykl lezał rozebrany w garazu na mrozie moze instalacja gdzies popekała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 cale ecu i zapewne wtryski itp z 05' sie rozni z 03', pozatym czujnik mozesz zmostkowac ( poszukaj na 4um bylo poruszane ) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Może i tak ale parametry średnica & skok tłoka to samo czujniki wszystkie pasują idealnie uchwyty tak samo inne mapy zapłonu pewnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 Czujniki mogą być takie same, konstrukcja silnika też, ale cała elektronika może być zupełnie inna! Mapy, komputer. Jak szukałeś silnika to mogłeś kupić z tego samego rocznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 21 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2009 A czujnik odcięcia paliwa/zapłonu po glebie tam jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 pomiedzy czacha a zegarami takie czarne pudelko z 3 kabelkami Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiu Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 (edytowane) czujnik jest dobry mostkowałem go dzisiaj, po za tym gdyby byl zje*any to pompka by sie nie uruchamiala pozostaja. Nawet jezeli mapy byly inne to iskra chyba by byla tylko w nie w tym momencie co trzeba. PS znajomy wsadzil do f2 silnik od f3 i jakos mu tu hulało pomimo tego ze np f2 ma 100 kucy a f3 105 Edytowane 22 Grudnia 2009 przez losiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 czujnik jest dobry mostkowałem go dzisiaj, po za tym gdyby byl zje*any to pompka by sie nie uruchamiala pozostaja. Nawet jezeli mapy byly inne to iskra chyba by byla tylko w nie w tym momencie co trzeba. PS znajomy wsadzil do f2 silnik od f3 i jakos mu tu hulało pomimo tego ze np f2 ma 100 kucy a f3 105 To akurat o niczym nie świadczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 moim zdaniem powinno zadzialac. Musisz zwrocic uwage na czujniki ktore wlasnie maja wplyw na iskre wiec: czujnik impulsatora, czujnik stopki bocznej i sprzegla, przechylu motocykla, polaczenia licznikow komputera i stacyjki (czyli poprawnosc dzialania H.I.I.S.) wariant drugi zle polaczenie instalacji wariant trzeci dla mnie najbardziej prawdopodobny alarm blokuje zaplon i nie jest to pozornie tak latwe aby go usunac go i juz... nie sugeruj sie przekladkami z F2 do F3 bo to zupelnie co innego, napisz natomiast czy kontrolka immo wskazuje na poprawne odczytanie kluczyka i licznikow pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.