hubi233 Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Yamaha r6 przy ok 4 tys. obrotów strasznie zgrzyta, grzechocze ciężko to nazwać ale tak jak by coś miało się zaraz rozlecieć nie miłe dla charczenie. Dzieje się tak niezależnie czy jedziemy czy na neutralu z wciśniętym sprzęgłem oraz bez sprzęgła. Próbowałem dolać więcej oleju też nic nie pomogło. To jest mój pierwszy motorek z roku yamaha z roku 2001. Przebieg 31 tysięcy . Co to może być jakaś wada silnika i ile naprawa może kosztować ... Dziękuję za odpowiedź z góry. Nadmieniam że jest to mój pierwszy post i przepraszam za ewentualne błędy . Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Cześć, postaraj się opanować emocje i dokładnie opisz co i gdzie zgrzyta, puk, stuka :bigrazz: Czy na zimnym silniku też stuka? Z którego miejsca słychać stukanie, zgrzytanie i czy mógłbyś to nagrać i wrzucić na youtube dla łatwiejszej diagnozy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubi233 Opublikowano 21 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Cześć, postaraj się opanować emocje i dokładnie opisz co i gdzie zgrzyta, puk, stuka :bigrazz: Czy na zimnym silniku też stuka? Z którego miejsca słychać stukanie, zgrzytanie i czy mógłbyś to nagrać i wrzucić na youtube dla łatwiejszej diagnozy. Witam Dokładnie nie mogę tego określić skąd wydobywa się zgrzyt ale chyba najbardziej jak się przyłoży ucho tam pod zegary ale nie dam sobie głowy urwać. Na pewno nie jest to pukanie albo stukanie ewidentnie zgrzyta. Dzieje się to na zimnym oraz na rozgrzanym silniku. Jeżeli nic moje podpowiedzi nie sugerują co to może być to postaram się jutro nagrać to na youtube i wrzucę linka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 21 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2009 Tak będzie najlepiej, na pewno ktoś pomoże. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubi233 Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Tak będzie najlepiej, na pewno ktoś pomoże. :flesje: Oki to na razie dzięki do jutra Witam ponownie dzisiaj się trochę pobawiłem w mechanika ;) i podniosłem bak odkręciłem górną i dolną pokrywę filtra powietrza okazał się całkowicie wilgotny z benzyny i strasznie brudny porobiłem trochę fotek. Dzisiaj zamówiłem nowy jutro będę go montował. Oczywiście dalej problem ze zgrzytem występuje zrobiłem filmik jak się wsłucha to słychać ale praktycznie jak obroty są w granicach 4,5 to brzęczy najbardziej na filmie słabo trochę ten dźwięk zebrało aparatem. Słuchałem pracy silników innych motocykli i takiego czegoś nie ma na pewno. Proszę o ewentualne rady co to może być... http://hubi233.fotosik.pl/ http://www.youtube.com/watch?v=oGXGGwJA9YU ps. strasznie pluje benzyną z tego gardziela ostatniego i kopci z tego otworu na tej fotce po prawej stronie jest taka dziurka kopci jak z rury wydechowej :) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b4a37b4d6507464.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Oki to na razie dzięki do jutra Witam ponownie dzisiaj się trochę pobawiłem w mechanika ;) i podniosłem bak odkręciłem górną i dolną pokrywę filtra powietrza okazał się całkowicie wilgotny z benzyny i strasznie brudny porobiłem trochę fotek. Dzisiaj zamówiłem nowy jutro będę go montował. Oczywiście dalej problem ze zgrzytem występuje zrobiłem filmik jak się wsłucha to słychać ale praktycznie jak obroty są w granicach 4,5 to brzęczy najbardziej na filmie słabo trochę ten dźwięk zebrało aparatem. Słuchałem pracy silników innych motocykli i takiego czegoś nie ma na pewno. Proszę o ewentualne rady co to może być... http://hubi233.fotosik.pl/ http://www.youtube.com/watch?v=oGXGGwJA9YU ps. strasznie pluje benzyną z tego gardziela ostatniego i kopci z tego otworu na tej fotce po prawej stronie jest taka dziurka kopci jak z rury wydechowej :) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8b4a37b4d6507464.html Pobawiłeś się w mechanika a teraz pobaw się w grabarza bo ten silnik umiera. Cała góra do roboty łącznie z wymianą zaworów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubi233 Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Pobawiłeś się w mechanika a teraz pobaw się w grabarza bo ten silnik umiera. Cała góra do roboty łącznie z wymianą zaworów. Poważnie ??? jestem załamany Ile może kosztować naprawa ? :( :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 22 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Jak sie orientujesz dobrze w mechanice, to pierwsze zobacz napinacz rozrzadu, ile go jeszcze zostało, bedziesz wiedział co z łancuchem rozrządu. Dalej zrzuć pokrywę głowicy, i pomiar wszytskich luzów. W serwisówce do swojego moto masz podane wszystkie wartosci jakie mają być. Co do samych zaworów to spokojnie, telepatycznie nikt Ci tu nie stwierdzi na podstawie tylko filmiku co z nimi samymi jest i czy w ogole jest. Sam dzwięk silnika, pomijając ten grzechot, szum jest dziwny, jakby chodził na 3 cylindry, chyba że to przez jakosc dzwięku takie mam wrażenie. Najpewniej bedzie jak dasz to do warsztatu, wtedy Ci ocenią co tej głowicy tak na prawdę jest i ile bedzie kosztowac naprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubi233 Opublikowano 22 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2009 Jak sie orientujesz dobrze w mechanice, to pierwsze zobacz napinacz rozrzadu, ile go jeszcze zostało, bedziesz wiedział co z łancuchem rozrządu. Dalej zrzuć pokrywę głowicy, i pomiar wszytskich luzów. W serwisówce do swojego moto masz podane wszystkie wartosci jakie mają być. Co do samych zaworów to spokojnie, telepatycznie nikt Ci tu nie stwierdzi na podstawie tylko filmiku co z nimi samymi jest i czy w ogole jest. Sam dzwięk silnika, pomijając ten grzechot, szum jest dziwny, jakby chodził na 3 cylindry, chyba że to przez jakosc dzwięku takie mam wrażenie. Najpewniej bedzie jak dasz to do warsztatu, wtedy Ci ocenią co tej głowicy tak na prawdę jest i ile bedzie kosztowac naprawa. No to pięknie a ja sobie jeździłem cały czas i nie miałem pojęcia ze takie jaja się dzieją . Na mechanice nie mam pojęcia więc nie mam zamiaru podejmować się naprawy. Pomijając wszystkie sprawy i zakładając że całą góra jest do wymiany to jakie koszta tak na oko wychodzą ? w jakich granicach cenowych robota + części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Może występować problem z pracą cylindra choćby z powodu awarii świecy zapłonowej. Sprawdź iskrę, pozamieniaj świece miejscami, zobacz czy po uruchomieniu silnika wszystkie rury wydechowe równomiernie sie rozgrzewają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubi233 Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Może występować problem z pracą cylindra choćby z powodu awarii świecy zapłonowej. Sprawdź iskrę, pozamieniaj świece miejscami, zobacz czy po uruchomieniu silnika wszystkie rury wydechowe równomiernie sie rozgrzewają. A wie ktoś może jak odkręcić świece w r6 2001 jakim kluczem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Długim, jak najwęższym kluczem rurowym 16(21? ) Tu bym nie chciał wprowadzić Cie w błąd, wiec niech ktoś potwierdzi rozmiar tego klucza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubi233 Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Długim, jak najwęższym kluczem rurowym 16(21? ) Tu bym nie chciał wprowadzić Cie w błąd, wiec niech ktoś potwierdzi rozmiar tego klucza. Kupiłem nowe świece NGK przeczyściłem wsjo kupiony nowy filtr powietrza i nadal to samo :/ na pewno coś w silniku jest nie tak ... jutro serwis yamaha :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Kupiłem nowe świece NGK przeczyściłem wsjo kupiony nowy filtr powietrza i nadal to samo :/ na pewno coś w silniku jest nie tak ... jutro serwis yamaha :( to daj znać jaki wyrok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubi233 Opublikowano 23 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 to daj znać jaki wyrok Oki wszystko opiszę co się dalej potoczy z R6 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.