Lazi11 Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Witam Nie od dziś wiadmo że silniki 2T są mniej wytrzymałe niż 4T. Jak to na prawde jest z tymi motogodzinami. Ile motor 2T jest w stanie przejechac kilometrów na jednym zestawie cylinder, tłok itp. Na pewno silniki bardziej wysilone bedą miały krótszą żywotność ale czy tylko od tego to zależy? Za odp na pytania z góry dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Odpowiedź na to pytanie pojawiała się na forum miliony razy. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazi11 Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 No jakoś nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Co to wymiany tłoka to tak: 125 SX - 15-20mth 125 EXC - 30-40mth 250 SX - 40-50mth 250 EXC - >50mth 250 SX-F - 50-70mth 250 EXC-F - >70mth 450 SX-F - 100mth 450 EXC-F - >100mth 520-525-530 EXC-F - dożywotnio :] Nie no, dłużej pojeździ niż 450. Zadowolony? Do oczyszczalni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lazi11 Opublikowano 17 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Dzieki pro. Jest tak jak myslałem. ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pro. Opublikowano 17 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2009 Spoko, niby to jest o KTMach ale odnosi się do wszystkich motocykli. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hz10 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 yzf450 15h :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Landryss25 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 Co do tych motogodzin to nie jest tak do końca. Te wartości co podał Pro są kosmiczne. Może i zawodnik który w 100 % wykorzystuje dane moto musi zmienić tłok w secie po 20mth. Ale dla zwykłego śmiertelnika który katuje amatorsko jest to wyrzucanie praktycznie nowego tłoka do śmieci. Znam przypadek gdzie gościu zrobił świadomie w EXC 125 120mth na jednym tłoku jazdy na torze i to nie amator lecz zawodnik. Po czym tłok gdy został wyjęty nie nosił śladów nadmiernego zużycia a kompresja była wzorowa. Te wartości nie są stałe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 19 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2009 oczywiscie tak samo jak nie sa stale chodzby warunki gdzie jezdzil.piach,korz,upał w wiekszosci czy nizsze temepratury i wilgotne powietrze.tak samo jak oleje na ktorych jezdzil i tak samo jakie chlodzenie mial silnik na jaki stan nikasilu czy tulei byl zakladany tlok no i wkoncu jakiej jakosci tlok. Te dane sa przyblizone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.