Michałek1992 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Witam wszystkich. Mam problem ze swoja honda cg 125 rok 1992. Chodzi o to ze po odpaleniu silnik chodzi w odwrotna strone,pochodzi tak z 5 sekund (przy czym strzela, kicha, prycha) potem zgaśnie :banghead: . O tym ze chodzi w druga strone wiem bo jak wczesniej chodziła dobrze to koło zamachowe kreciło sie w inna strone. Co moze byc przyczyna tego? Dodam ze honda nie ma modułu tylko ma zapłon z przerywaczem(jak w komarku). z góry dzieki za odp. pozdro ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 O ile sie orientuje, to w starsze sprzety 2T szło odpalic do tyłu tylko jak miały przestawiony zaplon i brało je na popych do tyłu. A tu odpalasz normalnie starterem noznym? niezleznie od tego, sprawdz ustawienie zapłonu do porządku wg instruckji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 cg 125 to 4takt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Więc dojdzie sprawdzenie rozrządu czy nie jest przestawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Rozrząd jest ok bo nic nie było grzebane przy nim .Chyba ze jest mozliwosc ze sam sie przestawił ? Jeszcze na kole magnetycznym ma taka tulejke co sie kreci na wale i dwie łapki w kole ktore wchodza w ta tulejke(przyspieszacz zapłony chyba), moze to jest przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 (edytowane) Przyspieszasz zaczyna działaś pow. pewnych obrotów dopiero. Wygląda na to że masz przestawiony zapłon i dlatego śmiga w złą stronę. Lub przyspieszacz masz zblokowany w otwartej pozycji stąd tak wczesny zapłon. Niezdrowo dla rozrządu i układu rozrusznika. Edytowane 1 Listopada 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michałek1992 Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 ok dzieki za odpowiedzi.Jutro pobawie sie z zapłonem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Daj znać co było nie tak z motorkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Sprawdź czy nie zerwało klina ustalającego magneto na stożku wału korbowego. Dzieję się tak gdy np. zluzuje się nakrętka magneta i odpuści wcisk magneta na stożku. Jeżeli magneto jest przestawione to siłą rzeczy uciekł Ci zapłon. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.