nr Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Witam! Mam problem. Kiedy jade z predkoscia ok 230 km/h, to tak targa moja glowa, ze rozmazuje sie obraz :) i szybciej sie nie da. Mysle o wymianie szyby i/lub kasku - podobno ma pomóc. Szybe wymienie chyba na PUIG'a : http://www.allegro.pl/item811739259_puig_s..._z_logo_r1.html , chyba, ze ktos odradzi. Co do kasku, to nie mam nawet pomyslu. Obecnie mam dokladnie takiego AGV'a : http://www.allegro.pl/item800099409_agv_ka...is_gliwice.html . Kiedy go kupowalem, to myslalem, ze to dobry wybor, ale okazalo sie inaczej :(. Prosze o porady i z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Kolego, w chwili obecnej śmigam w kasku z cyklu "no name", nawet nie wiem ile taki kosztuje, dostałem kiedyś od kumpla a szybę w moto mam seryjną i prędkości 260-280 km/h nie są problemem, komfort średni trochę świszczy itp. ale nigdy nie miałem problemu z widocznością. Jeżeli rozmazuje Ci się obraz to powinieneś się zastanowić nad własnym stanem zdrowia i predyspozycjami do prędkości. P.S. Zaznaczam, że dobry, prawdziwy kask to podstawa jeżeli chodzi o bezpieczeństwo i komfort jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Witam! Mam problem. Kiedy jade z predkoscia ok 230 km/h, to tak targa moja glowa, ze rozmazuje sie obraz :) i szybciej sie nie da. Mysle o wymianie szyby i/lub kasku - podobno ma pomóc. Szybe wymienie chyba na PUIG'a : http://www.allegro.pl/item811739259_puig_s..._z_logo_r1.html , chyba, ze ktos odradzi. Co do kasku, to nie mam nawet pomyslu. Obecnie mam dokladnie takiego AGV'a : http://www.allegro.pl/item800099409_agv_ka...is_gliwice.html . Kiedy go kupowalem, to myslalem, ze to dobry wybor, ale okazalo sie inaczej :(. Prosze o porady i z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Napisz ile ważysz, ile masz wzrostu i w czym jeździsz ubrany. Kask nie jest Ci za luźny czasami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 (edytowane) Mam 175 cm i 90 kg. Śmigam w kurtałce Retbike'a model Flight :), czy jakos tak. Ze zdrowiem problemow nie mam :) - poprostu tak targa moja glowa, ze nic nie widac. Wszscy, ktorzy wiedza o co chodzi z autopsji mowia, ze to wina kasku i/lub seryjnej szyby. Zastanawiam sie, czy jak kupie szybe, to bede musial zmieniac tez kask lub odwrotnie? Szczerze mowiac wolalbym wymienic tylko szybe - mniejszy koszt... P.S. Kask mam dopasowany... Edytowane 12 Listopada 2009 przez nr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Mam 175 cm i 90 kg. Śmigam w kurtałce Retbike'a model Flight :), czy jakos tak. Ze zdrowiem problemow nie mam :) - poprostu tak targa moja glowa, ze nic nie widac. Wszscy, ktorzy wiedza o co chodzi z autopsji mowia, ze to wina kasku i/lub seryjnej szyby. Zastanawiam sie, czy jak kupie szybe, to bede musial zmieniac tez kask lub odwrotnie? Szczerze mowiac wolalbym wymienic tylko szybe - mniejszy koszt... P.S. Kask mam dopasowany... No powyżej 230 to ogólnie nie spodziewaj się komfortu. Trzeba być twardym a nie miętkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tazzman Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 230 to na R1 juz troche wieje.. w konu to sport a nie turystyk... kwestia calkowitego schowania sie za owiewka to juz jest lepiej.. prawdopodobnie zle sobie kupiles kask i masz go za luzny.. raz tez kupilem kask minimalnie za duzy i przy predkosciach powyzej 180 mialem uczucie ze mnie pasek udusi a kask przy kazdym przyspieszeniu i hamowaniu porszual sie do tylu i przodu... ubierz kask na glowe, bardzo mocno sie zapnij i potrzasnij glowa prawo, lewo.. przod i tyl.. jesli sie poruszy chociaz troche, to znaczy ze masz o rozmiar za duzy. paru moich znajomych ma ten kask i nie narzekaja Cytuj www.motoautostrada.pl zobacz co robią dla Ciebie inni motocykliści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Kolega śmigał na cbr 929 i mial to samo. Kupil jakis topowy model AGV'a i problem zniknal. Niestety nie wiemy jaki to byl model, a kask puscil razem z moto :(. Chcialbym kupic ew. jakis sprawdzony kask, zeby nie okazalo sie ze wydam z 1500, a bedzie tak samo albo tylko ciut lepiej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Kolega śmigał na cbr 929 i mial to samo. Kupil jakis topowy model AGV'a i problem zniknal. Niestety nie wiemy jaki to byl model, a kask puscil razem z moto :(. Chcialbym kupic ew. jakis sprawdzony kask, zeby nie okazalo sie ze wydam z 1500, a bedzie tak samo albo tylko ciut lepiej.... To pożycz od kogoś kask i sie przejedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 ...P.S. Kask mam dopasowany... P.S. Skąd wiesz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Stąd, ze nie jest ani za luzny, ani za ciasny, nie lata mi na glowie tak jak pisal Tazzman, a poza tym mierzyłem obwód głowy i wybralem rozmiar w oparciu o ten pomiar. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYSON Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 nr, może masz luzy szyjne i tak naprawdę jest Ci kołnierz ortopedyczny potrzebny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 pewnie tak. ty to jednak znawca jestes... i oczywiscie bog na torze w "no name" (nie mowie oczywiscie, ze no name musi byc zly). pozdrawiam ;) i polecam leczenie kompleksow... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyk Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 No to cos jest chyba nie tak z tym kaskiem. Mam identyczny i podobne wrażenia, tyle że ja z braku szyby już od 160km/h odczuwam dyskomfort, a nie daj Boże zdarzy się jechać za ciężarówką :icon_evil: Planuję przed sezonem kupić coś lepszego a ten zostanie ew. dla pasażera - bo z jakością, w tym przynajmniej modelu AGV, też raczej kiepsko i nie opłaca mi się go sprzedawać (ryski, peknięcie i takie tam). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Lekarstwem na Twoje problemy jest - Arai RX-7 Corsair albo najnowszy RX-7 GP. Szybę Puiga polecam, u mnie sprawdza się bardzo dobrze w poroównaniu do oryginału, co do kasku - raz się przejedziesz i nigdy nie kupisz innego, aerodynamiczna doskonałość w każdym calu. Ci co mają, wiedzą o czym mówię :icon_razz: PS. Ubierz się w jakieś normalne ciuchy :biggrin: Że Ci się jeszcze to ścierwo nie podarło :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nr Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Moze macie jakies inne, tansze i sprawdzone modele? Moze faktycznie jest tak, ze 95% kaskow jest ok, a akurat, jak pisal Patyk ten nasz jest jakims niewypalem??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.