Gość dr.Big Opublikowano 27 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2002 Czesc, mam zamiar kupic sobie KTM Adv.ale nie wiem czy to dobre?Jesli masz albo miales kontakt z tym moto napisz za albo przeciw...Uzytkuje moto na co dzien i turystycznie(ok.40kg bagazu)he,he..Teraz uzywam DR 800.dzieki dr.Big Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 28 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2002 mój krewny miał(z miesiąc temu) do sprzedania takiego ktm-a,moze jescze ma,jak już nie ma to trudno ale możesz zadzwonić może coś Ci o nim powie,jeździł nim w różnych warunkach(także tor motocrossowy) więc chyba dobrze zna tem motocykltel.0603336295 Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr Opublikowano 28 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2002 powiem tylko, że nigdy nie miałem ale mi się marzy. generalnie mam ogromny sentyment do enduro i koniec końców chciałbym nabyć moto, którym można porządnie pojeździć na grząskich piaskach itp...Transalp był solidny na trudnym terenie ale na piachu czy błocie okazywał się starsznie samowolny. Zobaczymy co przyniesie następny sezon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 9 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2002 no transalp to chyba troche za ciezki... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebastian Opublikowano 9 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2002 no jesli lubisz takie krowy to spox sprzet fajny, ja wybral bym jednak (do podrozy oczywiscie) lc4 640 w wersji z 18 litrowym zbiornikiem + 5 litrow w zbiorniku dodatkowym Acerbis. masz moze nie tak wygodny sprzet ale napewno bardziej uzyteczny w terenowej turystyce. nie uzywam adventure, ani zadnego innego KTM ale moja ocena pokrywa sie z ocena znajomego jezdzacego na lc4 adv. niewiem czy jezdziles KTM sa tam zaj... wibracje od silnika, trzeba stosowac rozne patenty np. ciezarki w kierownicy zeby mozna bylo tym kulturalnie podrozowac ;-) pozdroSebastianH.E. team Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bUgI Opublikowano 23 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2003 Czesc,mam zamiar kupic sobie KTM Adv.ale nie wiem czy to dobre?dr.Big Czesc...Powiem tak... Adventure to piekne moto i bardzo mi sie podoba ale raczej bym go nie kupil. Po pierwsze: Mam ostatnio wrazenie ze KTM to dobry motocykl tylko wtedy kiedy za Toba jedzie ciezarowka serwisowa.Chlopaki robili w tym roku trase do Mongolii: 3 yamahy (1 ttr + 2 xt) i jeden Adventure.Adventure niestety odpadl po bardzo powaznej awarii... Pewnie, mozna powiedziec ze moglo sie to zdarzyc kazdemu motocyklowi, ale rok wczesniej zaliczyli Ukraine i wtedy rowniez odpadl im jeden KTM (tez Adv.). Poza tym poowszechne sa opinie ze silnik Adventura bardzo szybko sie przegrzewa. Podobno wystarczy cieply letni dzionek i jakas ostrzejsza terenowa sciezka. Po drugie: koszt czesci jest tak wysoki jak dlugi jest czas oczekiwania na ich sprowadzenie.. Do wibracji pewnie mozna sie przyzwyczaic... taka cecha duzego singla..Osobiscie odradzam, mimo ze to na prawde przesliczne moto... Pozdrawiam --Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 23 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2003 Dzieki,dzieki,wielkie dzieki...jednak KTM musi poczekac.A tak nawiasem mowiac wiesz ile tamte mialy przebiegu?Bo o tym jeszcze nie slyszalem. pozdrowienia ze slonecznego szczecina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bUgI Opublikowano 24 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2003 A tak nawiasem mowiac wiesz ile tamte mialy przebiegu?Nie wiem ile mialy przebiegu, ale jesli chodzi o tego pierwszego to podobno nie ciekawie byl traktowany, ale ten drugi byl podobno max wypieszczony i uzywany tylko na asfalcie.. Wedlug zeznania jednego z uczestniukow tej ostatniej wyprawy ta awaria ktm-a byla makabryczna.. Podobno rozwalilo sie mocowanie walu, sruby lataly po calym silniku... pozdrowienia ze slonecznego szczecinaPozdrowienia, ale niestety z zachmurzonego i mokrego Bielska :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebastian Opublikowano 27 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2003 Z tego co czytalem na ich stronie to byla jaks wada fabryczna tej konkretnie sztuki. Pisalem kilka postow temu ze nie jestem uzytkownikiem KTM-a, no wiec juz jestem :evil: LC4 620, i jestem z niego maksymalnie zadowolony. Silnik to prawie to samo co adv. wiec moge cos juz o tym powiedziec, fakt grzeje sie nawet teraz w zimie podczas lojenia w terenie, ale na to niema rady musi sie grzac jak sie mocno odwija. Jednak problemem (w przypadku adv. to nawet jakas ostra pomylka) to przeglady co 5000 km, wybieramy sie teraz do Maroka (dwa adv i comp) i zastanawiam sie jak to bedzie z wymiana oleju i ustawianiem zaworow na pustyni :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebastian Opublikowano 27 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2003 Z tego co czytalem na ich stronie to byla jaks wada fabryczna tej konkretnie sztuki. Pisalem kilka postow temu ze nie jestem uzytkownikiem KTM-a, no wiec juz jestem :evil: LC4 620, i jestem z niego maksymalnie zadowolony. Silnik to prawie to samo co adv. wiec moge cos juz o tym powiedziec, fakt grzeje sie nawet teraz w zimie podczas lojenia w terenie, ale na to niema rady musi sie grzac jak sie mocno odwija. Jednak problemem (w przypadku adv. to nawet jakas ostra pomylka) to przeglady co 5000 km, wybieramy sie teraz do Maroka (dwa adv i comp) i zastanawiam sie jak to bedzie z wymiana oleju i ustawianiem zaworow na pustyni :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr.Big Opublikowano 28 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2003 czesc, z ustawianiem zaworow co 5 tys.to az mi sie nie chce wierzyc bo co tam ustawiac(co 5 tys to tylko kontrola-ja u siebie jeszcze nigdy co 6 tys nie musialem ustawiac) ...po kilku km. a wymiana oleju to nic trudnego,nie?? :lol: :lol: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gitta Opublikowano 4 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2003 Siemka BIGI!!!!!!!!W Szcz biegają na Wołoczkiwe chłpcy z ktm i mozesz się od nich czegos dowiedzieć.Jak coś to wiesz gdzie mnie szuakc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 4 Lutego 2003 Administrator Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2003 czesc, z ustawianiem zaworow co 5 tys.to az mi sie nie chce wierzyc bo co tam ustawiac(co 5 tys to tylko kontrola-ja u siebie jeszcze nigdy co 6 tys nie musialem ustawiac) ...po kilku km. a wymiana oleju to nic trudnego,nie?? :lol: :lol: :lol: W moim EXC 400 regulacja zaworów MAKSIMUM co 3000 km. A wymiana oleju to pikuś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.