styka Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 (edytowane) Witam... Jak w temacie... Yamaha FZR 600 92 rok, 3HE pali bezpiecznik ten od akumulatora. Testowalem juz rozne bezpieczniki od 7,5A do 20A. Regulator wymieniony na nowy pewnie ktos zamiast bezpiecznika wlozyl kawalek drutu i regulator padl (dostal zwarcia plusa na mase). Sprawdzalem rezystancje cewek i jest ok wszystkie tez daja prawidlowe napiecie. Nie udalo sie jej jeszcze odpalic ale wkladam nowy bezpiecznik i krece rozrusznikiem. Poki krece bezpiecznik jest ok jak puszczam przycisk rozrusznika to pali mi bezpiecznik. Jakies wstepne diagnozy??? Kamil edit1: sprawdzilem przekaznik rozrusznika i jest ok, podmienilem z drugiego moto i dalej to samo, co zauwazyle... jak odepne regulator nie pali mi bezpiecznika... edit2: jak podepne regulator tylko kabelkami od cewek to tez nie pali ale pytanie mam, czy regulator powienien od poczatku na plusa dawac jakies napiecie??? Edytowane 22 Września 2009 przez styka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 odpalila... bez regulatora chodzi ok, jak go podlacze to pali bezpiecznik... czy regulator musi sie jakos wzbudzic??? czy powienien od poczatku dawac napiecie jesli tylko zapale silnik i wkrece go na 2 tys obrotow??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 jak dla mnie to uwalony regiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 byl uwalony ale wymieniem na nowy... i dalej to samo... tamten mial zwarcie plusa z masa a ten na moje oko nie daje pradu na aku, dlatego pytam czy cos go musi wzbudzic, czy moze powienien dawac prad jakt ylko dostanie odpowienie napiecie z cewek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damka Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Regulator napięcia jest zbudowany z diody zenera i opornika, jest to prosty układ i powinien tuż po otrzymaniu napięcia utrzymywać jego stałą, bądź zbliżoną wartość za regulatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 ktos wie, czy regulator w fzr daje napiece zaraz po tym jak dostanie napiecie z cewek czy musi dostac jakis impuls plusowym kbalekiem zeby zaczal dawac prad na akumulator, odlaczylem czerwony kabelek od regulatora, biale z cewek sa podlaczone, podlaczam miernik i zero pokazuje nawet na zapalonym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 Masa podlaczona, czy masowanie przez obudowe ? Ten drugi regler to nowy czy uzywany ? Ile kabli mial oryginalny regler ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 2 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 oryginalny regiel mial 4 piny 3 od cewek i 1 plus co zailal aku, dodatkowo do obudowy byla podlaczona masa, regulator jest nowy nie byl nigdy uzywany, masowanie jest polaczone przez obudowe regulatora z cewek wychodzi okolo 30 voltow z kazdej tak samo albo podobnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2009 Przy jakich obrotach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 11 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Przy 2 tys. okolo 30-35... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Sprawdzajac altek robisz to na wolnych i 5 tys obrotow. Kazda para przewodow powinna dac jednakowe napiecie, 70 - 90 V przy wysokich obrotach. Przewody badasz laczac je w pary 12, 23, 31. Jak tam jest dobrze, a wnioskuje ze jest jesli na niskich obrotoach daje 30V to badasz napiecie na klemach z wlaczonymi swiatlami przy 5 tys obr. Jaki tam masz odczyt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 problem w tym ze nie mam jak sprawdzic ladowania na klemach bo jak tylko podlacze regulator to pali mi bezpiecznik ten glowny i moto gasnie, wyjscie z cewek sprawdzam na odlaczonej od regulatora wtyczce wiec moge... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Musisz sprawdzic wszystkie kable instalacji ladowania i znalezc zwarcie, rowniez walniety regler moze spowodowac zwarcie. Ale zwarcie miales z poprzednim reglerem wiec przejrzyj kable - dokladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
styka Opublikowano 15 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 (edytowane) poprzedni regulator powodowal zwarcie czerwonego do masy i wyedy wywalalo bezpiecznik jak tylko sie go wlozylo, nowy regulator nie ma zwarcia plusa do masy ale tez moim zdaniem zachowuje sie dziwnie bo kiedy podlacze do niego 3 kabelki od cewek to czwartym nie wychodzi napiecie i pytanie moje jest czy powinno wychodzic, czy moze musis sie jakos wzbudzic? Regulator ma 4 kabelki 3 biale z silnika i jeden czerwony plus ladowania, regulator jest przykrecony do masy... kiedy z kostki wyjme czerwony kabelek to nie pali mi bezpiecznika ale nie ma tez ladowania, kiedy sprawdzam miernikiem napiecie to nie wychodzi nic z regulatora... moze jest uszkodzony??? jest nowy a przynajmniej przed podlaczeniem byl nie wiem czy mozliwe zeby sprzedali mi uszkodzony czy moze jakos sie spalil, zaznaczam ze zawsze uzywalem bezpiecznika, nigdy nie drutowalem... Edytowane 15 Października 2009 przez styka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Sprawdz miernikiem czy rzeczywiscie jest przejscie z obudowy na mase motocykla, ew pociagnij przewod od sruby mocujacej do minusa aku. Jak wowczas dalej nic nie pokaze na czerwonym kablu to jest walniety. Na czesci elektroniczne nie ma gwarancji, wiec nie za dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.