Koles-GIT Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Witam wszystkich Zastanawiam sie nad zmiana (i ew. konsekwencjami) oleju z ELFA 2dx ratio (mineralny do paliwa) na CASTROL aqua race (full syntetyk stosowany w skuterach wodnych) (!!!) Na elfie silnik pracuje bez zarzutu (leje go w proporcji 1:50+na oko 50~100ml, taki olej podlewal poprzedni wlasciciel i ja, od kiedy go kupilem, tj. - 2~3 miesiace temu) i w ogole nie byloby mowy o takiej podmiance, gdyby nie fakt ze mam okolo 20 litrow castrola a elf'a kupowac musze na biezaco. I tu pojawia sie konkretne pytanie, jak moze wplynac na silnik taka podmianka? btw. w goglach i dalej nie znalazlem nic, co rozwiazalo by moj dylemat, poniewaz interesuja mnie tylko i wylacznie te 2 oleje. Motor o ktorym mowa to KTM 250 z okolic 90 roku Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 pie**ol zasady jeździj bez oleju :icon_mrgreen: Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 (edytowane) masz 2 możliwości 1.nie stanie się nic 2.zrobi się glut i zatrzesz korbę/wał najlepiej zmieszaj obydwa oleje w słoiczku i odstaw na dobę , zrób próbę z benzyną(1:50) i bez i nie leje się na oko Edytowane 4 Grudnia 2009 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Co wy gadacie, jaki glut. Wyjeździj mieszankę do końca i zapodaj nową. Silniki w skuterach wodnych są jeszcze bardziej wysilone więc olej nie może być zły. Np. Vertex podaje o połowę krótszą żywotność dla tego samego tłoka w skuterze wodnym niż w crosie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 (edytowane) Spoko. Nic mu się nie stanie się. :biggrin: Ja przesiadłem się z Mixolu na Motul 2T Racing (w SHL :biggrin: ), nawet mieszałem te dwa razem i żadnego gluta nie było. Jedyny glut jaki znalazłem miałem pod nosem ale to wina jazdy w taki niskich temperaturach. :icon_mrgreen: Edytowane 5 Grudnia 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 jakie gluty hahah z nosa chyba jak bedziesz teraz latał normalnie stary lej ja bym se zmieszał cstrola motula i elfa i bym miał mieszanke wybuchową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 mi po przejściu z minerała na full syntetyk wypaliło cały nagar z komory spalania, nie wiem czy to dobrze, ale taki z tego wniosek że efekty mogą być nieoczekiwane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 mi po przejściu z minerała na full syntetyk wypaliło cały nagar z komory spalania, nie wiem czy to dobrze, ale taki z tego wniosek że efekty mogą być nieoczekiwane Czysty silnik jest lepszy od usyfionego a reszta to bajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 w 2T nagary nie straszne castrol i motul razem w benzynie się nie lubią , więc z tym glutem to nie był żart Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Tak jak Mixol nie lubi się z Olejem Kujawskim w Ogarze 200. Ale da się jechać. :icon_mrgreen: Osobiście testowałem. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mordoklej Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Ja uzywam tylko Motul 710.. szkoda silnika katowac na mineralnym, szczegolnie w motocyklach o wysokim stopniu tuningu jak RS125 czy Mito.. nawet slabsze NSR szkodaby mi bylo na mineralnym katowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.