qweert Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Mam skuter kymco zx 50. Mam założony sportowy moduł zapłonowy i obroty wzrosł do około 12000 13000 obrotów. Nietety w moim mieście nie mogę nigdzie dostać sportowej świecy , więc jeźdże na seryjnych (ngk br8hsa). Skuter strasznie muli przy wyźszych obotach po rozgrzaniu silnika. Jeździłem na tych świcach (choć ciągle zmieniałem). I w pewnym momencie mi zgasł. Zatrzymałem się , chciałem odpalić , a tu tylko rozrusznik chodzi , wał w ogóle się nie rusza. Tak jabym fajkę zdjął i go odpalał. Patrzałem czy iskra jest i jest taka mała troche. Co się stało? Pomóżcie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qweert Opublikowano 27 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 czemu miałby się zatrzeć? od świecy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 27 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Nie domyslam sie dlaczego no ale z tego co powiedziałes mozna sie domyslec to co powiedział DAmian.........Ze go zatarłes :? Pozdrawiam!!!!! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qweert Opublikowano 27 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 może dodam , że ostatnio sam regulowałem gaźnik i trochę kopcił. A i dwa razy lałem kiepski olej -mixol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 27 Marca 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 Skuter strasznie muli przy wyźszych obotach po rozgrzaniu silnika. Jeździłem na tych świcach (choć ciągle zmieniałem). I w pewnym momencie mi zgasł. Zatrzymałem się ' date=' chciałem odpalić , a tu tylko rozrusznik chodzi , wał w ogóle się nie rusza. [/quote'] Typowe objawy przycierania. Miałem dokładnie takie same objawy w setce KTMa. Jedyna nadzieja, że przytrał się tylko tłoczek, a nie cylidner. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qweert Opublikowano 27 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2004 okazało się że tłok i wał pracują (po wykręceniu świecy pompuje) . Więc pomyślałem że to gaźnik paliwa nie daje bo świeca po każdej próbie odpalenia jest sucha. Wsztrzyknąłem trochę benzyny w przez dziurę w głowicy , założyłem świecę, fajkę , ootworzyłem przepustnicę i próbowałem odpalić. Naet nie pierdnął więc myślę , że to chyba nie gażnik , ale co? Wydaje mi się , że chyba to tłok może być uszkodzony i nie ma ciśnienia sprężającego więc nie działa. Dobrze rozumuję? Pomóżcie....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzybek Opublikowano 28 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2004 wypaliles dziure w tloku .Miales zle wyregulowany gaznik za uboga mieszanke nie bylo odpowiedniego chlodzenia tloka (paliwo chlodzi) i prawdopodobnie to sie stalo.Jak zmieniles modul powinienes go ustawic zrobilrs to ale zle pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.