_Monter_ Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Zamontowałem i świecą. Napotkałem na 2 problemy. Nie mogłem nigdzie zmieścić przetwornicy ( mimo że slim ) w mim sprzęcia naprawdę ciężko palec wtyknąć - amortyzator skrętu przeszkadza. Zamontowałem pod owiewką dolengo mocowania lag ( nie wiem jak to nazwać ). Drugi problem to również taka nakładka na żarówkę ( dorobiłem tulejkę z plastiku ). Ciekawy jestem efektu przy nocnej jeździe ( niestety muszę poczekać na pogodę ). Powodzenia w montażu ksenonów w swoich sprzętach. Oby był to plastik odporny na temperaturę.Jeśli jest to w okolicy palnika to popłynie.Palnik osiąga wysoka temperaturę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benek Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Monter ok sprawdzę po jakimś czasie, ale wg mnie nie powinno tak być, bo chodzi o plastik, który dociska żarówkę/żarnik z tyłu. Chodzi tylko o dociśnięcie żarówki w uchwyt, aby się nie ruszała. Kolegi 929 też miała taką tulejkę, którą dorobił z korka ciekawe jak to się zachowa. Dzięki za ostrzeżenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 16 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 O to sie nie martw. Ja u siebie tez mam zrobiona taka tuleje z korka plastikowego. Od 3 miesiecy wszystko gra i nic sie nie dzieje. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Tak więc polatałem jeszcze wieczorową porą i potwierdzam - nikogo nie oślepiałem, nikt nie sygnalizował. Po przełączeniu na światła drogowe mozna powiedzieć, że wszystko staje się jasne :biggrin: Dobre te xenony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fleishmachine Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Hmmm... Tak czytam i czytam i widze, ze chyba nikt wczesniej nie spotkal sie z problemem spalonej przetwornicy. Na szybkiego zamontowalem HID H4 bi-xenon kit w mojej Katanie, po przejechaniu kilku mil spalila mi sie przetwornica... Wczesniej nie spotkalem sie z tym, a zamontowalem HID w moim autku i w wielu innych autach - pierwszy raz zabieralem sie z HIDem do moto. Wczesniej jezdzilem banditem, niedawno przerzucilem sie na Katane - w obu przypadkach wraz ze wzrostem obrotow swiatla swieca jasniej - czy to jest normalne, czy cos nie tak jest z generatorem? Sprawdzilem napiecie na aku i pomimo tego ze swiatla rozjasniaja sie przy wiekszych obrotach, to jednak V na aku jest prawie stale ( roznica ~ 0.2V )... Jako ze to byla prowizorka to szybko zdemontowalem caly zestaw i wrzucilem zwykle H4 i mam obawy co do ponownego montazu xenonow - przetwornice moge kupic nowe, ale obawiam sie ze znowu je spale, albo poprostu trafilem na lipe ( mowa o xenonach slim made in chine - ale takich zestawow zamontowalem juz wiele w autach i ani jedna przetwornica nie padla ). Czy ktos jest w stanie wysnuc z tego jakies wnioski i powiedziec co tu moze byc zlego, czy generator, czy tez moze poprostu trafilem na lipe? mowa o suzi gsx750f z `98 BTW, tylko kilka mil zrobilem na xenonach, w nocy - brakuje mi tego ;) I co do Waszych dyskusji na temat czy to jest legalne czy nie - moim autem spokojnie przeszedlem przeglad w UK z xenonami h7 made in china ( z atestem ), zreszta tak jak i moi znajomi. Od kiedy mam xenona h7 to nie uzywam swiatel drogowych bo nie ma sensu. Takze wniosek taki, ze tez dobrze wali :) a reszta jak wyzej. Pzdr Tak samo mam w aucie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Witam Pany. Sprawa jest nastepujaca. W swojej K4 mam ksenon do swiatel mijana. Teraz chce zalozyc bi-xenona do swiatel drogowych. Problem w tym, ze osobna zarowka jest do swiatel mijania i osobna do drogowych. Jesli chce, by dwa zarniki swiecily jednoczesnie, majac wlaczone swiatla mijania, a drogowe tylko po przelaczeniu, to zarnik musze zmostkowac z swiatlami mijania, czy jak to zrobic zeby bylo dobrze?? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Ja robiłem innaczej - jeden żarnik na krótkich i dwa na długich, zmostkowane na przełączniku. Działało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Jak ja dzis chcialem zmostkowac to bezpiecznik padl :) Na razie, podlaczony tak na szybko, bo nie bylo czasu, swieci H7 na mijania i H4 na drogowych, tylko cos mi sie wydaje, ze te drogowe za blisko swieca, prawie przed samo moto, a powinny gdzies hen daleko :) Sprawdze w weekend wieczorowa pora, wtedy bede wiedzial napewno. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 (edytowane) Hmmm... Tak czytam i czytam i widze, ze chyba nikt wczesniej nie spotkal sie z problemem spalonej przetwornicy. Na szybkiego zamontowalem HID H4 bi-xenon kit w mojej Katanie, po przejechaniu kilku mil spalila mi sie przetwornica... Wczesniej nie spotkalem sie z tym, a zamontowalem HID w moim autku i w wielu innych autach - pierwszy raz zabieralem sie z HIDem do moto. Wczesniej jezdzilem banditem, niedawno przerzucilem sie na Katane - w obu przypadkach wraz ze wzrostem obrotow swiatla swieca jasniej - czy to jest normalne, czy cos nie tak jest z generatorem? Sprawdzilem napiecie na aku i pomimo tego ze swiatla rozjasniaja sie przy wiekszych obrotach, to jednak V na aku jest prawie stale ( roznica ~ 0.2V )... Jako ze to byla prowizorka to szybko zdemontowalem caly zestaw i wrzucilem zwykle H4 i mam obawy co do ponownego montazu xenonow - przetwornice moge kupic nowe, ale obawiam sie ze znowu je spale, albo poprostu trafilem na lipe ( mowa o xenonach slim made in chine - ale takich zestawow zamontowalem juz wiele w autach i ani jedna przetwornica nie padla ). Czy ktos jest w stanie wysnuc z tego jakies wnioski i powiedziec co tu moze byc zlego, czy generator, czy tez moze poprostu trafilem na lipe? mowa o suzi gsx750f z `98 BTW, tylko kilka mil zrobilem na xenonach, w nocy - brakuje mi tego ;) I co do Waszych dyskusji na temat czy to jest legalne czy nie - moim autem spokojnie przeszedlem przeglad w UK z xenonami h7 made in china ( z atestem ), zreszta tak jak i moi znajomi. Tak samo mam w aucie ;) Zamontuj drugą przetwornicę bez obaw.Miałeś pecha po prostu. Witam Pany. Sprawa jest nastepujaca. W swojej K4 mam ksenon do swiatel mijana. Teraz chce zalozyc bi-xenona do swiatel drogowych. Problem w tym, ze osobna zarowka jest do swiatel mijania i osobna do drogowych. Jesli chce, by dwa zarniki swiecily jednoczesnie, majac wlaczone swiatla mijania, a drogowe tylko po przelaczeniu, to zarnik musze zmostkowac z swiatlami mijania, czy jak to zrobic zeby bylo dobrze?? Pzdr Musisz poprowadzić przewód ze świateł mijania (H7) do H4. Drugą modyfikacją jest zasilenie elektromagnesu(tylko elektromagnesu) z przełącznika mijania na drogowe. Elektromagnes(przesłona) jest zasilana oddzielnie więc masa do masy a plus podłączasz do przewodu z przełącznika. Krótko: plus z mijania do H4 plus z drogowych do elektromagnesu. Rozumiem, że masz świadomość iż zakładanie bi do lampy drogowych mija się z celem bo i tak będzie walić po oczach z racji profilu odbłyśnika? Edytowane 14 Sierpnia 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Rozumiem, że masz świadomość iż zakładanie bi do lampy drogowych mija się z celem bo i tak będzie walić po oczach z racji profilu odbłyśnika? Dzieki Monter. Wlasnie podlaczylem na krotko z H7 i wtedy nie moglem przelaczac, bo nie podlaczylem oddzielnie zasilania elektromagnesu. Chyba jednak zostawie tak jak jest, bo odblysnik naprawde wali po oczach, tak jak piszesz. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Dzieki Monter. Wlasnie podlaczylem na krotko z H7 i wtedy nie moglem przelaczac, bo nie podlaczylem oddzielnie zasilania elektromagnesu. Chyba jednak zostawie tak jak jest, bo odblysnik naprawde wali po oczach, tak jak piszesz. Pzdr Teraz aby używać drogowych musisz wraz z włączeniem drogowych uruchamiać elektromagnes w bi aby odsłonić przesłonę i wykorzystać cały palnik i odbłyśnik(przypuszczam, że stąd problem z krótkim świeceniem drogowych).Jest drugi sposób aby nie bryndzlować się z przewodami to zdjąć przesłonę. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 W tygodniu postaram sie za to wziac. Jakby cos bylo niejasne to bede pisal. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Zawsze chciałem być archeologiem także odkopuję :) Znalazłem takie coś na jebaju.http://www.ebay.pl/itm/Hot-BI-XENON-HID-KIT-Angel-Eye-Led-Light-Bulb-Lamp-Projector-For-Motorcycle-/251759554603?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item3a9e09f02b Myślicie że się sprawdzi? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major87 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Zależy jak wykonane, ale raczej powinno. Tylko nie kupuj tego z Malezji, znajdź coś podobnego w EU lub w Polandii.No i admini powinni Ci przyznać Złotą Łopatę i medal z ziemniaka za te wykopki :). Cytuj "Suzuki maj motór maj lajf"En-125 2a '05 | GPZ500S '89 | Bandit 600N '97 | ZX-6R '96 | En-125 2a '05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Wklepałem "ksenony" w szukajke i to był pierwszy odnaleziony temat który pasował :) a wyróżnienie chętnie przyjmę. Jeżeli dobrze zrozumiałem opis ogłoszenia, to jest tam wszystko: soczewka, żarnik, przetwornica, kabelki adaptery itp. Mógłby ktoś z lepszą znajomością języka potwierdzić? Nie dopatrzyłem się informacji o barwie światła, ale napisałem email i trzeba czekać. A czemu nie z Malezji? Jakieś 2 tygodnie temu zamówiłem w chinach i paczki były szybko i tanio. (Klamki, naklejki) Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.