Skocz do zawartości

Yamaha YZF 600 Thundercat - dziwnie sie sklada...


styka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Kiedy lekko sie pochlam na zakrecie moto jakby samo skreca. Kierownica sama sie sklada przy lekkim pochleniu, na prostej nie sciaga. Jazda przypomina walke z kierownica bo na kazdym zakrecie trzeba mocno ja trzymac jakby na przeciwskrecie. Dla porownania jezdzilem identycznymi motocyklami i tego objawu nie ma. Owszem kierownica sie sklada ale normalnie a w tym jakbhy 2 razy bardziej, jakby sama leciala.

Przy rozebraniu przodu zauwazylem ze z jednej lagi lekko cieklo i po rozebraniu okazalo sie ze w jednej ladze jest deczko mniej oleju niz w drugiej. Zauwazylem tez ze opona jest bardziej zuzyta z jdenej strony. Lozyska w glowce wygladaja na dobre tak na oko, zero jakichkolwiek luzow, kierownica rusza sie plynnie. Problem pojawil sie jakies 2 tys km temu ale poniewaz postepowal sukcesywnie to szwagier sie przyzwyczail i uwazal ze tak powinno byc. Nie wiem jak to mozliwe bo moim zdaniem nie ma jazdy tym moto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no oponka na przodzie jest juz do wymiany i to na dniach ale nie chce zniszczyc nowej opony, stara jest zuzyta nierownomiernie, bieznik po lewej jest bardzie zuzyty

 

Zmień oponę i opisz wrażenia z jazdy.

 

Przednia opona nie zużyje Ci się w 5-10 czy nawet 1000 km... a chyba w niej problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do przednich amortyzatorow to beda naprawiona na dniach, cale kolo zamienie na probe z identycznego moto, lozyska moim zdaniem sa ok, nasmarowane, zero luzow moze troszke ciezko chodza ale nie sadze zeby to byla ich wina. Jesli chodzi o glowke to nie bardzo wiem jak sie za nia zabrac, ruszalem nia na lewo i prawo, gora dol i zero luzow, nic nie stuka wiec chyba jest ok, moze ktos ma jakis patent jak glowke sprawdzic...???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o glowke to nie bardzo wiem jak sie za nia zabrac, ruszalem nia na lewo i prawo, gora dol i zero luzow, nic nie stuka wiec chyba jest ok, moze ktos ma jakis patent jak glowke sprawdzic...???

 

Musisz mieć przód w górze żeby sprawdzić główkę, podwieś przód za półkę na belce w garażu, złap na obie lagi z przodu i poruszaj do i od siebie, wtedy wyczujesz czy jest lipna.

Zmień olej, uszczelniacze, oponę i zobaczysz czy się poprawiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...