Skocz do zawartości

Honda cb/cm 400 1981


Wojtas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam mały problem z opisaną w tytule hondą. Motocykl ma nowy łańcuch rozrządu, uszczelki, wyregulowane zawory, sprawdzoną i lekko splanowaną (wyrównaną głowicę) i nadal bierze olej. Dymi praktycznie bez przerwy. Więc ostatnią opcją jaka pozostała do zrobienia są pierścienie.

Jaki powinien być luz na zamkach w tym motocyklu? Aha dodam, że moto pali dobrze, ale jest strasznie słabe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli bierze olej(i siłą rzeczy dymi) to możliwe są trzy przyczyny: zużyte pierścienie, zużyty cylinder(w szczególnosci rysy na gładzi), zużyte prowadnice zaworów i ich uszczelnienia. Sprawdź kompresję, to da Ci orientację od czego zacząć.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...