Nitomen Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 witam jak zmusic mojego Peugota 309 na wytrysku do strzelania z wydechu ? (tlumik bez katalizatora ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Włożyć mu granat do rury. :icon_mrgreen: Zapomnij o strzelaniu z wydechu autem na wtrysku w prawidłowym ustawieniu zapłonu i bez rzeźbienia w gównie. Wtryski odcina jak wyłączysz zapłon co jest konieczne aby wprowadzić niespalona mieszankę do wydechu, która zapala sie po ponownym włączeniu zapłonu. To, że nie masz katalozatora to nie znaczy, że nie rozwalisz pozostałych tłumików strzelaniem. Martwiłbym sie również o kolektor wydechowy. Jedyna metoda(rzeźbienie w gównie) to autonomiczny system wprowadzenia paliwa do kolektora wydechowego. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 od kolektora prosta rura i na końcu przelotowy tłumik fakt, trochę głośno ale przy hamowaniu silnikiem z muskanie gazu nieźle strzela z efektem ogniowym :icon_mrgreen: sprawdzone na astrze 2.0 8v tak to wyglądało na postoju czy nie zdrowe dla silnika ? raczej tak bo wysysa palącą się mieszankę do wydechu i cierpią zawory ale czego się nie robi dla funu :P Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Ale zapewne mu nie chodzi o tak przypadkowe strzały lecz w pełni kontrolowane jakie robiło się np. w maluchu. Gaz do dechy, wyłączenie zapłonu, odpuścić gaz i włączyć zapłon. Po pewnym czasie puszczały szpilki w głowicy ale to właśnie ten fun. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakwas Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 W tym przypadku flamer kit pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 Możesz też rozkalibrować wtryskiwacze tak żeby "lały" albo przynajmniej podawały zbyt bogatą miesznkę. Powinno poskutkować. Ogólnie to strzelanie z wydechu takie jak masz np. w rajdówkach jest wywołane przez ostre wałki rozrządu i mieszankę płuczącą. Gdy jeszcze miałem KLR'a to też bulgotał przy schodzeniu z obrotów ale nie wiem dlaczego, chyba kwestia gaźnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 wywołane przez ostre wałki rozrządu i mieszankę płuczącą i/lub anti lagiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 (edytowane) Wydaje mi sie, że gdyby pokombinowac z elektryką , i odciąc dodatkowym przyciskiem sam tylko zapłon podczas gdy wtryskiwacze podawały by dalej paliwo to dało by sie strzelać. Oczywiscie wiadomo co i jak bardzo cierpi przy takich detonacjach, ale może by strzelało. W rajdówkach to raczej bardziej własnie podtrzymanie turbo robi ten efekt, z tym że tu nie chodzi o wrażenia wizualne :) Edytowane 23 Grudnia 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Wiecie co? Chciałbym mieć takie problemy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 (edytowane) takie jak powypalane gniazda zaworowe a w przypadku turbiny rozjeb.. uszkodzone wirniki ? :D Edytowane 23 Grudnia 2009 przez Pepesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 (edytowane) monter75 to było w pełni kontrolowane ale gdy się auto toczyło na biegu teraz wyciszyłem padake bo się jakiś wygodny zrobiłem Edytowane 24 Grudnia 2009 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 (edytowane) slyszalem wlasnie o wylaczniku zaplonu na cewce zaplonowej , mam jakis niedzialajacy juz przycisk na desce , wykorzystam go :D , byle silnika szlak nie trafil , bo bede musial parcha na zlom oddac . Tłumiki jako takie sa , ale raczej resztki , bo grzechocza na postoju. Edytowane 25 Grudnia 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.