grzeh750 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 (edytowane) Witam , w Janku kolegi występuje dziwna przypadłość, na zapłonie z akumulatora pali pięknie , wkręca się na obroty i nie kopci, zaś po przełączeniu na iskrownik odpala co prawda ładnie , lecz nie wchodzi na obroty, dławi się , dymi na czarno i wali ogniem z rury. Po zamianie iskrownika na inny, wyjęty z jeżdżącego motocykla , efekt jest ten sam, nikt kogo prosiłem o radę nie potrafił dać mi jakiejś sensownej ( nie do obalenia ) odpowiedzi, może tu ktoś utrafi w sedno. :notworthy: Edytowane 12 Listopada 2009 przez grzeh750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Normalnie to objaw walnietej cewki iskrownika, jak Krzych54 to jutro zobaczy to moze da ci jeszcze jakas mozliwosc - to nasz specjalista iskrownikowy z DJ. Najlepiej by bylo przeslac mu iskrownik do sprawdzenia i ew inny kolega moze przewinac cewke. No ale wszystkiego dowiesz sie pewnie ze zrodla wiedzy iskrownikowej jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Gdyby byla walnieta cewka to objaw ten nie wystepowalby po zalozeniu aparatu z innego jezdzacego motocykla. Ja bym tu stawial na swiece badz przewod WN, albo zalozyl przy zmianie iskrownika z jezdzacego motocykla rowniez przewod i swiece z niego i wowczas porownal... :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Gdyby byla walnieta cewka to objaw ten nie wystepowalby po zalozeniu aparatu z innego jezdzacego motocykla. Ja bym tu stawial na swiece badz przewod WN, albo zalozyl przy zmianie iskrownika z jezdzacego motocykla rowniez przewod i swiece z niego i wowczas porownal... :icon_rolleyes: Tu się MOC'U z Tobą zgodzę , myślałem o tym długo w noc i wyszło mi że do obydwóch iskrowników użyty był ten sam przewód WN, przewód wysoce nowoczesny węglowy w silikonie, jutro będę przy motocyklu to sprawdzę oporność , bo widzi mi się że może być za duża , na wszelki wypadek zaopatrzyłem się ze starych zapasów w przewód WN z drutem w środku, jak to drzewiej robili . Jak sprawdzę to dam znać :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Przewod weglowy w silikonie sie nie nadaje do tych instalacji, tylko z miedziana zyla. Fajki bez opornika. Wszystko zalezy od tego jakich czesci uywales przy tych probach. Ja zalozylem ze do zaplonu bateryjnego wykorzystales aparat zaplonowy, przewod i fajke z iskrownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 14 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 (edytowane) Przewod weglowy w silikonie sie nie nadaje do tych instalacji, tylko z miedziana zyla. Fajki bez opornika. Wszystko zalezy od tego jakich czesci uywales przy tych probach. Ja zalozylem ze do zaplonu bateryjnego wykorzystales aparat zaplonowy, przewod i fajke z iskrownika. No właśnie nie, wykonana jest osobna instalacja do zapłonu z akumulatora , ze starej wykorzystane były tylko platynki . Przy przełączaniu na iskrownik przewód od cewki zapłonu akumulatorowego zostawiłem na swoim miejscu( zresztą też jest węglowy) a w iskrownik wetknąłem to co było pod ręką ( nadmieniam że nie robiłem tego u siebie , tylko w garażu właściciela) a że nie było nic innego tylko same nowoczesne więc nie miałem wyboru. Nic mi dzisiaj nie wyszło z wyprawy do tamtego garażu , będę mógł sprawdzić te wszystkie koncepcje dopiero w poniedziałek , dam znać o efektach. :notworthy: Edytowane 14 Listopada 2009 przez grzeh750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Zatem czekamy na efekty... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzeh750 Opublikowano 20 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Dzięki Wszystkim za pomoc , wymiana kabla WN na tradycyjny dała efekt piorunujący, odpala, wkręca się na obroty i nie dymi. :notworthy: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.