thobeta Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 (edytowane) Odwrotnie przykręciłem króćce ssące łączące gaźnik z głowicą. Błąd popełniłem taki iż powinny być zamocowane śrubami zaciskowymi do góry a ja dokładnie zrobiłem jakby lustrzane odbicie i mam na dole. Dołączam link jak powinno być to zrobione poprawnie : http://www.bikepics.com/pictures/1818799/ Jak obrócicie monitor do góry nogami to właśnie tak mam zamontowane króćce :-) Wg rysunków i danych serwisowych wynika iż przy takim mocowaniu będę miał uskok ok. 1,5mm wewnątrz przepustu – otwór głowicy nie pokrywa się z otworem króćca Montaż tych gaźników kosztował mnie ogrom pracy. Jest strasznie mało miejsca. Czy mogę tak zostawić, jakich mogę się spodziewać niespodzianek ? Dodam że motocykl jeszcze nie był odpalany. Edytowane 1 Listopada 2009 przez thobeta Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Wiem jak wkurwiajaca jest to robota jednak weź kup sobie ze 2 browary i przekrec to na spokojnie;) Idzie zima akurat bedzie ci sie nudzić wieczorami;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 (edytowane) Przy uskoku czy niecentrycznych przelotach w kanałach powstaną z pewnością zawirowania mieszanki które będą miały wpływ na pracę silnika. Posłuchaj rady kolegi z posta wyżej....załóż je w sposób prawidłowy:) Edytowane 2 Listopada 2009 przez Avalon Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 :biggrin: Czerstwa sprawa z demontażem gaźników. Przysłowiowy ból w doopie. Jeśli chcesz spróbować zrobić no na skróty i jest troszkię miejsca tam to tylko wykręć śruby mocujące króćce, poluźnij opaski i obróć króćce na gaźnikach tak jak są. Ale pewnie nie ma tam miejsca żeby dostać się do wszystkich śrub. :banghead: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWIT Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Po zdjeciu widac ze króćce sa symetryczne. Jesli pamietasz jak wygladały po demontazu, i faktycznie sa symetryczne to mozna zostawic tak jak sa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Po zdjeciu widac ze króćce sa symetryczne. Jesli pamietasz jak wygladały po demontazu, i faktycznie sa symetryczne to mozna zostawic tak jak sa. Nie są symetryczne :-/. Zabieram się za zmianę. Trudno. Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 nie łam sie... masz duzo czasu zima za pasem możesz sobie to robić na raty:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 (edytowane) Odnoszę wrażenie że Kawasaki często mają chójowy dostęp i ciężko w nich montować gaźniki. Tzn. w większości moto dość ciężko się to robi i dostęp kiepski ale Kawy najwięcej krwi mi napsuły przy montażu gaźników. Szczególnie Zephyr 750. Nie dość że gaźniki pajacowały i przelewały się na zmianę, raz ten ciekł, raz inny, po regulacji znowu inny, a później znowu za mały poziom itd. no to jeszcze sprężynki na króćcach wprawiały mnie w szał. :icon_evil: Najbardziej denerwują mnie te kretyńskie sprężynki na króćcach między gaźnikiem a airbox`em. Kto to w ogóle wymyślił? :banghead: A jak niechcący wciśnie się króciec całkiem do airbox`u to wtedy jest masakra. Trzeba nieźle kombinować. Ku pełni szczęście niech jeszcze któraś sprężynka się rozłączy i kurvica gwarantowana. :banghead: :banghead: Intruder 800 też raz mnie wprawił w szał ze swoimi króćcami, linkami, wężami i filtrem. :icon_evil: Edytowane 4 Listopada 2009 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Odnoszę wrażenie że Kawasaki często mają chójowy dostęp i ciężko w nich montować gaźniki. Tzn. w większości moto dość ciężko się to robi i dostęp kiepski ale Kawy najwięcej krwi mi napsuły przy montażu gaźników. Szczególnie Zephyr 750. Nie dość że gaźniki pajacowały i przelewały się na zmianę, raz ten ciekł, raz inny, po regulacji znowu inny, a później znowu za mały poziom itd. no to jeszcze sprężynki na króćcach wprawiały mnie w szał. :icon_evil: Najbardziej denerwują mnie te kretyńskie sprężynki na króćcach między gaźnikiem a airbox`em. Kto to w ogóle wymyślił? :banghead: A jak niechcący wciśnie się króciec całkiem do airbox`u to wtedy jest masakra. Trzeba nieźle kombinować. Ku pełni szczęście niech jeszcze któraś sprężynka się rozłączy i kurvica gwarantowana. :banghead: :banghead: Intruder 800 też raz mnie wprawił w szał ze swoimi króćcami, linkami, wężami i filtrem. :icon_evil: Wywal sprężynki i załóż zwykłą opaskę zaciskową ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 (edytowane) Wywal sprężynki i załóż zwykłą opaskę zaciskową To nie za dobry pomysł, trochę bardacha. Co montując krócce warto, szczególnie w tak chłodne dni (np. jak ktoś grzenie w garażu) podgrzać krócce np. suszarką do włosów. Guma robi się miękka. Założenie sprężynek to potem formalność. PS. Qurim, ile się nabluzgałem (wiele razy) za montaż tych krócców w różnych Kawasaki. Zrobili to bez pojęcia :( Edytowane 4 Listopada 2009 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Paweł ja suszarki w warsztacie nie trzymam mam za to czajnik(czasem lubie sobie walnać kaweczke). Kruciećna chwilke do gorącej wody i jest mieciutki przezco łatwo wsunać gaźniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Były piąte poty. Zmieniłem je. Sprężynki pozsuwałem z króćców i po założeniu gaźników nasunąłem je każdą po kolei. Nie było tak tragicznie ale ja dziękuje za taką robotę Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Były piąte poty. Zmieniłem je. Sprężynki pozsuwałem z króćców i po założeniu gaźników nasunąłem je każdą po kolei. Nie było tak tragicznie ale ja dziękuje za taką robotę Ha,ha,przeszedłeś chrzest bojowy :icon_exclaim: A odpowiednie narzędzia :flesje: miałeś :icon_question: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 12 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 Ha,ha,przeszedłeś chrzest bojowy :icon_exclaim: A odpowiednie narzędzia :flesje: miałeś :icon_question: ;) nie miałem...śrubokręt i palce. A jest jakiś specjalny "zakładacz" do sprężynek ? Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 nie miałem...śrubokręt i palce. A jest jakiś specjalny "zakładacz" do sprężynek ? Tak :buttrock: Paluszki.Niestety :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.