Skocz do zawartości

CBR 600 RR 2003r brak iskry po wymianie silnika :(


losiu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kupiłem motocykl na chodzie jakis czas temu z krzywym wałem. Wymieniłem na piec z 2005r. Po wymianie nie mogę go uruchomić-brak iskry. Nóżka złożona, świeci się kontrolka luzu. Motor jest wyposazony w nieszczęsny alarm datatool oraz jeszcze bardziej nieszczęsne immo HISS. Paliwo podaje, rozrusznik kręci wszystko niby gra ale iskry niet. Co mogło się stać?? Wczesniej było ok.

 

 

1 Jezeli immo by nawalało to czy pompka paliwa by podawała paliwo podczas ruszania przycisku od gaszenia silnika na prawej manetce?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze to byc cos nie tak z alarmem?

 

Zależy czy jest podłączony do cewki albo regulatora napięcia. Wtedy możliwe, że coś mu tam nie halo. Najlepiej wywal go w cholerę i sprawdź czy zagada.

 

EDIT: Albo po prostu masz świeczki do bani =]

Edytowane przez Dar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wał wygiety od gleby ale silnik poprzedni silnik chodził a ten nie ma iskry wszystkie czujniki moje stare włożyłem do tego drugiego pieca. Może to przez to ze czasza lezała do góry nogami przez dłuższy czas i ten czujnik połozenia motocykla zwariował?? Motocykl lezał rozebrany w garazu na mrozie moze instalacja gdzies popekała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik jest dobry mostkowałem go dzisiaj, po za tym gdyby byl zje*any to pompka by sie nie uruchamiala pozostaja. Nawet jezeli mapy byly inne to iskra chyba by byla tylko w nie w tym momencie co trzeba.

 

PS znajomy wsadzil do f2 silnik od f3 i jakos mu tu hulało pomimo tego ze np f2 ma 100 kucy a f3 105

Edytowane przez losiu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik jest dobry mostkowałem go dzisiaj, po za tym gdyby byl zje*any to pompka by sie nie uruchamiala pozostaja. Nawet jezeli mapy byly inne to iskra chyba by byla tylko w nie w tym momencie co trzeba.

 

PS znajomy wsadzil do f2 silnik od f3 i jakos mu tu hulało pomimo tego ze np f2 ma 100 kucy a f3 105

 

To akurat o niczym nie świadczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem powinno zadzialac. Musisz zwrocic uwage na czujniki ktore wlasnie maja wplyw na iskre wiec: czujnik impulsatora, czujnik stopki bocznej i sprzegla, przechylu motocykla, polaczenia licznikow komputera i stacyjki (czyli poprawnosc dzialania H.I.I.S.)

wariant drugi zle polaczenie instalacji

wariant trzeci dla mnie najbardziej prawdopodobny alarm blokuje zaplon i nie jest to pozornie tak latwe aby go usunac go i juz...

nie sugeruj sie przekladkami z F2 do F3 bo to zupelnie co innego, napisz natomiast czy kontrolka immo wskazuje na poprawne odczytanie kluczyka i licznikow

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...