Skocz do zawartości

VFR750 rc36 czy CBR900RR


Rekomendowane odpowiedzi

Na prostej nie poszalejesz zbytnio, to 105 KM i 230-240 kg wagi i na 240 km/h konczy sie wszytsko co jest w stanie pokazać te moto. W koncu to turystyk bardziej.

Ale po zakrętach chodzi super, podnózki porysujesz spokojnie :) I tu tej masy nie czuć aż tak, jest dość dobrze rozłożona wiec na takie zabawy sie nadaje jak najbardziej.

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hmm, pokłoce sie troche z Wami na temat tego miejsca pasazera w sc33 :P

Ja bym powiedział że jak na motocykl tej klasy oczywiscie, jest miekkie i w miare wygodne. Chyba ze niewrazliwe dupsko mam, ale swojego czasu, ze 3 lata temu robilismy trasy co tydzien, dwa po 300-600 km i zawsze siedziałem z tyłu. Wiadomo, że nie jest tak wygodnie jak w VFR ktory ma stricte turystyczne siedzonko, ale da sie latac daleko bez odczuwania jakiegos wiekszego dyskomfortu.

Tak czy inaczej - z samego moto bedziesz zadowolony na pewno bo sprzęt jest sprawdzony i naprawde dobry.

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po zakrętach chodzi super, podnózki porysujesz spokojnie I tu tej masy nie czuć aż tak, jest dość dobrze rozłożona wiec na takie zabawy sie nadaje jak najbardziej.

I tu też sie z Arni`m zgodzę, VFR`ą o wiele lepiej mi sie latało na krętych odcinkach niż Hayą ... VFR w kategori moto do ok 100 koni jest najlepsza, i jeśli o mnie chodzi to polecam ten model, poręczny, b. uniwersalny... Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

CBR900 nie jest strasznie droga w eksploatacji i jezeli trafisz na dobra sztuke bedziesz zadowolony. Moja kobyła juz troche ze mna przezyła a nadal zwawo jezdzi w pionie i poziomie a po rozgrzaniu silnika go nie szczedze. Co lepsze jezeli sprzedalbym swoja to ponownie kupilbym taka sama (koniecznie czarna), ale zadbana bo troche boli mnie widok mojego szpargała ;) a 929 czy 954 nie podobaja mi sie na tyle zeby je kupic. Mialem okazje bezposrednio przesiasc sie na 929 i stwierdzam ze jakos sc33 agresywniej oddaje moc (co nie oznacza ze jest silniejszy ;) ) a napewno pozycja na starej 900 dla mnie bardziej sportowa. Teraz bedzie moj trzeci sezon na SC33 i mocy wcale nie brakuje. Minus, rocznik 98-99 i wciaz sie starzeje a na SC57 złotówek jeszcze brak ;)

Edytowane przez the-one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja tez juz chwile zasuwam cbr 900 i jestem zadowolony,chociaz mozesz pomyslec nad thunderace 1000,miałem takiego szpeja i odnosnie oddawania mocy zjada każda cebre,a mam juz trzecia.Pozatym thunder przy pałowaniu za każdym razem do odcięcia zapłonu na każdym uzywanym biegu nie spalił nigdy więcej niz 8l.Obecna sc28 takze miesci sie w tych granicach ale np,sc33 naprawde zadbana łykała pod 11.Ogólnie polecam cbr 900 ale najlepiej od 96r bo ma inna rame i całkowicie inaczej sie prowadzi niz sc28.No i gixer 750 nawet k1 super sprzęcik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...