Smoke Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 (edytowane) Witam wszystkich serdecznie. Poddaje do Waszej oceny egzemplarz tej oto Vfr-ki http://www.allegro.pl/show_item.php?item=764565249 Jeśli ktoś zna ten motocykl lub dostrzega coś ze zdjęć to proszę pisać. Wdzięczny będę również za wskazówki typu mocne i słabe strony tego modelu oraz prosiłbym na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie ( jego bolączki ) Bardzo proszę o odp. Dziękuję, Pozdrawiam. Edytowane 7 Października 2009 przez Smoke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Weź skopiuj linka jeszcze raz, bo źle wkleiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patyk Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Weź skopiuj linka jeszcze raz, bo źle wkleiłeś. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=764565249 ptose;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoke Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 Dziękuję i Przepraszam. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 (edytowane) Patyk - dziękuje ;) Na zdjęciach wygląda w porządku. Jak pojedziesz oglądać ,to sprawdz przede wszystkim luz na głowce ramy oraz mocowanie siedzenia przy baku i czy koło z tyłu nie ma luzów. 2 pierwsze rzeczy to typowe bolączki z tego co wyczytałem. Czytałem tu na forum, i innym, że stracił sie 3 bieg w vfr, ale nowszej wersji....z resztą, i tak jak sie przejedziesz to posprawdzasz wszytsko tak jak w innych moto. Krążą pogłoski, że silnik jest bardzo żywotny i że w zasadzie nie ma typowych słabych punktów. Jedynie reg. napiecia jest taki sobie, jak w kazdej Hondzie chyba ;) PS. nie wiem co to za przewody hamulcowe sa tam w niej zamontowane, ale pierwsze co zrób to zmien na stalowe, to taka dobra rada jeżeli chodzi o skutecznośc hebli ;) Edytowane 7 Października 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoke Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 (edytowane) Dzięki bardzo za odp. A Mógłbyś jeszcze podpowiedzieć jak najskuteczniej sprawdzić luz na główce ramy oraz czy tylne koło nie ma luzów?? A jeśli chodzi o silnik to jak powinien pracować zdrowy V4 gdyż do tej pory posiadałem r2 lub r4 więc z tematu V-ki to blady jestem :/ . Co masz na myśli mówiąc: " że stracił się 3 bieg w vfr " ? Ps: ze zdjęć wnioskuję że chyba był lakierowany zadupek prawda czy mi się wydaję ? Edytowane 7 Października 2009 przez Smoke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 "A Mógłbyś jeszcze podpowiedzieć jak najskuteczniej sprawdzić luz na główce ramy oraz czy tylne koło nie ma luzów??" Ty weź lepiej kumpla który ma jakieś pojęcie o mechanice motocyklowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoke Opublikowano 7 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 A może mógłbyś mi powiedzieć jak sprawdzić gdyż chciałbym wiedzieć/nauczyć się skutecznie sprawdzasz wymienione rzeczy. Nie zawsze uda się kogoś wziąć lub za każdym razem moto do serwisu oddać. Luz na główce ramy wydaje mi się że trzeba nacisnąć przedni hamulce wrzucić jedynkę oraz lekko popuszczać sprzęgło. Tak czy nie :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 (edytowane) V czy R , zdrowy nie stuka, nie rąbie, chodzi w miare równo, płynnie sie wkręca, nie dymi... Luz w głowce - jak jest, to znajdziesz jak nacisniesz przedni hebel i pobujasz motocykl mocno do przodu i do tyłu, poczujesz stukanie w kierownicy. Tylne koło sprawdź profilaktycznie...poszarp na boki czy coś nie stuka, nie ma luzów. Elementy monowachacza są dosc kosztowne jak chodzi o jakies wymiany wiec lepiej sprawdzic zawczasu. To tak z grubsza, a zrob dla własnego dobra tak jak Ci kolega żunio napisał - weź kogoś co sie orientuje bardziej od Ciebie w tym temacie. Pozdr.! PS. O biegu pisałem, żebyś dobrze przewachlował skrzynie podczas jazdy probnej, czy wchodzą dobrze, czy same nie wyskakują. Nie mam niestety odniesienia do innych vfr, jak powinna pracować w niej skrzynia. Choć moje osobiste odczucie jest takie, że skrzynia jest nieprecyzyja i wymaga nieco siły do zapiecia biegu. Siły w sensie nie, że napieramy całym cieżarem :P Tylko nie wchodzą " jak w masło" tak bym to ujał. Edytowane 7 Października 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoke Opublikowano 8 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Dzięki serdeczne za odp. :notworthy: Jak pogoda dopisze to myślę podjechać go zobaczyć w sobotę lub niedziele. Pozdrawiam. :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.