dyrmaz Opublikowano 3 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2010 (edytowane) jezeli jezdzisz co niedziele i to turystycznie to tak, DID złoty powinien ci starczyc na jakies 20.000kmlub wiecej ale jak palujesz to nei ma bata po 10.000km a nawet i mniej bedzie wyciągniety jak stara guma z gaci to samo zębatki. Wiem, bo mialem. Oponki stykną na sezon-ale tylko nówki. DOTYCZY CBR 900RR . Bierz Bladego. A jak ci bedzie ,mało to se zmien zebatki z tylu na trochę większą a z przodu na ciut mniejszą . I bedziesz mial niezle przyspieszenie, bo predkosci maxymalne w POLSCE :) to na naszych drogach :) KAMIKADZE. Edytowane 3 Lutego 2010 przez dyrmaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 mam jeszcze pytanie techniczne. otóż silnik VFR750 osiąga moment max. obrotowy przy 8500obr/min i jest go 82 Nm. CBR900 osiąga max. 88Nm przy tej samej prędkości obrotowej. poza tym widzę że wykres mocy VFR przebiega niemalże identycznie jak np. GSXR750 czy FZR750. dlatego też pytanie na jakiej podstawie można twierdzić że VFR ma mocniejszy dół i jest bardziej elastyczna ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Wrzuć te wykresy jak masz, zawsze to cos do obejrzenia. Przejedz sie rzedówka i v'ka to zobaczysz o jakie odczucie chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 http://img194.imageshack.us/img194/6659/wykresm.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 Przejedz sie rzedówka i v'ka to zobaczysz o jakie odczucie chodzi. Wyjąłeś mi to z ust. Zupełnie inna charakterystyka i konstrukcja silników. Pokusiłbym się o stwierdzenie, że można porównać benzynę do diesla... :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 5 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 (edytowane) nie interesują mnie odczucia. powiedzcie tylko gdzie np. na podstawie wykresu jest ten mocny dół (inna charakterysytka która jest taka sama jak inne porównywane) P.S ogólnie wiadomo jakie cechy posiadają silniki V i ja się z tym zgadzam, interesuje mnie tylko dlaczego nie wynika to bezpośrednio z pomiarów. Edytowane 5 Marca 2010 przez tomhagen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 (edytowane) A widzisz...wrzuciłeś wykres na którym jest Honda VFR 750 R . To jest specjalna racingowa wersja, która z VFR 750 F ma bardzo mało wspolnego, stąd charakterystyki zbliżone do stricte sportowych moto jakie sa na tym wykresie. Tego motocykla nie kupisz na allegro. Btw. wykres jest ze swiata motocykli, czytałem te porównanie. Edytowane 6 Marca 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 6 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 (edytowane) a ma ktoś może wykres dla wersji F ?? Edytowane 6 Marca 2010 przez tomhagen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 6 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2010 (edytowane) Wykresu dla wersji F nie mam, ale tu masz przykładowe zestawienie rzędówek i V. http://ducatiseattle.smugmug.com/Motorcycl...370_JKh5u-M.jpg Widać wyraźnie, że V pracuje w mniejszym zakresie obrotów za to z duzo większym momentem obr. dostępnym od niskich obrotów. Edytowane 6 Marca 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.