easy Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Pozwolę sobie przyłączyć się do tematu ponieważ planuję również zakup motocykla i prawdopodobnie będzie to Drag Star 650.Jednak ostatnio cos słyszałem o występujących czasem wibracjach przenoszonych przez kardan przy predkosciach ok.90-100 km.Czy ktoś z Was ma moze jakies wiadomosci na ten temat?Dzięki za wszelkie informacje ,bo im bliżej zakupu,tym wiecej rozterek... Ten motocykl nie ma żadnych technicznych niedociągnięć ,nic takiego co można by uznać za błędy w konstrukcji czy montażu.Jest jaki jest ,z racji swoich 650 cm. i stosunkowo wolnych obr.nie jest może rakietą ,trochę miękki przedni zawias -jednym pasuje innym nie (kwestia gustu ,podniesienia stanu oleju i jego gęstości lub wymiany sprężyn) ,być może słyszałeś jakąś odosobnioną opinię na temat wału jednak z całą pewnością nie jest to standardem ,napędowi nie można nic zarzucić.Rozterki rzecz ludzka ,wybór należy do Ciebie :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Pozwolę sobie przyłączyć się do tematu ponieważ planuję również zakup motocykla i prawdopodobnie będzie to Drag Star 650.Jednak ostatnio cos słyszałem o występujących czasem wibracjach przenoszonych przez kardan przy predkosciach ok.90-100 km.Czy ktoś z Was ma moze jakies wiadomosci na ten temat?Dzięki za wszelkie informacje ,bo im bliżej zakupu,tym wiecej rozterek... Witam. Owszem ,- jest tak, ze przy tej predkosci jakä podajesz sä zwiekszone wibracje, ale jest to motor V2 i tak juz jest. Mialem kiedys xvs650, teraz mam xvs1100 i jest podobnie -ale taki to urok tych maszyn. Niemniej jednak nie sä to wibracje powodujäce wywröcenie bialek :biggrin: . To wdzieczne maszyny. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 wiec wszystko jest jak nalezy :-) wiec..... kto wie i ma jakies namiary na zakup tego cruiser'a ?????? tylko sprawdzony sprzet i cos od 2007 mnie interesuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 wiec wszystko jest jak nalezy :-) wiec..... kto wie i ma jakies namiary na zakup tego cruiser'a ?????? tylko sprawdzony sprzet i cos od 2007 mnie interesuje 2007 - to chyba ostatni rok sprzedazy DS 650 w Europie. No chyba jeszcze 2008 w Hiszpani Czy gdzies tam... . Ale jest jeszcze USA z modelem V-Star. :crossy: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Przeczytałem cały wątek i mam kilka słów. Panowie, posiadanie środków nie jest jedynym wyznacznikiem zakupu dużego, mocnego, ciężkiego motoru. Autor pisze wyraźnie o pierwszym motorze dlatego nie polecałbym motorków w pobliżu 1,5 litra. DS 650 ewentualnie 1100 będzie akurat. Jeśli Riki nie będzie dużo jeździł z pasażerem, a będzie to jazda turystyczna, to 650 będzie tańsza i w zakupie i w eksploatacji. Właśnie zakupiłem V Stara 650 2003r. i jestem bardzo zadowolony. Przesiadłem się z Virago 535 po jednym sezonie i także nie żałuję, że pierwszy sezon przejeździłem Virażką. Lekki, zwinny motor umożliwił mi obycie się z jednośladem po bardzo długiej przerwie niejeżdżenia. Przede zakupem oglądałem także Intrudera 800 ale o ile na fotkach wygląda podobnie do DS 650, to w realu nie wytrzymuje próby. Zdecydowanie ;polecam DS 650 lub 1100, czy Classic, czy Custom, to indywidualne upodobanie, ja mam Customa :icon_biggrin: Poza tym, zawsze trzeba mieć na co zmienić swoje 2oo i o czym mysleć :icon_razz: http://img87.imageshack.us/img87/79/zrzut02sep232130.jpg http://img89.imageshack.us/img89/2308/zrzut01sep152151.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 dzieki za konkrety. jasne ze nie wystarczy miec gotowke :-) ,ale lepiej ja miec i miec wiekszy wybor. p.s kocham motocykle i wydam wiecej na motor niz na samochod, obym tylko nie przesadzil hehe teraz cos o eksploatacji i powaznym serwisie do Eddie ( posiadasz wiec jestes w temacie) -jak wyglada serwis (sezon) takiej DS650 (taki powazny) bez drutow i podkladek :bigrazz: - a jaka bedzie roznica w np intruzie 800 - a jaka w midnight star 1300 ciekaw jestem czy roznice sa naprawde duze w eksploatacji i czesciach zamiennych , a nie tylko w samym zakupie . p.s. na 100% bede serwisowal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 -jak wyglada serwis (sezon) takiej DS650 (taki powazny) bez drutow i podkladek :bigrazz: p.s. na 100% bede serwisowal cieszymy się, że będziesz serwisował. pozbawione opieki urządzenie mechaniczne działa krótko i kończy źle a tymczasem proponuję długą lekturę, bo jak widzę zaczynasz powtarzać pytania dot. xvs650/1100, a one mają już swój wątek zbiorczy. tutaj masz też wyniki wyszukiwania dla słowa "drag" w folderze yamahy, natomiast porównana z innymi modelami - w ogólnym (cruiser/ chopper) już sobie sam znajdziesz jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 cieszymy się, że będziesz serwisował. pozbawione opieki urządzenie mechaniczne działa krótko i kończy źle a tymczasem proponuję długą lekturę, bo jak widzę zaczynasz powtarzać pytania dot. xvs650/1100, a one mają już swój wątek zbiorczy. tutaj masz też wyniki wyszukiwania dla słowa "drag" w folderze yamahy, natomiast porównana z innymi modelami - w ogólnym (cruiser/ chopper) już sobie sam wielkie dzieki za linki .teraz czuje ze tutaj jestescie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 dzieki za konkrety. jasne ze nie wystarczy miec gotowke :-) ,ale lepiej ja miec i miec wiekszy wybor. p.s kocham motocykle i wydam wiecej na motor niz na samochod, obym tylko nie przesadzil hehe teraz cos o eksploatacji i powaznym serwisie do Eddie ( posiadasz wiec jestes w temacie) -jak wyglada serwis (sezon) takiej DS650 (taki powazny) bez drutow i podkladek :bigrazz: - a jaka bedzie roznica w np intruzie 800 - a jaka w midnight star 1300 ciekaw jestem czy roznice sa naprawde duze w eksploatacji i czesciach zamiennych , a nie tylko w samym zakupie . p.s. na 100% bede serwisowal Ja ci nic nie odpowiem, bo dopiero co kupiłem V Stara i nawet nie zarejestrowałem go jeszcze na siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Ja ci nic nie odpowiem, bo dopiero co kupiłem V Stara i nawet nie zarejestrowałem go jeszcze na siebie. spox rozumiem zima idzie ;-) ale moze jest ktos kto czyta ,posiada lub mial kiedys i wie o co idzie . prosze o pare fachowych slow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Poza typowä kontrolä: ogumienia, stanu tarcz i klocköw cham. , uszczelniaczy amort,, stanu lakieröw , chromu , Koncöwek klamek i manetek (czy moto mialo szlif), jazdy pröbnej - czy nie sciäga, i röwno hamuje -nie jak z ABS, itd (Bylo juz to opisane). To w Dragu sprawdzilbym stan gumowej uszczelki na wejsciu walu Kardana w aluminiowä obudowe przekladni glöwnej, - jezeli gumka je postrzepiona to na wieloklin mög sie dostac piasek ktöry go "zjada". Na poczätku walka (przy wyjsciu z silnika), pod duzä chromowanä oslonä jest gumowa flansza , ktöra röwniez chroni pierwszy wieloklin (oby byly cala). Zdazajä sie tez problemy z 5-biegiem, - potrafi stukac czy zgzytac podczas jazdy, jesli moto robilo dlugie trasy zwlaszcza z minimalnym stanem oleju. Ale tak juz jest skonstruowana skrzynia biegöw ze olej niedostatecznie dochodzi do tulejki 5-biegu. Dlatego zawsze trzymam görny stan oleju! Teraz nic wiecej nieprzychodzi mi do glowy. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 zajebiste dzieki za konkrety . Bede wiedzial na co zwrocic uwage :big Jak sobie cos jeszcze przypomnisz waznego to napisz ....great thanx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 hmmm ktos moze ma midnight stara 950 ??? duza roznica poza wiekszym silnikiem oczywiscie , jak sie to prowadzi i ogolnie czy lepiej wypada od draga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuberto Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 hmmm ktos moze ma midnight stara 950 ??? duza roznica poza wiekszym silnikiem oczywiscie , jak sie to prowadzi i ogolnie czy lepiej wypada od draga Witam Wszystkich Przedmówców. Odradzałbym. 950 jest od niedawna na rynku i jeszcze nie przeszła wszystkich "chorób wieku dziecięcego", więc wady tego modelu wyjdą pewnie w przyszłym roku - tak jak to dzieje się z Intruzem 1800 (niskie notowania niezawodności). Kup sprawdzony model, na rok, nie za wszystkie pieniądze i taki , z którego odsprzedaniem nie bedzie problemu. Za rok będziesz bardziej zorientowany czego chcesz i co Ci pasuje. Moja droga (też po przerwie - 13-letniej:)) to: Virago 535 - Drag 1100 - Wildek 1600 - Venture. Wierz mi, jak jeździłem 535 (może i trochę śmiesznie wyglądałem) ale zdarzyło się kilka sytuacji, w których niska waga tego moto pozwoliła uratować mi się przed szlifem lub czymś jeszcze gorszym... Pozdrawiam! Cytuj Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riki M Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Witam Wszystkich Przedmówców. Odradzałbym. 950 jest od niedawna na rynku i jeszcze nie przeszła wszystkich "chorób wieku dziecięcego", więc wady tego modelu wyjdą pewnie w przyszłym roku - tak jak to dzieje się z Intruzem 1800 (niskie notowania niezawodności). Kup sprawdzony model, na rok, nie za wszystkie pieniądze i taki , z którego odsprzedaniem nie bedzie problemu. Za rok będziesz bardziej zorientowany czego chcesz i co Ci pasuje. Moja droga (też po przerwie - 13-letniej:)) to: Virago 535 - Drag 1100 - Wildek 1600 - Venture. Wierz mi, jak jeździłem 535 (może i trochę śmiesznie wyglądałem) ale zdarzyło się kilka sytuacji, w których niska waga tego moto pozwoliła uratować mi się przed szlifem lub czymś jeszcze gorszym... Pozdrawiam! wiem ze tak najrozsadniej byloby zrobic .....ale nie zrobie tak :bigrazz: nie lubie sprzedawac ,wole kupowac :-) chce kupic cos z czego bede zadowolony przez kilka lat wiem ze jest to mozliwe ,tak zrobilem z samochodem zmieniam tylko rocznik i zawsze jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.