Skocz do zawartości

Junak , zapłon


grzeh750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , w Janku kolegi występuje dziwna przypadłość, na zapłonie z akumulatora pali pięknie , wkręca się na obroty i nie kopci, zaś po przełączeniu na iskrownik odpala co prawda ładnie , lecz nie wchodzi na obroty, dławi się , dymi na czarno i wali ogniem z rury.

Po zamianie iskrownika na inny, wyjęty z jeżdżącego motocykla , efekt jest ten sam, nikt kogo prosiłem o radę nie potrafił dać mi jakiejś sensownej ( nie do obalenia ) odpowiedzi, może tu ktoś utrafi w sedno. :notworthy:

Edytowane przez grzeh750
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normalnie to objaw walnietej cewki iskrownika, jak Krzych54 to jutro zobaczy to moze da ci jeszcze jakas mozliwosc - to nasz specjalista iskrownikowy z DJ.

Najlepiej by bylo przeslac mu iskrownik do sprawdzenia i ew inny kolega moze przewinac cewke.

No ale wszystkiego dowiesz sie pewnie ze zrodla wiedzy iskrownikowej jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby byla walnieta cewka to objaw ten nie wystepowalby po zalozeniu aparatu z innego jezdzacego motocykla. Ja bym tu stawial na swiece badz przewod WN, albo zalozyl przy zmianie iskrownika z jezdzacego motocykla rowniez przewod i swiece z niego i wowczas porownal...

:icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby byla walnieta cewka to objaw ten nie wystepowalby po zalozeniu aparatu z innego jezdzacego motocykla. Ja bym tu stawial na swiece badz przewod WN, albo zalozyl przy zmianie iskrownika z jezdzacego motocykla rowniez przewod i swiece z niego i wowczas porownal...

:icon_rolleyes:

Tu się MOC'U z Tobą zgodzę , myślałem o tym długo w noc i wyszło mi że do obydwóch iskrowników użyty był ten sam przewód WN, przewód wysoce nowoczesny węglowy w silikonie, jutro będę przy motocyklu to sprawdzę oporność , bo widzi mi się że może być za duża , na wszelki wypadek zaopatrzyłem się ze starych zapasów w przewód WN z drutem w środku, jak to drzewiej robili .

Jak sprawdzę to dam znać :notworthy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewod weglowy w silikonie sie nie nadaje do tych instalacji, tylko z miedziana zyla. Fajki bez opornika.

Wszystko zalezy od tego jakich czesci uywales przy tych probach.

Ja zalozylem ze do zaplonu bateryjnego wykorzystales aparat zaplonowy, przewod i fajke z iskrownika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przewod weglowy w silikonie sie nie nadaje do tych instalacji, tylko z miedziana zyla. Fajki bez opornika.

Wszystko zalezy od tego jakich czesci uywales przy tych probach.

Ja zalozylem ze do zaplonu bateryjnego wykorzystales aparat zaplonowy, przewod i fajke z iskrownika.

No właśnie nie, wykonana jest osobna instalacja do zapłonu z akumulatora , ze starej wykorzystane były tylko platynki . Przy przełączaniu na iskrownik przewód od cewki zapłonu akumulatorowego zostawiłem na swoim miejscu( zresztą też jest węglowy) a w iskrownik wetknąłem to co było pod ręką ( nadmieniam że nie robiłem tego u siebie , tylko w garażu właściciela) a że nie było nic innego tylko same nowoczesne więc nie miałem wyboru.

Nic mi dzisiaj nie wyszło z wyprawy do tamtego garażu , będę mógł sprawdzić te wszystkie koncepcje dopiero w poniedziałek , dam znać o efektach. :notworthy:

Edytowane przez grzeh750
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...