suzukigt80 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Witam. Stałem się szcześliwym posiadaczem komarka Mr 231;D Na pierwszy rzut oka brakuje zapłonu,magneta,pokrywy, oraz oryginalnego gaźnika. Człowiek od ktorego zakupilem komara twierdzi ze gdzies ma iskrownik i magneto i musi poszukac, ale wiadomo jak moze byc;/ Jak to ja odrazu musialem wszystko dokladnie obejrzec pokrecic pobawic sie i zastanawia mnie jedna zecz jak ustawie tlok w GMP to wtedy naciecie na klin na wale jest pod katem 90 stopni,z tego co wiem to powinno byc pod katem 30 stopni bynajmniej w tych nowszych tak jest, wiadomo w tym komarku jest inny zaplon 2 cewkowy wiec moze inaczej jest. Na ostatnim zdjeciu sa jakies pokrywy ktore sprzedajacy mi dorzucil. Wie ktos moze z jakiego moto pochodza? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ef92bd22a85ac6f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5475ca949f09cb35.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b7d456ddeb3916eb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/813107ac7e2e498e.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Te pokrywy są z komarka a dokładnie to są one pod tą podtrzymką(ta rurka łącząca ramę) w przekroku (głowy nie daję :bigrazz: )Fajne malowidła na tym komarku - normalnie mam wspomnienia z takim komarkiem (tylko ja miałem zwykły silnik ale ramą tą samą) więcej się go napchałem niż jechałem ,ale fajnie było :icon_mrgreen: Remontuj go na cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 po pierwsze primo to zapłon w komarze jest jednocewkowy, a dwie pozostałe sa od swiatła, po drugie primo ten gaznik orginalny g-12 był do dupy i wszyscy o tym wiedzieli, ciezko dzis znalezc dobry nie peknietyG-12 a w ogóle to na tym gazniku to maszyna kaprawo chodzi,skołuj cylinder z ryjkiem pod G12 a zostaw ten, po trzecie primo to te blaszki sa od twojego komara matołku, zakłada sie je dokładnie tak jak pisał przemek:)Po 4 primo to załuz magneto i zobacz kiedy wystepuje zapłon(3mm przed GMP) jest da sie tak wyregulowac to nie ma co płakac, bedzie zył, współczesne wały to chinszczyzna(powaznie) i czesto jest to lipa, lepiej zregenerowac stary. Zreszta wszystkie czesci od zapłonu pasuja od kazdego komara bez wzgledu na rocznik(po 1962) bez problemu kupisz wszystko w sklepie. Wywal od razu kabel wysokiego napiecai i wstaw silikonowy, nowy, czesto jest na nich przebicie, po kolejne primo ta lapma jest jakas dziwna, cos mi tu nie pasuje, powinna byc mała i z zaokraglonym rantem, w ogóle to musisz spojrzec bo w tych wczesniejszych silnikach pokrywy zapłonu były tłoczone z blachy i tu bedzie ogromny problem to zorganizowac:(Jeszcze lampe wywal tylna bo to lipa pózniejsza, powinna byc taka kwadratowa jak były w WFM, ale nie takie jak w janku okragłe tylko kwadratowe:)reszte jak cos to na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZenonBoski Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 Wał od jajka jest inny niż od kwadraciaka - inny kąt klina, ponieważ inny był kąt nachylenia cylindra. Magneto jest takie samo. Nie jestem pewien czy podstawka aparatu zapłonowego jest taka sama w w/w wersjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 zapłon jest taki sam, sprzegło inne czesi z kwadraciaka to róznie chyba jeszcze choinka jest taka sama, na pewno wszystkie komary miały te same czesaci pieca wiec spoko do dostania:)kiedy zlot pierdzipedów??:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 kiedy zlot pierdzipedów??:) ooo i to jest myśl!! dorwałem praktycznie nowy piecyk do 2351 więc odległości mi nie straszne :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 No to ja zabiorę od brata Ogar'a ,albo Simsona SR2 wyciągne z piwnicy tylko ,że on dawno nie odpalany :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 No to odpal, zarejestruj, a ja jak przezyje swinska grype to chetnie dołacze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 EEEEE ,dawno nie odpalany? Jakieś dwa lata temu cię wyprzedzałem Jawą ,jak jechałeś na SRce. O ile o tego Simsona chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 EEEEE ,dawno nie odpalany? Jakieś dwa lata temu cię wyprzedzałem Jawą ,jak jechałeś na SRce. O ile o tego Simsona chodzi. Tak to o tego chodzi :biggrin: Pamiętam doskonale Was :wink: kilka tygodni temu też śmigaliście koło mnie :crossy: Normalnie tak mnie nakręcacie z tym pierdzipędem że chyba go wyciągnę , przeczyszczę gaźnik i powinien śmigać - Virago i tak rozebrane chyba się nie obrazi :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Olej virago, bzyk na geje(nie mówi sie pedał) to jest to:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Nie mogę olać Virago bo można się nim szybciej przemieszczać w porównaniu do pierdzipęda na geje :D Komarkiem już dawniej śmigałem w dalsze trasy - 120 kaemów zajęło chyba 6 godzin z przerwami na wymianę świec ,bez papierów, w innym województwie :buttrock: Ale wspomnienia mam miłe z tymi maszynkami ,a miałem ich kilka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 No to Panowie z kluczborka, zbierzcie się do kupy i spotkajmy się gdzieś w centralnej polsce na przełomie lipca/sierpnia, oczywiście na mopedach ja może znajdę u siebie ze 2-3 fanatyków co bym mi towarzyszyli w trasie. niech będzie hard core :icon_rolleyes: ja mam komarka z papierem, więc martwić się mogę tylko o dojazd do miejsca bez przygód silnikowych. aha jeszcze forumowy kolega jimi chciał kiedyś drynką swiat zdobywać więc i jego się powiadomi co Wy na to, Posr*ny pomysł no nie?? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 co Wy na to, Posr*ny pomysł no nie?? :biggrin: Ale mi się podoba :clap: tylko musiałbym simka zacząć robić ,żeby trasę wytrzymał, no i jakąś białą blachę na tył od kogoś pożyczyć :icon_mrgreen: Tak w ogóle to byśmy chyba ze trzy dni tam jechali :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcszaszlyk Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 TO ja sie moim pochwale 231.Jako ciekawostke powiem ze na tabliczce znamionowej ma oznaczenie silnik SM 02 przebite na S-38. http://picasaweb.google.pl/xcszaszlyk/MR231# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.