kajtkozo Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Napisałem w nazwie tematu, że problemy ogólne, dlatego że jest ich kilka i nie tylko ja je mam, więc temat dla każdego który będzie miał problem z tymże sprzętem. Mianowicie moje problemy to: Gaźnik, nie wiem co jest grane, ssanie chodzi, paliwo też dochodzi, bo normalnie mogę jeździć, ale gdy motor stoi i kranik jest odkręcony, to pod motocyklem powstaje wielka plama paliwa, wszystko leci z komory pływakowej. To że jest tam za duży poziom paliwa to wiem, ale co dalej, jak temu zaradzić? Światło stop, a raczej mechanizm jego zapalania przy hamulcu nożnym. Mianowicie nie zawsze stykają mi te przewody, które po naciśnięciu hamulca wysuwają się i stykają z kablem, który jest podłączony do tego światła. Ma ktoś jakiś patent na to? Jeśli ktoś ma patent na wyciągnięty łańcuch, to też proszę o wypowiedź, wszystko się przyda, bo zaawansowanym mechanikiem nie jestem, a o motor staram się dbać. Proszę o pomoc i mam nadzieję, że dobrze trafiłem z miejscem tematu. pozdrawiam kajtkozo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Jeśli ktoś ma patent na wyciągnięty łańcuch, to też proszę o wypowiedź, wszystko się przyda, bo zaawansowanym mechanikiem nie jestem, a o motor staram się dbać. Jedyny "patent" to nowy łańcuch, Pzdr. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Wtedy trzeba wymieniać cały napęd, którego nie mogę znaleźć dokładnego na wymiar, po jakiejś przystępnej cenie. Bo zębatki mam dobre tylko łańcuch jakiś wyciągnięty, a napinacz już swoje przeżył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Gaźnik, nie wiem co jest grane, ssanie chodzi, paliwo też dochodzi, bo normalnie mogę jeździć, ale gdy motor stoi i kranik jest odkręcony, to pod motocyklem powstaje wielka plama paliwa, wszystko leci z komory pływakowej. To że jest tam za duży poziom paliwa to wiem, ale co dalej, jak temu zaradzić? Wymien zaworek iglicowy z gniazdem. Co do lampy hamulca - Ty to masz przed oczami, wiec Ty mozesz cos wymyslec. Na odleglosc to... Co do lancucha - wymiana na nowy... Przeciez nie usuniesz jednego ogniwa zeby go naciagnac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Dobrze, tylko gdzie ja dostanę ten zaworek iglicowy z gniazdem do gaźnika Mikuni seryjnie montowanego w tym modelu? Nie dość, że słaba dostępność części to jeszcze drogie. Ale to na 100% to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Wyjmij gazniki, zamknij plywakiem doplyw i dmuchnij w przewod paliwowy. Jesli bedzie przepuszczac - masz odpowiedz. Jeszcze mozesz sprobowac wyczyscic - moze jakis paproch wpadl pod zaworek. Co do dostepnosci to tani i dostepny w larssonie. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Wyczyściłem i o dziwo, było dobrze. Chodził tak jak trzeba, palił z pierwszego, żadnych problemów, nie gasł, reakcja na gaz prawidłowa. Lecz po jakimś czasie znowu, sru. Leje się paliwo i plama pod motocyklem, co mnie zirytowało, bo troszkę nad tym siedziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 No to widocznie jakis syf Ci leci z baku. Wyczysc jeszcze raz i zaloz filterek paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 (edytowane) Dobrze, że są ludzie, którzy mają niej nerwów ode mnie. A filtr muszę założyć, bo już mnie nerwica bierze. Dzięki za rady, chociaż to dużo roboty, bo ten jeden gaźnik wymaga, żeby rozebrać pół moto na części, co jest czasochłonne, a mimo wszystko jest szkoła. Pozdrawiam i dzięki za rady jimi11 :) Co do tego zaworka z gniazdem. Raz nie wiem dokładnie gdzie to jest i który przedmiot na larssonie ewentualnie zamówić, bo tych typów to kilka jest :/ A poza tym, czy trzeba zmieniać, skoro jednak te pół godziny dobrze chodził? Edytowane 4 Listopada 2009 przez kajtkozo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 silnik masz taki sam jak w suzuki ts co do napędu to za ok 180 zeta masz komplet (łańcuch bez oringowy) http://sklep.mieloch.pl/index.php?cPath=65...0b25c89c32cd7b0 zębatki tskowe (na pewno zdawcza) będą pasować,jak nie masz kasy to skróć,chociaż nie polecam tego zabiegu bo może ci się zerwać i narobić syfu -skoro jest zużyty to się wymienia i tyle wyczyści dobrze gaźnik,wyreguluj,załóż filtr i jak będzie ok to ok,zresztą czy tak trudno zakręcać kranik jak moto stoi? no chyba że ci się po chwili stania zaczyna wylewać Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Od razu po chwili stania się wylewa i motor po prostu sobie gaśnie. Jak mówiłem, chodził dobrze jakieś pół godziny, paliwo nie ciekło, motor nie gasł, a ja nie zakręcałem kranika i pyrkał tak jak powinien, czego to wina? Jeśli chodzi o TSX wersję LC, to chyba ten sam silnik. To, że może narobić syfu to widać po moim silniku, jest bowiem tam niezły uszczerbek, widocznie poprzedniemu właścicielowi spadł łańcuch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Nie no jesli wyczysciles i nie lecial to znaczy ze zaworek jest OK, tylko sie zawiesil. Dlatego wyczysc i daj filtr paliwa, zeby sie nie zawieszal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Dlatego wyjąłem drugi raz, wyczyściłem i jednak już było to samo. Ale spróbuję jeszcze, jak będzie czas. Brak garażu blisko domu doskwiera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 (edytowane) Sprawdz czy zaworek trzyma poziom paliwa jak juz zdejmiesz gaznik. Na samym dole gaznika podaczasz przezroczysta rurke, odkrecasz srube spustowa - i na zasadzie naczyn polaczonych patrzysz jaki jest poziom w komorze plywakowej. W ksiazce R. Dmowskiego opisywano metode gdzie paliwo jest 1.3m wyzej od gaznikow, ale az tak duzo nie musisz, bedzie widac. Jak bedziesz tak zdejmowac i zakladac to sie zachetasz :) Ps. Zaworek z gniazdem to koszt ok. 20zl Edytowane 4 Listopada 2009 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kajtkozo Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Przejrzałem ofertę na larsson.pl tylko tam kilka możliwości jest do gaźnika Mikuni. Nie wiem która to ta śrubka spustowa. Są dwie, do regulacji, jedna od składu mieszanki, druga od wolnych obrotów, a z komory pływakowej mam po prostu poprowadzoną rurkę i samo się wylewa gdy jest za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.