Skocz do zawartości

GSXRowcy łączmy sie


Rekomendowane odpowiedzi

ok Panowie tym sposobem skompletowane malowania z przekroju lat 2001-2003 modelu GSX-R 600 :)

 

tu rok 2003:

 

http://www.suzukicycles.org/photos/GSX-R/G...wh_side_600.jpg

 

http://www.suzukicycles.org/photos/GSX-R/G...bk_side_450.jpg

 

http://www.suzukicycles.org/photos/GSX-R/G...sl_side_580.jpg

 

http://www.suzukicycles.org/photos/GSX-R/G...Alstare_560.jpg

 

W trakcie eksploracji znalazłem także przydatne info dotyczące szczególnych oznaczeń na labelach w poszczególnych miejsach w zależności od kraju pochodzenia czy raczej przeznaczenia na konkretny rynek:

 

(linijka na samym dole)

http://i651.photobucket.com/albums/uu235/t.../Picture004.jpg

 

oraz

 

http://i651.photobucket.com/albums/uu235/t.../Picture001.jpg

 

http://i651.photobucket.com/albums/uu235/t.../Picture004.jpg

 

pozdr ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich posiadaczy gsx-r'ów :D od 23 grudnia stałem się szczęśliwym posiadaczem GSX-R'a 1000 K4 w wersji Limited :) Jak na razie pogoda pozwala mi jedynie przygotować się dobrze do sezonu, dlatego czekam w pełnej gotowości na dobrą pogodę :)

 

Mam do was pytanie. Czy posiada ktoś z was instrukcję obsługi do zegarów? Nie mogę np. zmienić wyświetlanej temp. ze stopni Fahrenheit'a na stopnie Celsjusza. Szukałem w necie ale bez skutku :( są jedynie serwisówki i fiszki do ściągnięcia :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich posiadaczy gsx-r'ów :D od 23 grudnia stałem się szczęśliwym posiadaczem GSX-R'a 1000 K4 w wersji Limited :) Jak na razie pogoda pozwala mi jedynie przygotować się dobrze do sezonu, dlatego czekam w pełnej gotowości na dobrą pogodę :)

 

Mam do was pytanie. Czy posiada ktoś z was instrukcję obsługi do zegarów? Nie mogę np. zmienić wyświetlanej temp. ze stopni Fahrenheit'a na stopnie Celsjusza. Szukałem w necie ale bez skutku :( są jedynie serwisówki i fiszki do ściągnięcia :(

 

Witam.

Ja sie stalem posiadaczem takiego Gixxa rok wczesniej. Ja mialem predkosc w milach a nie w km. Nie pamietam jak bylo z temp. U mnie wystarczylo ustawic zegar na glownym przebegu (ODO). Nastpnie wcisnac rownoczesnie 2 przyciski, ktore masz po lewej stronie zegarow i przytrzymac az temp sie zmieni. Powinno to sie zmienic w ciagu ok. 2 sek.

 

Pzdr

Edytowane przez bibor80
baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zmianą wyświetlanej prędkości z km/h na mp/h i odwrotnie lub z ustawieniem zegarka nie mam problemu. Chodzi mi głównie o zmianę wyświetlanej temperatury ze stopni F... na C.... oraz o ustawienie Shift Light'a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze zmianą wyświetlanej prędkości z km/h na mp/h i odwrotnie lub z ustawieniem zegarka nie mam problemu. Chodzi mi głównie o zmianę wyświetlanej temperatury ze stopni F... na C.... oraz o ustawienie Shift Light'a.

 

 

Widocznie ja mialem w C. Kiedys gdzies na forum czytalem, ze w niektorych motorach nie da rady zmienic temp, tylko mph na km. Skoro nie mozesz zmienic to temp. musi tak zostac. Poszukaj tematu na forum.

 

Ustawienie shift lighta wysle Ci na gg. Ja tak ustawialem swojego i hula.

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzal moze ktos z was ile na maxa do odcinki idzie wasz sprzet na kazdym biegu?

 

Ja jak narazie sprawdzilem tylko na 1 bylo to 141 km/h i na 2 o okolicach 160 km/h ale dokladnie jeszcze to bede musial sprawdzic na wiosne poniewaz moje warunki pomiarowe nie pozwalaly na sprawdzenie tego dokladniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bibor ile Ci wpieprza litr przy szybkich przelotach ??

 

No wlasnie nie wiem. Bo wiesz, ze jak latasz to troche mocno, pozniej troche po miescie. Ale srednio mi pali tak 7 -8 litrow. Jeszcze mi sio nie udalo zejsc ponizej 7l. Kiedys wracalem z kolesiem po autostradzie, prawie non stop 200 i tez kolo 7 wyszlo.

 

Ja na gumie nie latam i rzadko krece go do 10 tys obr/min wiec moze dlatego takie spalanie.

Ja mam zalozony tlumik Scorpiona, takze przy 6 tys obr/min robi sie glosno, ze mp3 mi zaglusza :)

Ale za to na autostradzie auta mi sie rozjezdzaja wiec miedzy nimi mam pas dla siebie :)

 

Pzdr

baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porownaniu do mnie to ci pali duzo. Mi sredniej jezdzie wyszlo spalanie rzedu 5,5-6 l/100km.

 

Wlasnie chce tez zrobic tak jak ty zeby mi sie auta rozjezdzaly tylko ze mi sie zbyt podoba seryjny wydech i nie chce go zmieniac. Wpadlem na taki pomysl zeby wyciac ta cala puszke spod spodu i wstawic tam rure przelotowa i podpiac ja bezposrednio do wydechu. Jak mi bedzie zaglosno to spowrotem wstawie sobie puszke na opaskach. Jak myslicie moze sie to udac?

 

Skoro o dodatkach mowa to widzial ktos bagaznik/stelaz pod kufer do GSXRa? Albo posiada ktos cos takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ponizej 7 jeszcze nie zszedlem. A zmienilem puche bo ten seryjny komin wygladal strasznie, raz ze srebrny a dwa ze duzy. Teraz zalozylem Scorpiona karbonowego i o polowe mniejszego od seryjnego.

Poprawil sie wyglad, a w dodatku ma zajebiscie basowe brzmienie i jest git.

 

Pzdr

Edytowane przez bibor80
baner.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...