lionix Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Siema.... Nie wiem czy to dobry dział, ale chyba tak :P Potrzebuję przewieść DRZ 400 na przyczepie 100 km. od domu. Przyczepa wygląda tak: http://www.lawety.net.pl/zdjecia/przyczepa_na_motor.jpg tyle że ma tylko jedną "szynę" Będę miał 4 pasy. Jak go przypiąć? Przodem w kierunki jazdy, i ścisnąć pasami żeby zawieszenie usiadło? Czy może jakoś inaczej? Nie mam pojęcia jak się za to zabrać, żeby go nie położyć w czasie jazdy :notworthy: Jakieś rady? W razie co mam podnośnik pod motor.... Dzięki za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Wg mnie zawiasy powinny być zablokowanie, nie koniecznie ściśnięte na max, ale tak zablokowane, aby nie miały możliwości jakiegokolwiek ruchu, bo na wybojach jak przysiądą, to moto może wysmyknąć się z pod pasów, a wiadomo czym to grozi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Może się mylę jeśli tak to sorki,ale temat był już obszernie omawiany na forum :bigrazz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Na forum już chyba wszystko było omawiane, sugeruję je już zamknąć LOL ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Nie znalazłem takieo tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Nie znalazłem takieo tematu Są tematy,ale rzeczywiście tylko rozpoczęte bez wyczepującyćh temat porad. Hasło "przewóz" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Połóż ją bokiem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 No nie bardzo mi pasuje takie rozwiązanie :D Wierzę, że ktoś jednak przewoził motor na przyczepie, i podzieli się jakimiś wskazówkami :P Jak przyjdzie co do czego, to pewno dam radę, ale chciał bym poczytać co Wy macie do powiedzenia na ten temat :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Stawiasz przednim kołem do kierunku jazdy, przerzucasz pasy przez kierownicę i ściągasz najmocniej jak się da, tak aby amortyzatory dobiły prawie do końca, klamry zwalniające wywalasz na zewnętrzną stronę (mogą się ścisnąć i odpiąć), robisz zabezpieczający supeł i po sprawie. Jeśli nadal masz obawy przeżuć pas przez kanapę. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Mozna jeszcze zacisnäc i przywiäzac klamke hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Niekoniecznie przez kierownice polka tez jest dobra. Wazne jest aby pasy mialy odpowiednia nosnosc bo przy hamowaniu moga po prostu strzelic. Czyli te ktore ida do tylu musza byc solidniejsze. :crossy: <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berserkers Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Wiele razy tak woziłem moto i nie było problemu. 2 pasami ściagasz przednia półke do oporu i 2 pasami łapiesz tył i wszystko gra:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 (edytowane) P.s Pro, Ty chyba powinieneś odpocząć trochę od forum. No co Ty Yuby, myslisz, ze forum przetrwa bez Pro.fesjonalnych rad ? Nigdy w Zyciu :icon_mrgreen: :crossy: Edytowane 19 Września 2009 przez ks-rider <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 A słyszałem że nie można ściskać przodu, bo uszczelniacze mogą puścić. To prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>ENDUROS*600< Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Możesz jeszcze pomiędzy przedni błotnik a koło włożyć np. pusty baniak 5 litrowy po płynie do spryskiwaczy wtedy dociągniesz moto pasami tylko do tego miejsca co włożony baniak a nie do końca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi