Pit3r Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Moto po nocy w garażu odpala bezproblemowo z rozrusznika. Po chwili jazdy (czasem nawet już po tym jak na stacje dojadę od domu - 400m) z rozrusznika już nie idzie odpalić. Wogle nie kręci, nawet nie ma żadnego "cyknięcia". Myślałem, że to przycisk od startera bo dziwnie chodził, ale wyjąłem go, założylem zwykły pstryczek i dalej to samo. Następnie myślałem, że to przekaźnik rozrusznika ale też nie (zakładałem dwa inne). Macie jakiś pomysł co może być nie tak lub co sprawdzić? Bo już denerwuje mnie to, że jak ide pojeździć to po każdym postoju muszę pchać moto żeby odpalić :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOTOWIT Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 sprawdz szczotki w rozruszniku. albo spróbuj podac plus bezposrednio na rozusznik za pomoca kabli rozuchowych i innego akumulatora. wrazie czego miał bym taki rozusznik na sprzedaz. 505-474-968 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 sprawdz szczotki w rozruszniku. albo spróbuj podac plus bezposrednio na rozusznik za pomoca kabli rozuchowych i innego akumulatora. wrazie czego miał bym taki rozusznik na sprzedaz. 505-474-968 Próbowałem złączyć dwa kable od "+" co idą do przekaźnika rozrusznika i wtedy normalnie rozrusznik kręci i moto odpala więc to raczej nie powinna być wina szczotek w rozruszniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacer Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 skoro kreci to poszukaj w czujniku sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Lub stopki bocznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r Opublikowano 5 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 Hmm bedzie troche zabawy bo nie mam ani czujnika stopki ani czujnika przy sprzegle :) Wie ktos ktore kable w instalacji sa od tych czujnikow? Te od sprzegla jak znajde to zmostkow ze soba, tak? A od nozki? Tez zmostkowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 (edytowane) Ściągnij serwisówkę, tam znajdziesz schemat i kolory kabelków. Edytowane 5 Października 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 raczej czujnik luzu, bo na luzie powinien odpalic mimo zlego funkcjonowania czujnika stopki bocznej i mikrowylacznika przy klamce sprzegla. ale najprawdopodobniej to przekaznik niedomaga... pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 5 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2009 siema piterku zróbmy tak: zakładamy że przekaźnik jest sprawny i oprócz grubych przewodów rozrusznika odchodzi od niego kostka. W niej jest żółto-czerwony przewód. Sprawdz czy podczas wciskania przycisku rozrusznika (kiedy rozrusznik powinien pracować, a tego nie robi) na tym przewodzie jest napięcie względem masy. Możesz użyć do sprawdzenia kierunkowskazu albo innej zarowki z kawałkiem kabelka. Jeśli żarówka nie świeci to pozniej bede mowil co trzeba. Bardziej prawdopodobne jest natomiast, że: (Jeśli) żarówka świeci, a rozrusznik nie działa to (do przekaźnika rozrusznika) idzie też zielono-czerwony przewód. Zewrzyj go do masy kawałkiem kabelka, możesz to zrobić na stałe, pamiętaj tylko że w ten sposób omijasz wszystkie zabezpieczenia przed ruszeniem na nóżce itp! I sprawdź czy działa rozrusznik, normalnie - pstryczkiem. schemat http://www.motoinfo.yoyo.pl/Honda/Honda%20CBR600F3.rar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Śrubka Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witam, mam taki sam problem w swoim motocyklu (Yamaha yzf r1). Akumulator jest dobry więc nie wiem co może być przyczyną, alternator też kręci. Jak się rozgrzeje to już później nie chce odpalić, rano problem znika i odpala bez problemu. Co może być przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Witam, mam taki sam problem w swoim motocyklu (Yamaha yzf r1). Akumulator jest dobry więc nie wiem co może być przyczyną, alternator też kręci. Jak się rozgrzeje to już później nie chce odpalić, rano problem znika i odpala bez problemu. Co może być przyczyną? zuzycie rozrusznika, slabe laczenie przewodow glownych masy i pradowego lub uszkodzone przekazniki... pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 A ja mysle ze kolezanka moze miec problem z ladowaniem aku / zastsowaniem za malego aku w tym motocyklu. Od tego radze zaczac, bo to latwiejsze niz walka z rozrusznikiem. Jesli okaze sie ze tam dobrze to wracamy do rozrusznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 siema piterku zróbmy tak: zakładamy że przekaźnik jest sprawny i oprócz grubych przewodów rozrusznika odchodzi od niego kostka. W niej jest żółto-czerwony przewód. Sprawdz czy podczas wciskania przycisku rozrusznika (kiedy rozrusznik powinien pracować, a tego nie robi) na tym przewodzie jest napięcie względem masy. Możesz użyć do sprawdzenia kierunkowskazu albo innej zarowki z kawałkiem kabelka. Sprawdziłem, na kablu nie było napięcia. Okazało się, że był przerwany. Poprowadziłem nowy i rozrusznik kręci :) NIedługo sprawdze jak się będzie zachowywać po rozgrzaniu ale pewnie będzie ok ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit3r Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Jednak to nie kabel ;/ NA zimnym jest ok, ale jak pojeżdze na miejscówce troche i znów chce odpalić to kaplica. Raz na 10 razy odpali z rozrusznika, a tak to nawet nie słychać żadnego "tyknięcia". Co sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Ladowanie. A oprocz tego sprawdz samo aku zmierz napiecie po naladowaniu stacjonarna ladowarka, potem zapal swiatlo na minute i zmierz znowu napiecie. Jak spadnie ponizej 12 V to aku do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.