Skocz do zawartości

Montaz xenona - ktos przerabial ?


Rekomendowane odpowiedzi

Zamontowałem i świecą. Napotkałem na 2 problemy. Nie mogłem nigdzie zmieścić przetwornicy ( mimo że slim ) w mim sprzęcia naprawdę ciężko palec wtyknąć - amortyzator skrętu przeszkadza. Zamontowałem pod owiewką dolengo mocowania lag ( nie wiem jak to nazwać ). Drugi problem to również taka nakładka na żarówkę ( dorobiłem tulejkę z plastiku ).

Ciekawy jestem efektu przy nocnej jeździe ( niestety muszę poczekać na pogodę ).

Powodzenia w montażu ksenonów w swoich sprzętach.

Oby był to plastik odporny na temperaturę.Jeśli jest to w okolicy palnika to popłynie.Palnik osiąga wysoka temperaturę.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Monter ok sprawdzę po jakimś czasie, ale wg mnie nie powinno tak być, bo chodzi o plastik, który dociska żarówkę/żarnik z tyłu. Chodzi tylko o dociśnięcie żarówki w uchwyt, aby się nie ruszała. Kolegi 929 też miała taką tulejkę, którą dorobił z korka ciekawe jak to się zachowa.

Dzięki za ostrzeżenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Hmmm...

Tak czytam i czytam i widze, ze chyba nikt wczesniej nie spotkal sie z problemem spalonej przetwornicy.

Na szybkiego zamontowalem HID H4 bi-xenon kit w mojej Katanie, po przejechaniu kilku mil spalila mi sie przetwornica... Wczesniej nie spotkalem sie z tym, a zamontowalem HID w moim autku i w wielu innych autach - pierwszy raz zabieralem sie z HIDem do moto.

Wczesniej jezdzilem banditem, niedawno przerzucilem sie na Katane - w obu przypadkach wraz ze wzrostem obrotow swiatla swieca jasniej - czy to jest normalne, czy cos nie tak jest z generatorem?

Sprawdzilem napiecie na aku i pomimo tego ze swiatla rozjasniaja sie przy wiekszych obrotach, to jednak V na aku jest prawie stale ( roznica ~ 0.2V )...

Jako ze to byla prowizorka to szybko zdemontowalem caly zestaw i wrzucilem zwykle H4 i mam obawy co do ponownego montazu xenonow - przetwornice moge kupic nowe, ale obawiam sie ze znowu je spale, albo poprostu trafilem na lipe ( mowa o xenonach slim made in chine - ale takich zestawow zamontowalem juz wiele w autach i ani jedna przetwornica nie padla ). Czy ktos jest w stanie wysnuc z tego jakies wnioski i powiedziec co tu moze byc zlego, czy generator, czy tez moze poprostu trafilem na lipe?

mowa o suzi gsx750f z `98

 

BTW, tylko kilka mil zrobilem na xenonach, w nocy - brakuje mi tego ;)

I co do Waszych dyskusji na temat czy to jest legalne czy nie - moim autem spokojnie przeszedlem przeglad w UK z xenonami h7 made in china ( z atestem ), zreszta tak jak i moi znajomi.

 

Od kiedy mam xenona h7 to nie uzywam swiatel drogowych bo nie ma sensu. Takze wniosek taki, ze tez dobrze wali :) a reszta jak wyzej.

 

Pzdr

 

Tak samo mam w aucie ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam Pany.

Sprawa jest nastepujaca. W swojej K4 mam ksenon do swiatel mijana. Teraz chce zalozyc bi-xenona do swiatel drogowych. Problem w tym, ze osobna zarowka jest do swiatel mijania i osobna do drogowych. Jesli chce, by dwa zarniki swiecily jednoczesnie, majac wlaczone swiatla mijania, a drogowe tylko po przelaczeniu, to zarnik musze zmostkowac z swiatlami mijania, czy jak to zrobic zeby bylo dobrze??

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja dzis chcialem zmostkowac to bezpiecznik padl :)

Na razie, podlaczony tak na szybko, bo nie bylo czasu, swieci H7 na mijania i H4 na drogowych, tylko cos mi sie wydaje, ze te drogowe za blisko swieca, prawie przed samo moto, a powinny gdzies hen daleko :) Sprawdze w weekend wieczorowa pora, wtedy bede wiedzial napewno.

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm...

Tak czytam i czytam i widze, ze chyba nikt wczesniej nie spotkal sie z problemem spalonej przetwornicy.

Na szybkiego zamontowalem HID H4 bi-xenon kit w mojej Katanie, po przejechaniu kilku mil spalila mi sie przetwornica... Wczesniej nie spotkalem sie z tym, a zamontowalem HID w moim autku i w wielu innych autach - pierwszy raz zabieralem sie z HIDem do moto.

Wczesniej jezdzilem banditem, niedawno przerzucilem sie na Katane - w obu przypadkach wraz ze wzrostem obrotow swiatla swieca jasniej - czy to jest normalne, czy cos nie tak jest z generatorem?

Sprawdzilem napiecie na aku i pomimo tego ze swiatla rozjasniaja sie przy wiekszych obrotach, to jednak V na aku jest prawie stale ( roznica ~ 0.2V )...

Jako ze to byla prowizorka to szybko zdemontowalem caly zestaw i wrzucilem zwykle H4 i mam obawy co do ponownego montazu xenonow - przetwornice moge kupic nowe, ale obawiam sie ze znowu je spale, albo poprostu trafilem na lipe ( mowa o xenonach slim made in chine - ale takich zestawow zamontowalem juz wiele w autach i ani jedna przetwornica nie padla ). Czy ktos jest w stanie wysnuc z tego jakies wnioski i powiedziec co tu moze byc zlego, czy generator, czy tez moze poprostu trafilem na lipe?

mowa o suzi gsx750f z `98

 

BTW, tylko kilka mil zrobilem na xenonach, w nocy - brakuje mi tego ;)

I co do Waszych dyskusji na temat czy to jest legalne czy nie - moim autem spokojnie przeszedlem przeglad w UK z xenonami h7 made in china ( z atestem ), zreszta tak jak i moi znajomi.

Tak samo mam w aucie ;)

 

Zamontuj drugą przetwornicę bez obaw.Miałeś pecha po prostu.

 

Witam Pany.

Sprawa jest nastepujaca. W swojej K4 mam ksenon do swiatel mijana. Teraz chce zalozyc bi-xenona do swiatel drogowych. Problem w tym, ze osobna zarowka jest do swiatel mijania i osobna do drogowych. Jesli chce, by dwa zarniki swiecily jednoczesnie, majac wlaczone swiatla mijania, a drogowe tylko po przelaczeniu, to zarnik musze zmostkowac z swiatlami mijania, czy jak to zrobic zeby bylo dobrze??

 

Pzdr

 

Musisz poprowadzić przewód ze świateł mijania (H7) do H4.

Drugą modyfikacją jest zasilenie elektromagnesu(tylko elektromagnesu) z przełącznika mijania na drogowe.

Elektromagnes(przesłona) jest zasilana oddzielnie więc masa do masy a plus podłączasz do przewodu z przełącznika.

Krótko:

plus z mijania do H4

plus z drogowych do elektromagnesu.

Rozumiem, że masz świadomość iż zakładanie bi do lampy drogowych mija się z celem bo i tak będzie walić po oczach z racji profilu odbłyśnika?

 

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że masz świadomość iż zakładanie bi do lampy drogowych mija się z celem bo i tak będzie walić po oczach z racji profilu odbłyśnika?

 

Dzieki Monter.

Wlasnie podlaczylem na krotko z H7 i wtedy nie moglem przelaczac, bo nie podlaczylem oddzielnie zasilania elektromagnesu.

Chyba jednak zostawie tak jak jest, bo odblysnik naprawde wali po oczach, tak jak piszesz.

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Monter.

Wlasnie podlaczylem na krotko z H7 i wtedy nie moglem przelaczac, bo nie podlaczylem oddzielnie zasilania elektromagnesu.

Chyba jednak zostawie tak jak jest, bo odblysnik naprawde wali po oczach, tak jak piszesz.

 

Pzdr

Teraz aby używać drogowych musisz wraz z włączeniem drogowych uruchamiać elektromagnes w bi aby odsłonić przesłonę i wykorzystać cały palnik i odbłyśnik(przypuszczam, że stąd problem z krótkim świeceniem drogowych).Jest drugi sposób aby nie bryndzlować się z przewodami to zdjąć przesłonę.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Zawsze chciałem być archeologiem także odkopuję :)

 

Znalazłem takie coś na jebaju.

http://www.ebay.pl/itm/Hot-BI-XENON-HID-KIT-Angel-Eye-Led-Light-Bulb-Lamp-Projector-For-Motorcycle-/251759554603?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item3a9e09f02b

 

Myślicie że się sprawdzi?

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak wykonane, ale raczej powinno. Tylko nie kupuj tego z Malezji, znajdź coś podobnego w EU lub w Polandii.

No i admini powinni Ci przyznać Złotą Łopatę i medal z ziemniaka za te wykopki :).

"Suzuki maj motór maj lajf"
En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wklepałem "ksenony" w szukajke i to był pierwszy odnaleziony temat który pasował :) a wyróżnienie chętnie przyjmę.

Jeżeli dobrze zrozumiałem opis ogłoszenia, to jest tam wszystko: soczewka, żarnik, przetwornica, kabelki adaptery itp. Mógłby ktoś z lepszą znajomością języka potwierdzić?

Nie dopatrzyłem się informacji o barwie światła, ale napisałem email i trzeba czekać.

 

A czemu nie z Malezji? Jakieś 2 tygodnie temu zamówiłem w chinach i paczki były szybko i tanio. (Klamki, naklejki)

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...