Skocz do zawartości

Trialówka na początek


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przymierzam sie do kupna tego typu sprzęta lecz nie wiem za bardzo w co dokładnie celować. Przede wszystkim na pewno nie będzie to nowy sprzęt lecz jakaś starsza maszynka nie zamierzam wydawać kupe kasy na coś co w gruncie rzeczy będę używał do zabawy i nie wiem jeszcze czy ta dziedzina mi będzie odpowiadała. Cenowo będę chciał się zaokrąglić w granicy 5 tyś zł, czy da się coś w tej cenie kupić rozsądnego?. A więc do rzeczy. Przede wszystkim nie wiem jaką pojemność na początek będzie dobra, nie wiem też w jaki sposób te motocykle reagują na gaz jaką mają charakterystykę, nigdy nie miałem styczności z tymi maleństwami. Na co zwracać uwagę przy kupnie tzn chodzi mi o to czy mają coś w sobie niepowtarzalnego czego nie mają innego moto a na co należy zwrócić uwagę. Na pewno będę miał jeszcze mnóstwo pytań które nasuną się później. Generalnie proszę o wyjaśnienie tematu jako że jestem laikiem w tej dziedzinie. Pozdro :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Tak sie składa że miałem przyjemniśc polatac tialówka a dokładnie to Gas Gasem TXT 280 kolegi, którego właśnie sprzedaje z powodu przesiadki na KTMa. Co moge powiedzieć? Motor leciutki i całkiem zwinny, potrafi wjechac na naprawde strome podjazdy bez wiekszego problemu o ile jest zdrowa opona. Do wykonywania nawet naprostrzych trików (skok na większy, nie duży :wink: kamień) to naprawdę trzeba juz coś umieć bo motorek potrafi zaskoczyć, aczkolwiek po dłuższym terningu do opanowania. Skrzynia 6-cio biegowa o krótkich przełożeniach, do jazdy na gumie 5 bez problemu daje radę.

Nie jestem fachowcem w tej sprawie, ale traial lepiej kupować jak jest gdzie polatać/ poskakać, czyli im więcej górek tym lepiej bo płaski teren to nie to.

A czy 5 tys. wystarczy na motor? Można i za 4tys kupić ale to będzie z regóły motor z przed 2000 roku. Po 2000 to od 5-6 tys. w górę.

Odnośnik do komentarza