granat Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Pierwsza liga jest!!!Tylko czasem swiatła z tyłu nie ma od simca??Kurcze na org.foto z tamtych lat widzialem albo fumy kwadratowe, albo takie lekko zaokraglone http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomot...1/lampka231.jpg takie jak twoje tez widziałem, ale w simcach i w ramach kowalskich w komarach.Silniki poczatkowo dawali własnie SM02 ale w trakcie produkcji montowano juz s-38 poczatkowo z tłoczona pokrywa z blachy, a niedługo potem z odlewana pokrywa. zobacz jaka masz, ta odlewana robili chyba od 63r. Przemek69 udez do mnie cos wymyslimy z tymi papierami i to szybko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcszaszlyk Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Wiem ze tylna lampa jest nieorginalna.Zalozylem ja chwilowo od shl M04.Komar jest z 63 roku.Obecnie zalozylem mu silnik SM 02 jest duzo lepszy od s38 a dostalem go po remoncie ,jaki przeszedl na orginalnych czesciach w latach 70 tych.Nawet karteczka byla przyczepiona z tym co bylo robione.Obecnie wyglada tak http://picasaweb.google.pl/xcszaszlyk/Moja...CLOvpf_xh5fpCg# Ps Gdyby ktos mial tylna orginalna lampe to jestem chetny:) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 xcszaszlyk wydaje mi się że ten silnik powinien mieć rozprężnik w głowicy, u Ciebie go nie widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcszaszlyk Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Odpreznika w komarach nie bylo to jest silnik SM02.Byly natomiast w silnikach SM01 Ktore byly montowane w Rysiach(i to tez nie wszystkich)Te dwa silniki sie miedzy soba troche roznily.Miedzy innymi rysiowy byl mocowany na sztywno do ramy a komarowski mial silenbloki..no i jeszcze pare innych rzeczy.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Przemek69 udez do mnie cos wymyslimy z tymi papierami i to szybko Okej ,ale jakbym bardzo chciał to mógłbym załatwić papiery od niego ,ale narazie mi to niepotrzebne :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Masz wiek to startuj bo dzis ci sa niepotrzebne a jak beda potrzebne to ich nie bedzie, a zapłacisz za to grosze i to troche trwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j@wa Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 No pomysł z Zlotem jest niezły. Ja bym może kumpla na SR2 namówił. To by był Hard Core,oj był. :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 Masz wiek to startuj bo dzis ci sa niepotrzebne a jak beda potrzebne to ich nie bedzie, a zapłacisz za to grosze i to troche trwa Muszę z ojcem pogadać to może załatwi papiery. Dziadek na ligocie sprzedał simka za 30l ropy :biggrin: Mówił ,że papiery poszuka tylko ciekawe czy znalazł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 W silnikach S01-02 były montowane odpręzniki zawsze, a że silnik jest lepszy do bez dwóch zdań, szybszy, nie jest poblokowany, tylko gaznik g-12 to porazka, zobaczysz.....a S-38 mozna swietnie podkręcic i zasuwa az miło 70 to spokojnie przy spalaniu takim samym:)miłego smigania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcszaszlyk Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Ja jednak jestem zdania ze w komarze 230 z silnikiem sm02 nie bylo odpreznika. http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomot...e/konie01_6.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Powiem tak, na podstawie tego co przeczytałem i co zobaczyłem,oficjalnie robiono rózne rzeczy których nie znajdziesz w seryjnych pojazdach i na odwrót, bo były lata ogromnych braków materiałowych i czesto składano jakis pojazd z tego co akurat było pod reka, jesli dostarczyli głowice z odpęznikami były montowane, jesli ich nie było na magazynie nie robiono tego,dotyczy to nie tylko odpręzników ale i lamp tylnych, czy sygnałów dzwiekowych, i taka to historia, masz? szczesciaz nie masz? zaden problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcszaszlyk Opublikowano 14 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2009 Byc moze nie bede sie na sile upieral.Po prostu jedynie w Rysiach widzialem odprezniki(roczniki 1958,1959) i w komarach 232 ale tych pozniejszych z automatycznym sprzeglem.Jednak tam ten odpreznik byl mocowany w tyle glowicy.Dzwignia odpreznika swoja droga jest bardzo trudna do dostania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.