Skocz do zawartości

VFR750 rc36 czy CBR900RR


Rekomendowane odpowiedzi

jezeli jezdzisz co niedziele i to turystycznie to tak, DID złoty powinien ci starczyc na jakies 20.000kmlub wiecej ale jak palujesz to nei ma bata po 10.000km a nawet i mniej bedzie wyciągniety jak stara guma z gaci to samo zębatki. Wiem, bo mialem. Oponki stykną na sezon-ale tylko nówki. DOTYCZY CBR 900RR .

 

 

 

Bierz Bladego. A jak ci bedzie ,mało to se zmien zebatki z tylu na trochę większą a z przodu na ciut mniejszą . I bedziesz mial niezle przyspieszenie, bo predkosci maxymalne w POLSCE :) to na naszych drogach :) KAMIKADZE.

Edytowane przez dyrmaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

mam jeszcze pytanie techniczne. otóż silnik VFR750 osiąga moment max. obrotowy przy 8500obr/min i jest go 82 Nm. CBR900 osiąga max. 88Nm przy tej samej prędkości obrotowej. poza tym widzę że wykres mocy VFR przebiega niemalże identycznie jak np. GSXR750 czy FZR750. dlatego też pytanie na jakiej podstawie można twierdzić że VFR ma mocniejszy dół i jest bardziej elastyczna ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie interesują mnie odczucia. powiedzcie tylko gdzie np. na podstawie wykresu jest ten mocny dół (inna charakterysytka która jest taka sama jak inne porównywane)

 

P.S ogólnie wiadomo jakie cechy posiadają silniki V i ja się z tym zgadzam, interesuje mnie tylko dlaczego nie wynika to bezpośrednio z pomiarów.

Edytowane przez tomhagen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz...wrzuciłeś wykres na którym jest Honda VFR 750 R .

To jest specjalna racingowa wersja, która z VFR 750 F ma bardzo mało wspolnego, stąd charakterystyki zbliżone do stricte sportowych moto jakie sa na tym wykresie. Tego motocykla nie kupisz na allegro.

Btw. wykres jest ze swiata motocykli, czytałem te porównanie.

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykresu dla wersji F nie mam, ale tu masz przykładowe zestawienie rzędówek i V. http://ducatiseattle.smugmug.com/Motorcycl...370_JKh5u-M.jpg

 

Widać wyraźnie, że V pracuje w mniejszym zakresie obrotów za to z duzo większym momentem obr. dostępnym od niskich obrotów.

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...