Boruta Opublikowano 30 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2004 Witam mam pytanie jak w temacie. Jak ustawic rozrząd w gpz 1000rx, na ktore znaki itd itp. Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2004 Był już podobny temat : http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.php?t=11804 A oto jedna z moich wypowiedzi : W skróeci wygląda to tak, że zdejmujesz lewy dekiel, i pod nim masz rozdzielacz zapłonu. Ustawiasz pierwszy tłok (od lewej strony, pamiętaj by najpierw usunąć świece i górną pokrywę) tak by zawory były zamnknięte (a na 4 na mijaniu) i widzisz jak czujnik zapłonu pokrywa się z kreseczką na kółku (no powiedzmy, jest ono takie poszarpane ) umieszczonym na wale korbowym. To tak w skrócie - zasady są proste - ustawia się to tak w każdym silniku spalinowym. Przed zdjęciem zrób też znaki (np farbą) na górnych kołach i dowolnym elemencie obudowy wałków, oraz policz ilośc ogniw łańcucha znajdujących się między jednym a drugim kołem (licząc od pionu). Nie wiem czy to zrozumiałeś, ja to rozumiem, ale mogłem użyć jakiegoś skrótu myślowego. Podstawowa zasada - dokładne oznaczenie wszystkiego przed DEMONTAŻEM !!! Pozdro, Paweł PS. A teraz jeszcze jadna ważna sprawa - Twój NICK. Masz tak na nazwisko, tak jak ja ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 30 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2004 Czesc dzieki za odpowiedz. o tym ze na wale jeszt znak ( w japoncach bardzo czesto oznaczony symbolem "T"to wiem ale wlasnie chodzilo mi o ilosc oczek miedzy kolami chocziaz slyszalem ze w kawasaki nie trzeba liczyc tylko ustawie sie znaki na kolach w odpowiednich miejscach i napina lancuszek jak najmocniej no i wlasnie ja nie bardzo wiem jak te znaki maja byc tzn mam 2 opcje i roznia sie one walsnie iloscia oczek (dokladnie 1 oczko 22 lub 23) miedzy kolami, jak dam 22 to ladnie pasuja jednie znaki ( napis na kole walka ssacego "in" jest rownolegly do obydowy glowicy i tak samo na kole walka wydechowego z tym ze tam jest napis "ex" i kreska)w tym przypadku 22 oczka . A druga opcja to wyciecia na walkach rozrządu ustawiaone prostopadle do góry tu ilosc oczek wynosie 23. Kaude ale namącilem:) ale moze mnie zrozumiesz. A moja ksywka to nie moje nazwisko. Nazywam sie Michał Pawelec. Pozdrawiam Zielona Góra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2004 Co do rorządu - weź pod uwagę, że łańcuch się rozciąga i fazy się mnimalnie zmieniają. Zakładając, że poprzednik zrobiuł dobrze, warto jest zachować dokładną liczbę ogniw między kołami. Oczywiście pamiętaj o swoich znakach, tak jak pisałem - to potrafi zaoszczedzić wiele nerwów. Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 31 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2004 No witam zmienilem lancuszek chodzi bdb moc ma i wogule jest ok, przy okazji wyregulowalem zawory.................W koncu nic nie stuka i nie puka:D Pozdrawiam Michał Pawelec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.