kermit88 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Zacznę od tego, że nie bardzo wiedziałem w którym dziale to zamieścić, więc zamieszczam to tu. Mam problem z rozszyfrowaniem rocznika moich opon. Wiem że po napisie DOT powinny być cztery lub trzy cyfry oznaczające tydzień i rok. Ale u mnie jest jakoś inaczej. Zamieszczam zdjęcia. http://w471.wrzuta.pl/obraz/20P6G0PslfX/opona http://w471.wrzuta.pl/obraz/5n1STGxz1ap/opona1 Wiecie może które to roczniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 http://w471.wrzuta.pl/obraz/20P6G0PslfX/opona to jakby 25 tydzień 1999r ale mogę sie mylić ... Pzdr. Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek_N Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Myślę podobnie jak RudyXJ, a druga (opona1) może być nawet z 19 tygodnia 1993. W linku poniżej znajdziesz trochę informacji http://www.auto-online.pl/serwis/poradnik/....htm#oznaczenia Cytuj http://motowyjazdy.ubf.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Myślę podobnie jak RudyXJ, a druga (opona1) może być nawet z 19 tygodnia 1993. W linku poniżej znajdziesz trochę informacji http://www.auto-online.pl/serwis/poradnik/....htm#oznaczenia Na 99,9% tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 (edytowane) Numer DOT (Department of Transportation USA) informuje o dacie produkcji opony. Do tej pory numer ten składał się z 3-ech cyfr tworzących tzw. trójkąt (produkcja w latach 90-tych) lub bez trójkąta (produkcja w latach 80-tych). Pierwsze dwie cyfry oznaczały tydzień kalendarzowy w którym wyprodukowana została opona, ostatnia cyfra oznaczała rok. Niewielka zmiana w oznaczeniach nastąpiła z początkiem roku 2000. Numer DOT jest teraz czterocyfrowy. Pierwsze dwie cyfry oznaczają tydzień kalendarzowy, dwie kolejne natomiast rok produkcji: Przykład: DOT 0100 oznacza nastepującą datę produkcji - pierwszy tydzień roku 2000. Dla pewności najprościej sprawdzić w jakich latach dany wzór bieżnika był produkowany. Edytowane 22 Grudnia 2009 przez sgregor242 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2009 Numer DOT (Department of Transportation USA) informuje o dacie produkcji opony. Do tej pory numer ten składał się z 3-ech cyfr tworzących tzw. trójkąt (produkcja w latach 90-tych) lub bez trójkąta (produkcja w latach 80-tych). Pierwsze dwie cyfry oznaczały tydzień kalendarzowy w którym wyprodukowana została opona, ostatnia cyfra oznaczała rok. Niewielka zmiana w oznaczeniach nastąpiła z początkiem roku 2000. Numer DOT jest teraz czterocyfrowy. Pierwsze dwie cyfry oznaczają tydzień kalendarzowy, dwie kolejne natomiast rok produkcji: Przykład: DOT 0100 oznacza nastepującą datę produkcji - pierwszy tydzień roku 2000. Ale w czym problem?Bo nie rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit88 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Numer DOT (Department of Transportation USA) informuje o dacie produkcji opony. Do tej pory numer ten składał się z 3-ech cyfr tworzących tzw. trójkąt (produkcja w latach 90-tych) lub bez trójkąta (produkcja w latach 80-tych). Pierwsze dwie cyfry oznaczały tydzień kalendarzowy w którym wyprodukowana została opona, ostatnia cyfra oznaczała rok. Niewielka zmiana w oznaczeniach nastąpiła z początkiem roku 2000. Numer DOT jest teraz czterocyfrowy. Pierwsze dwie cyfry oznaczają tydzień kalendarzowy, dwie kolejne natomiast rok produkcji: Przykład: DOT 0100 oznacza nastepującą datę produkcji - pierwszy tydzień roku 2000. Dla pewności najprościej sprawdzić w jakich latach dany wzór bieżnika był produkowany. No tak, ale na zdjęciach które zamieściłem oznaczenie jest trochę inne. Jeśli faktyczne gumy są z tych lat co piszecie to jestem w szoku, że mam założone takie stare gumy. Wcześniej nie byłem pewny czy już wymieniać, ale teraz wiem, że na wiosnę to obowiązkowo nowe gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Nie trzeba odczytywać daty, druga opona jest tak sparciała, że się nadaje tylko dla psa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Nie trzeba odczytywać daty, druga opona jest tak sparciała, że się nadaje tylko dla psa. Dla psa?Po co?/na co?/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit88 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Planuje kupić nowe Maxxisy Promaxx. Szukałem ale nie znalazłem zbytnio info na ich temat. Może ktoś z was miał doświadczenie z tymi oponami. Wiem ze to są raczej opony z trochę niższej półki więc kto wie jakich cudów nie można od nich wymagać, ale wydaje mi się że lepsze nowe niż kilkuletnie które po sezonie albo dwóch są znowu do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrado Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Nie licz że na nowych oponach przejedziesz 30 tyś. km, no chyba że na jakiś drewniakach. Nie wiem jak Ty ale ja to i nawet dwa komplety w sezonie czasami zmieniam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit88 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Ja to mam motocykl dopiero od nie dawna i przejechałem nim narazie ok 700km, tak że nie wiem jak dużo będę robił kilometrów roczne, oraz nie wiem jaki będzie mój styl jazdy (agresywny, czy turystyczny) ale raczej turystyczny, przynajmniej tak mi się wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Jeśli ma to być opona dla GSa to wybór szeroki nie jest niestety. Moja dziewczyna kupiła ok. miesiąc temu komplet Pirelli Sport Demon z Autokompleksu za 586PLN z przesyłką. Szukaj okazji. Są jeszcze zdecydowanie tańsze Metzeler Lasertec: http://www.allegro.pl/item849157850_wyprz_...gs500_w_wa.html, a będą się na pewno dobrze spisywać. Aha, Continental robi też świetne opony, ale nie miałem z taką do GSa styczności. Jest to model Avenue: http://www.conti-bike.pl/index.php?cPath=15 Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit88 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Aha z oponami chciałbym się zmieścić w 500zł, bo jeszcze łańcuch czeka do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Aha z oponami chciałbym się zmieścić w 500zł, bo jeszcze łańcuch czeka do wymiany To i zębatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.