yamaszir1 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Witam! w r1 kupionej po przejściach nie ma przewodów od kierunkowskazów, pod zadupkiem znalazłem kostkę która odpowiada za kierunki... nie wiem tylko czy ona jest od przednich i tylnych, czy tylko tylnych... Kostka jest nie podłączona... Czekam na jakiekolwiek wskazówki.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Nie czekaj tylko postaraj sie o serwisowke. Ona prawde ci powie :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 jak z tylu to od tylnych, ewentualnie jeszcze od świateł. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 (edytowane) Witam! w r1 kupionej po przejściach nie ma przewodów od kierunkowskazów, pod zadupkiem znalazłem kostkę która odpowiada za kierunki... nie wiem tylko czy ona jest od przednich i tylnych, czy tylko tylnych... Kostka jest nie podłączona... Czekam na jakiekolwiek wskazówki.... Nie wiem, który rok tej R1, ale instalacja kierunków jest pewnie podobna we wszystkich. Proszę schemat do '03 : http://www.robcollingridge.com/kitcar/desi...nes_R1_2003.jpg Przewody sygnałowe kierunków tylnych "+" są bezpośrednio połączone z sygnałowymi "+" kierunków przednich. Czyli przedni prawy + tylny prawy, przedni lewy + tylny lewy. Sprawdź po prostu czy jak włączysz kierunki to na tej kostce jest napięcie... Najlepiej sprawdzać za pomocą żarówki 12V ,plus podłączony do każdego punktu kostki (po koleji) a minus do masy motocykla. Swoją drogą to dziwne że ta kostka nie ma żadnych oznaczeń. Edytowane 9 Października 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszir1 Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 jest to model z 2002 roku, już na wtrysku z oznaczeniem RN09, wtyczka nie jest oznaczona, ale przykładałem kierunek i działa lewy i prawy, tylko nie jestem pewny czy z tej kostki należy pociągnąć przewody do przodu i do tyłu. Z przodu nie ma żadnych złączek do podłączenia kierunków... Schematy elektryczne mam ale nie bardzo potrafię się w nich odnaleźć, co innego schemat ideowy a co innego instalacja na motorze (oczywiście z punktu widzenia laika). podłączył bym wszystko razem ale nie wiem czy w takim przypadku nie spale przerywacza, motor nie jest mój, właściciel nie odda go do elektryka co byłoby najsensowniejszym rozwiązaniem, pozostaje samodzielne garażowe grzebanie... Ten schemat który wysłał kolega soulreaver jest dość ciekawy, dużo bardziej czytelny dla mnie w porównaniu do tych z serwisówki... może coś się wymyśli hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 jest to model z 2002 roku, już na wtrysku z oznaczeniem RN09, wtyczka nie jest oznaczona, ale przykładałem kierunek i działa lewy i prawy, tylko nie jestem pewny czy z tej kostki należy pociągnąć przewody do przodu i do tyłu. Z przodu nie ma żadnych złączek do podłączenia kierunków... Schematy elektryczne mam ale nie bardzo potrafię się w nich odnaleźć, co innego schemat ideowy a co innego instalacja na motorze (oczywiście z punktu widzenia laika). podłączył bym wszystko razem ale nie wiem czy w takim przypadku nie spale przerywacza, motor nie jest mój, właściciel nie odda go do elektryka co byłoby najsensowniejszym rozwiązaniem, pozostaje samodzielne garażowe grzebanie... Ten schemat który wysłał kolega soulreaver jest dość ciekawy, dużo bardziej czytelny dla mnie w porównaniu do tych z serwisówki... może coś się wymyśli hehe Przecież napisałem ci jak wygląda obwód kierunków: prawy przód + prawy tył + lampka syg., lewy przód + lewy tył + lampka syg. Tak właśnie powinieneś podłączyć. Jeśli nie potrafisz czytać schematu, to lepiej oddaj do elektryka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszir1 Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 ok tak podłącze, ale lampki sygnalizacyjne są podłączone, na zegarach migają lampki gdy się włącza kierunki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 ok tak podłącze, ale lampki sygnalizacyjne są podłączone, na zegarach migają lampki gdy się włącza kierunki... No, to ok, masz ułatwione zadanie :bigrazz: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.