Skocz do zawartości

Komar Mr 231 62r świeżo zakupiony;)


suzukigt80
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwsza liga jest!!!Tylko czasem swiatła z tyłu nie ma od simca??Kurcze na org.foto z tamtych lat widzialem albo fumy kwadratowe, albo takie lekko zaokraglone http://www.brzozuch.internetdsl.pl/jacomot...1/lampka231.jpg takie jak twoje tez widziałem, ale w simcach i w ramach kowalskich w komarach.Silniki poczatkowo dawali własnie SM02 ale w trakcie produkcji montowano juz s-38 poczatkowo z tłoczona pokrywa z blachy, a niedługo potem z odlewana pokrywa. zobacz jaka masz, ta odlewana robili chyba od 63r.

Przemek69 udez do mnie cos wymyslimy z tymi papierami i to szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze tylna lampa jest nieorginalna.Zalozylem ja chwilowo od shl M04.Komar jest z 63 roku.Obecnie zalozylem mu silnik SM 02 jest duzo lepszy od s38 a dostalem go po remoncie ,jaki przeszedl na orginalnych czesciach w latach 70 tych.Nawet karteczka byla przyczepiona z tym co bylo robione.Obecnie wyglada tak

 

http://picasaweb.google.pl/xcszaszlyk/Moja...CLOvpf_xh5fpCg#

 

 

 

Ps Gdyby ktos mial tylna orginalna lampe to jestem chetny:) :biggrin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpreznika w komarach nie bylo to jest silnik SM02.Byly natomiast w silnikach SM01 Ktore byly montowane w Rysiach(i to tez nie wszystkich)Te dwa silniki sie miedzy soba troche roznily.Miedzy innymi rysiowy byl mocowany na sztywno do ramy a komarowski mial silenbloki..no i jeszcze pare innych rzeczy.Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz wiek to startuj bo dzis ci sa niepotrzebne a jak beda potrzebne to ich nie bedzie, a zapłacisz za to grosze i to troche trwa

Muszę z ojcem pogadać to może załatwi papiery. Dziadek na ligocie sprzedał simka za 30l ropy :biggrin: Mówił ,że papiery poszuka tylko ciekawe czy znalazł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silnikach S01-02 były montowane odpręzniki zawsze, a że silnik jest lepszy do bez dwóch zdań, szybszy, nie jest poblokowany, tylko gaznik g-12 to porazka, zobaczysz.....a S-38 mozna swietnie podkręcic i zasuwa az miło 70 to spokojnie przy spalaniu takim samym:)miłego smigania

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, na podstawie tego co przeczytałem i co zobaczyłem,oficjalnie robiono rózne rzeczy których nie znajdziesz w seryjnych pojazdach i na odwrót, bo były lata ogromnych braków materiałowych i czesto składano jakis pojazd z tego co akurat było pod reka, jesli dostarczyli głowice z odpęznikami były montowane, jesli ich nie było na magazynie nie robiono tego,dotyczy to nie tylko odpręzników ale i lamp tylnych, czy sygnałów dzwiekowych, i taka to historia, masz? szczesciaz nie masz? zaden problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc moze nie bede sie na sile upieral.Po prostu jedynie w Rysiach widzialem odprezniki(roczniki 1958,1959) i w komarach 232 ale tych pozniejszych z automatycznym sprzeglem.Jednak tam ten odpreznik byl mocowany w tyle glowicy.Dzwignia odpreznika swoja droga jest bardzo trudna do dostania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...