qba Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 wygląda na uszkodzone kondensatory w module, o ile swieca fajka cewaka jest oki Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek19 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Dokładnie uszkodzony moduł tez miałem podobny przypadek w yamasze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Najpierw polecam wykonać niezbędne pomiary za pomocą urządzenia IGNITION MATE z firmy TEC MATE. Może jakiś warsztacina posiada takowy sprzęt który moim zdaniem poza oscyloskopem jest nieziemsko szybki w diagnostyce. Ja takowy posiadam i na szczęście nie muszę podmieniać części z bliźniaka metodą chybił-trafił. Akumulator oczywiście ma ogromny wpływ na układ zapłonu i jeśli to układ DC CDI to sprawdź czy napięcie pod obciążeniem przy rozruchu nie spada poniżej 10V (polecam multimetr analogowy) Aku nie ma znaczenia w zapłonach AC CDI (magneto cdi) z dodatkowym układem bateryjnym zasilającym rozrusznik i oświetlenie spotykanym najczęściej w endurakach. W tym przypadku napięcie do kondensatora generuje tzw exciter/charge coil ale na pewno nie w virago...chyba ze jestem w błędzie jeśli tak to sorx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Najpierw polecam wykonać niezbędne pomiary za pomocą urządzenia IGNITION MATE z firmy TEC MATE. Może jakiś warsztacina posiada takowy sprzęt który moim zdaniem poza oscyloskopem jest nieziemsko szybki w diagnostyce. Ja takowy posiadam i na szczęście nie muszę podmieniać części z bliźniaka metodą chybił-trafił. A czy tym urządzeniem można zdiagnozować bezpośrednio sam moduł? Co zawsze jest najbardziej problemowe, i najprostsza metodą okazuje sie chwilowa podmianka. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 urządzenie nie sprawdzi modułu w oderwaniu od instalacji jeśli o to chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.