styka Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Witam, Kiedy lekko sie pochlam na zakrecie moto jakby samo skreca. Kierownica sama sie sklada przy lekkim pochleniu, na prostej nie sciaga. Jazda przypomina walke z kierownica bo na kazdym zakrecie trzeba mocno ja trzymac jakby na przeciwskrecie. Dla porownania jezdzilem identycznymi motocyklami i tego objawu nie ma. Owszem kierownica sie sklada ale normalnie a w tym jakbhy 2 razy bardziej, jakby sama leciala. Przy rozebraniu przodu zauwazylem ze z jednej lagi lekko cieklo i po rozebraniu okazalo sie ze w jednej ladze jest deczko mniej oleju niz w drugiej. Zauwazylem tez ze opona jest bardziej zuzyta z jdenej strony. Lozyska w glowce wygladaja na dobre tak na oko, zero jakichkolwiek luzow, kierownica rusza sie plynnie. Problem pojawil sie jakies 2 tys km temu ale poniewaz postepowal sukcesywnie to szwagier sie przyzwyczail i uwazal ze tak powinno byc. Nie wiem jak to mozliwe bo moim zdaniem nie ma jazdy tym moto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Sprawdź jeszcze ciśnienie w oponach, jak ciekło to olej z uszczelkami do wymiany, to też ma wpływ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 to mi pierwsze przyszlo do glowy, na tyle 2,5 a w przodzie bylo troche malo, teraz jest 2,2 i jakby sie troche poprawilo ale caly czas dziwnie sie zachowuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Jaki jest stan opony z przodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 no oponka na przodzie jest juz do wymiany i to na dniach ale nie chce zniszczyc nowej opony, stara jest zuzyta nierownomiernie, bieznik po lewej jest bardzie zuzyty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 no oponka na przodzie jest juz do wymiany i to na dniach ale nie chce zniszczyc nowej opony, stara jest zuzyta nierownomiernie, bieznik po lewej jest bardzie zuzyty Zmień oponę i opisz wrażenia z jazdy. Przednia opona nie zużyje Ci się w 5-10 czy nawet 1000 km... a chyba w niej problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 No tak, tylko po co nowa opona, skoro trzeba najpierw zrobic przednie zawieszenie (uszczelniacze, olej)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Sprawdzic lozyska w kole, zrobic lagi, dokrecic glowke ramy i zobaczyc czy sie nie zawiesza (luz czasami ciezko sprawdzic bez obciazenia motocykla) oraz wymienic opone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 co do przednich amortyzatorow to beda naprawiona na dniach, cale kolo zamienie na probe z identycznego moto, lozyska moim zdaniem sa ok, nasmarowane, zero luzow moze troszke ciezko chodza ale nie sadze zeby to byla ich wina. Jesli chodzi o glowke to nie bardzo wiem jak sie za nia zabrac, ruszalem nia na lewo i prawo, gora dol i zero luzow, nic nie stuka wiec chyba jest ok, moze ktos ma jakis patent jak glowke sprawdzic...??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta81 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Jesli chodzi o glowke to nie bardzo wiem jak sie za nia zabrac, ruszalem nia na lewo i prawo, gora dol i zero luzow, nic nie stuka wiec chyba jest ok, moze ktos ma jakis patent jak glowke sprawdzic...??? Musisz mieć przód w górze żeby sprawdzić główkę, podwieś przód za półkę na belce w garażu, złap na obie lagi z przodu i poruszaj do i od siebie, wtedy wyczujesz czy jest lipna. Zmień olej, uszczelniacze, oponę i zobaczysz czy się poprawiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Masz seryjne obciążniki kierownicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 (edytowane) Musisz mieć przód w górze... ok wielkie dzieki za odzew, moto podwieszone wiec dzis po pracy sprawdzimy dokladnie... Masz seryjne obciążniki kierownicy ? tak oryginalne... Edytowane 12 Października 2009 przez styka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.