Wojtas Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Witam Mam mały problem z opisaną w tytule hondą. Motocykl ma nowy łańcuch rozrządu, uszczelki, wyregulowane zawory, sprawdzoną i lekko splanowaną (wyrównaną głowicę) i nadal bierze olej. Dymi praktycznie bez przerwy. Więc ostatnią opcją jaka pozostała do zrobienia są pierścienie. Jaki powinien być luz na zamkach w tym motocyklu? Aha dodam, że moto pali dobrze, ale jest strasznie słabe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 czytaj: http://tinyurl.com/y8r5o8n Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Jeżeli bierze olej(i siłą rzeczy dymi) to możliwe są trzy przyczyny: zużyte pierścienie, zużyty cylinder(w szczególnosci rysy na gładzi), zużyte prowadnice zaworów i ich uszczelnienia. Sprawdź kompresję, to da Ci orientację od czego zacząć. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 witam głowica była sprawdzana w profesjonalnym zakładzie, a cylindry sa bez rys, więc obstawiam że pierścienie olejowe są wytarte, zmierzę dziś i dam znać pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.