Skocz do zawartości

Na co zwrócic uwagę przed kupnem Drag Stara 650? (XVS650)


Gość Maar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pozwolę sobie przyłączyć się do tematu ponieważ planuję również zakup motocykla i prawdopodobnie będzie to Drag Star 650.Jednak ostatnio cos słyszałem o występujących czasem wibracjach przenoszonych przez kardan przy predkosciach ok.90-100 km.Czy ktoś z Was ma moze jakies wiadomosci na ten temat?Dzięki za wszelkie informacje ,bo im bliżej zakupu,tym wiecej rozterek...

Ten motocykl nie ma żadnych technicznych niedociągnięć ,nic takiego co można by uznać za błędy w konstrukcji czy montażu.Jest jaki jest ,z racji swoich 650 cm. i stosunkowo wolnych obr.nie jest może rakietą ,trochę miękki przedni zawias -jednym pasuje innym nie (kwestia gustu ,podniesienia stanu oleju i jego gęstości lub wymiany sprężyn) ,być może słyszałeś jakąś odosobnioną opinię na temat wału jednak z całą pewnością nie jest to standardem ,napędowi nie można nic zarzucić.Rozterki rzecz ludzka ,wybór należy do Ciebie :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwolę sobie przyłączyć się do tematu ponieważ planuję również zakup motocykla i prawdopodobnie będzie to Drag Star 650.Jednak ostatnio cos słyszałem o występujących czasem wibracjach przenoszonych przez kardan przy predkosciach ok.90-100 km.Czy ktoś z Was ma moze jakies wiadomosci na ten temat?Dzięki za wszelkie informacje ,bo im bliżej zakupu,tym wiecej rozterek...

 

Witam.

Owszem ,- jest tak, ze przy tej predkosci jakä podajesz sä zwiekszone wibracje, ale jest to motor V2 i tak juz jest. Mialem kiedys xvs650, teraz mam xvs1100 i jest podobnie -ale taki to urok tych maszyn. Niemniej jednak nie sä to wibracje powodujäce wywröcenie bialek :biggrin: . To wdzieczne maszyny.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec wszystko jest jak nalezy :-)

wiec..... kto wie i ma jakies namiary na zakup tego cruiser'a ??????

tylko sprawdzony sprzet i cos od 2007 mnie interesuje

 

2007 - to chyba ostatni rok sprzedazy DS 650 w Europie. No chyba jeszcze 2008 w Hiszpani Czy gdzies tam... . Ale jest jeszcze USA z modelem V-Star. :crossy:

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem cały wątek i mam kilka słów.

Panowie, posiadanie środków nie jest jedynym wyznacznikiem zakupu dużego, mocnego, ciężkiego motoru. Autor pisze wyraźnie o pierwszym motorze dlatego nie polecałbym motorków w pobliżu 1,5 litra. DS 650 ewentualnie 1100 będzie akurat. Jeśli Riki nie będzie dużo jeździł z pasażerem, a będzie to jazda turystyczna, to 650 będzie tańsza i w zakupie i w eksploatacji.

 

Właśnie zakupiłem V Stara 650 2003r. i jestem bardzo zadowolony. Przesiadłem się z Virago 535 po jednym sezonie i także nie żałuję, że pierwszy sezon przejeździłem Virażką. Lekki, zwinny motor umożliwił mi obycie się z jednośladem po bardzo długiej przerwie niejeżdżenia.

 

Przede zakupem oglądałem także Intrudera 800 ale o ile na fotkach wygląda podobnie do DS 650, to w realu nie wytrzymuje próby. Zdecydowanie ;polecam DS 650 lub 1100, czy Classic, czy Custom, to indywidualne upodobanie, ja mam Customa :icon_biggrin:

 

Poza tym, zawsze trzeba mieć na co zmienić swoje 2oo i o czym mysleć :icon_razz:

 

http://img87.imageshack.us/img87/79/zrzut02sep232130.jpg

 

http://img89.imageshack.us/img89/2308/zrzut01sep152151.jpg

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za konkrety.

jasne ze nie wystarczy miec gotowke :-) ,ale lepiej ja miec i miec wiekszy wybor.

 

 

p.s kocham motocykle i wydam wiecej na motor niz na samochod, obym tylko nie przesadzil hehe

 

teraz cos o eksploatacji i powaznym serwisie do Eddie ( posiadasz wiec jestes w temacie)

-jak wyglada serwis (sezon) takiej DS650 (taki powazny) bez drutow i podkladek :bigrazz:

- a jaka bedzie roznica w np intruzie 800

- a jaka w midnight star 1300

 

ciekaw jestem czy roznice sa naprawde duze w eksploatacji i czesciach zamiennych , a nie tylko w samym zakupie .

 

p.s. na 100% bede serwisowal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-jak wyglada serwis (sezon) takiej DS650 (taki powazny) bez drutow i podkladek :bigrazz:

 

p.s. na 100% bede serwisowal

 

cieszymy się, że będziesz serwisował. pozbawione opieki urządzenie mechaniczne działa krótko i kończy źle

 

a tymczasem proponuję długą lekturę, bo jak widzę zaczynasz powtarzać pytania dot. xvs650/1100, a one mają już swój wątek zbiorczy. tutaj masz też wyniki wyszukiwania dla słowa "drag" w folderze yamahy, natomiast porównana z innymi modelami - w ogólnym (cruiser/ chopper) już sobie sam znajdziesz

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cieszymy się, że będziesz serwisował. pozbawione opieki urządzenie mechaniczne działa krótko i kończy źle

 

a tymczasem proponuję długą lekturę, bo jak widzę zaczynasz powtarzać pytania dot. xvs650/1100, a one mają już swój wątek zbiorczy. tutaj masz też wyniki wyszukiwania dla słowa "drag" w folderze yamahy, natomiast porównana z innymi modelami - w ogólnym (cruiser/ chopper) już sobie sam

 

 

 

wielkie dzieki za linki .teraz czuje ze tutaj jestescie :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za konkrety.

jasne ze nie wystarczy miec gotowke :-) ,ale lepiej ja miec i miec wiekszy wybor.

p.s kocham motocykle i wydam wiecej na motor niz na samochod, obym tylko nie przesadzil hehe

 

teraz cos o eksploatacji i powaznym serwisie do Eddie ( posiadasz wiec jestes w temacie)

-jak wyglada serwis (sezon) takiej DS650 (taki powazny) bez drutow i podkladek :bigrazz:

- a jaka bedzie roznica w np intruzie 800

- a jaka w midnight star 1300

 

ciekaw jestem czy roznice sa naprawde duze w eksploatacji i czesciach zamiennych , a nie tylko w samym zakupie .

 

p.s. na 100% bede serwisowal

 

 

 

Ja ci nic nie odpowiem, bo dopiero co kupiłem V Stara i nawet nie zarejestrowałem go jeszcze na siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ci nic nie odpowiem, bo dopiero co kupiłem V Stara i nawet nie zarejestrowałem go jeszcze na siebie.

 

 

 

spox rozumiem zima idzie ;-)

ale moze jest ktos kto czyta ,posiada lub mial kiedys i wie o co idzie .

prosze o pare fachowych slow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza typowä kontrolä: ogumienia, stanu tarcz i klocköw cham. , uszczelniaczy amort,, stanu lakieröw , chromu , Koncöwek klamek i manetek (czy moto mialo szlif), jazdy pröbnej - czy nie sciäga, i röwno hamuje -nie jak z ABS, itd (Bylo juz to opisane). To w Dragu sprawdzilbym stan gumowej uszczelki na wejsciu walu Kardana w aluminiowä obudowe przekladni glöwnej, - jezeli gumka je postrzepiona to na wieloklin mög sie dostac piasek ktöry go "zjada". Na poczätku walka (przy wyjsciu z silnika), pod duzä chromowanä oslonä jest gumowa flansza , ktöra röwniez chroni pierwszy wieloklin (oby byly cala). Zdazajä sie tez problemy z 5-biegiem, - potrafi stukac czy zgzytac podczas jazdy, jesli moto robilo dlugie trasy zwlaszcza z minimalnym stanem oleju. Ale tak juz jest skonstruowana skrzynia biegöw ze olej niedostatecznie dochodzi do tulejki 5-biegu. Dlatego zawsze trzymam görny stan oleju!

Teraz nic wiecej nieprzychodzi mi do glowy.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm ktos moze ma midnight stara 950 ???

duza roznica poza wiekszym silnikiem oczywiscie , jak sie to prowadzi i ogolnie czy lepiej wypada od draga

 

Witam Wszystkich Przedmówców.

 

Odradzałbym. 950 jest od niedawna na rynku i jeszcze nie przeszła wszystkich "chorób wieku dziecięcego", więc wady tego modelu wyjdą pewnie w przyszłym roku - tak jak to dzieje się z Intruzem 1800 (niskie notowania niezawodności).

Kup sprawdzony model, na rok, nie za wszystkie pieniądze i taki , z którego odsprzedaniem nie bedzie problemu. Za rok będziesz bardziej zorientowany czego chcesz i co Ci pasuje.

Moja droga (też po przerwie - 13-letniej:)) to: Virago 535 - Drag 1100 - Wildek 1600 - Venture.

Wierz mi, jak jeździłem 535 (może i trochę śmiesznie wyglądałem) ale zdarzyło się kilka sytuacji, w których niska waga tego moto pozwoliła uratować mi się przed szlifem lub czymś jeszcze gorszym...

 

Pozdrawiam!

Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich Przedmówców.

 

Odradzałbym. 950 jest od niedawna na rynku i jeszcze nie przeszła wszystkich "chorób wieku dziecięcego", więc wady tego modelu wyjdą pewnie w przyszłym roku - tak jak to dzieje się z Intruzem 1800 (niskie notowania niezawodności).

Kup sprawdzony model, na rok, nie za wszystkie pieniądze i taki , z którego odsprzedaniem nie bedzie problemu. Za rok będziesz bardziej zorientowany czego chcesz i co Ci pasuje.

Moja droga (też po przerwie - 13-letniej:)) to: Virago 535 - Drag 1100 - Wildek 1600 - Venture.

Wierz mi, jak jeździłem 535 (może i trochę śmiesznie wyglądałem) ale zdarzyło się kilka sytuacji, w których niska waga tego moto pozwoliła uratować mi się przed szlifem lub czymś jeszcze gorszym...

 

Pozdrawiam!

 

 

wiem ze tak najrozsadniej byloby zrobic .....ale nie zrobie tak :bigrazz:

nie lubie sprzedawac ,wole kupowac :-)

chce kupic cos z czego bede zadowolony przez kilka lat

wiem ze jest to mozliwe ,tak zrobilem z samochodem zmieniam tylko rocznik i zawsze jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...