barteck_street Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Witam, zauważyłem, że po dłuższej jeździe z silnika wycieka jakiś płyn. Ciemny, bezwonny, nie wiem może to olej? Skąd to się może brać, jakie są przyczyny, jak to naprawić? Tutaj zdjęcie wycieku. Co może być przyczyną, jakie są tego następstwa? Ciecz wydobywa się spod pokrywy zaworów... Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 spod pokrywy zaworów moze wyciekaj jedynie olej. przyczyna to rozszczelnienie owej pokrywy. a nastepstwa to ubytek oleju i stopniowe powiekszanie sie wycieku. o kwestiach estetycznych nie wspomne. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Zatem należy wymienić tę uszczelkę? Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Zatem należy wymienić tę uszczelkę? tak! dodatkowo kup 4 szt półksięzycy - zaslepwk otworów technologicznych w głowicy. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Dodatkowo bym sprawdzil system odpowietrzania system skrzyni korbowej,zwiekszone w niej cisnienie czesto powoduje wycieki oleju z rozych miejsc. Uszczelka pod pokrywa zaworow nie koniecznie musi ulec wymianie,czasami jest w niewlasciwy sposob zamontowana/uszczelniona co powoduje wycieki. Yamabond 4(?) ( szary) bardzo dobrze do takich celow sie nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 13 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Ok, dziękuję Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Co my bedziemy wrozyc - zdejmij plastiki/zabudowania i zobacz skad cieknie. Najwyzszy punkt gdzie jest wyplukane olejem. Dotknij, posmakuj co to jest i jak stwierdzisz ze to olej spod pokrywy zaworow, to odkrec pokrywe, zobacz czy tam ma byc oring, czy uszczelka, czy plastkowa uszczelka (wtedy uszczelka z sylikonem). Jesli ktoregos z powyzszego nie ma to trzeba to zrobic. Jesli zwykla uszczelka, a mimo to nie trzyma to mozesz dobrze wyczyscic, odtluscic i skleic na sylikon olejoodporny. Pokrywe dokrecasz silka ok 10Nm - jak nie masz klucza dynamometrycznego to jest to... dosyc lekko :) Ps. Oczywiscie ze smakowaniem zartowalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.