soulreaver Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 Zastanawia mnie działanie przedniego hamulca w moim Sprincie. Czy to normalne że w tym modelu hamulec "łapie" późno tzn. po wciśnięciu klamki ok.2cm (regulacja klamki ustawiona w pozycji "1"). Hamulec jest skuteczny, nie mam problemów z hamowaniem, ale wolałbym żeby łapał wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 sprawdz ile zostalo Ci jeszcze klocków,odpowietrzałeś układ? Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Kiedy ostatnio wymieniales plyn hamulcowy ? Przy mojej jezdzie probnej nie zauwazylem aby zachodzilo takie zjawisko. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 29 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Płyn wymieniłem w sobotę, układ nie był zapowietrzony. Klocki hamulcowe mają jeszcze 3mm do ogranicznika, ale to nie powinno mieć chyba wpływu na punkt działania hamulców, w serwisówce jest napisane: front and rear pad wear i automatically compensated for and has no effect on brake lever or pedal action. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 Wiesz. U mnie też tak jakoś łapie trochę dalej ale musiałbym się skoncentrować na tym i przyjrzeć temu zjawisku. Generalnie chyba się przyzwyczaiłem. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Płyn wymieniłem w sobotę, układ nie był zapowietrzony. Klocki hamulcowe mają jeszcze 3mm do ogranicznika, Moze pozostac jeszcze kwestia samych okladzin klockow hamulcowych. Pytanie czy masz oryginalne czy jakies inne zamienniki. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 1 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) Wiesz. U mnie też tak jakoś łapie trochę dalej ale musiałbym się skoncentrować na tym i przyjrzeć temu zjawisku. Generalnie chyba się przyzwyczaiłem. Mógłbyś sprawdzić ile "mniej więcej" wciskasz klamkę hamulca zanim napotkasz opór? Moze pozostac jeszcze kwestia samych okladzin klockow hamulcowych. Pytanie czy masz oryginalne czy jakies inne zamienniki. :crossy: W jaki sposób rodzaj okładzin może wpływać na punkt zadziałania hamulców? Okładziny są raczej oryginalne, jak kupowałem to moto miało 6,5 tyś. km przebiegu. Edytowane 1 Października 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Pewnych rzeczy / faktow nie podawales, wiec wszystkiego nie wiem. Wrazenie moze byc rowniez subjektywne, dlatego pytam. Co do punktu lapania i jego czucia to takie cos moze zaistniec. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 1 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Bardzo możliwe że jest to wrażenie subiektywne, założyłem ten temat po to żeby się upewnić że tak właśnie jest :bigrazz: . Moim zdaniem skuteczność hamulców jest dobra (bez problemu podnosi tył), dźwignia hamulca jest "twarda" nie da się jej przycisnąć tak aby dotknęła rączki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Mógłbyś sprawdzić ile "mniej więcej" wciskasz klamkę hamulca zanim napotkasz opór? Właśnie sprawdziłem. Około 3-4cm zanim napotkam opór. Ale ta wartość to tak na oko i to w najdalszym punkcie klamki (tym najbardziej wysuniętym na zewnątrz) Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumadax Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Witam Mam Sprinta RS '03 i ten sam "problem". Po przesiadce z innego motocykla hamulec sprawiał wrażenie, że łapie za późno (układ odpowietrzony, przewody w oplocie, klocki ok). Teraz po blisko 3tys km wydaje się całkiem normalny, tzn działa tak samo ale nie zwracam już na to uwagi :) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 1 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) Właśnie sprawdziłem. Około 3-4cm zanim napotkam opór. Ale ta wartość to tak na oko i to w najdalszym punkcie klamki (tym najbardziej wysuniętym na zewnątrz) U mnie (mierząc na końcu klamki, regulacja wysokości klamki w pozycji "1") jest ok.3cm, więc podobnie. W jakiej pozycji regulacji klamki sprawdzałeś? Witam Mam Sprinta RS '03 i ten sam "problem". Po przesiadce z innego motocykla hamulec sprawiał wrażenie, że łapie za późno (układ odpowietrzony, przewody w oplocie, klocki ok). Teraz po blisko 3tys km wydaje się całkiem normalny, tzn działa tak samo ale nie zwracam już na to uwagi :) Pozdrawiam Czyli pewnie Triumphy tak już mają. Edytowane 1 Października 2009 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 U mnie (mierząc na końcu klamki, regulacja wysokości klamki w pozycji "1") jest ok.3cm, więc podobnie. W jakiej pozycji regulacji klamki sprawdzałeś? Czyli pewnie Triumphy tak już mają. Chyba na pozycji 1 (tam gdzie odległość klamki od manetki jest najmniejsza). W ogóle klamka mogłaby być nieco bliżej manetki wg mnie, może właśnie te 3cm. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Chyba na pozycji 1 (tam gdzie odległość klamki od manetki jest najmniejsza). W ogóle klamka mogłaby być nieco bliżej manetki wg mnie, może właśnie te 3cm. Według mnie też powinna być bliżej. Dzięki wszystkim za pomoc, jak dla mnie temat zamknięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.