Skocz do zawartości

Na co zwrócic uwagę przed kupnem Drag Stara 650? (XVS650)


Gość Maar
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :P Zapytaj w temacie: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?act=ST&f=30&t=47726 albo napisz prywatną wiadomość do x.Maślaka ..ten forumowicz wszystko Ci wyjaśni :lalag: Pozdrawiam :( :(

 

Witam

A w jaki sposób można skontaktować się z forumowiczem x.Maślak???

Jak można go znaleźć??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli Cię fundusze nie ograniczają to kup 1100.Będzie pan zadowolony.650 po sezonie okaże się za mała i za słaba,więc po co wtedy zmieniać.Wszystko oczywiście zależy jak zamierzasz jeździć.Do spacerów wokół komina wystarczy mniejszy.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc

 

Ja w (bodajże) w maju zeszłego roku stałem przed dylematem jakiego kruzera kupić.

Praktycznie byłem zdecydowany właśnie na Draga 650.

Jednakże biorąc pod uwagę że jestem dość dużym facetem (182 + 100~110kg) oraz to, że zdarza mi się robić dłuższe trasy z żoną, to pomysł mi ten odradzano. Argumentując przede wszystkim, że jest za słaby.

zupełnie przypadkiem trafiła mi sie volusia VL800 za bardzo rozsądne pieniądze. Dlatego że kasa była bardzo podobna do tej jaką musialbym wyłożyć na draga (i to sporo starszego), to zdecydowałem się na suzuki.

Nie żałuję.

 

Viola, jest idealnym moto dla kogoś, kto chcąc sie bezpiecznie nauczyć jeździć na 2oo, komu nie zależy na Bóg wie jakich prędkościach, tylko na fanie z jazdy.

Ja tym motorkiem nawinąłem ok. 10kkm, z czego większość zrobiłem dojeżdżając do/z pracy (Wyszków - Wawa). Nie miałem problemów z jazdą pasem dla motocyklistów, praktycznie wszędzie dało sie pojechać.

 

teraz będzie trochę reklamy :cool: , dlaczego? ponieważ kupiłem VL 1500 i volusia jest do sprzedania, :icon_twisted:

Jesli chcesz poznać więcej szczegółów, to odezwij się na priv. A na allegro jest aukcja z moim motocyklem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie fundusze sa otwarte i dlatego staje sie to jeszcze wiekszym problemem .

mam zamiar czerpac przyjemnosc z jazdy i posiadania pieknego cruiser'a .

predkosc ma tutaj mniejsze znaczenie ,raczej wygoda i komfort .

 

 

p.s. ale jak wiadomo jak po np. 3 mies. zabraknie mocy to bede wsciekly wlasnie o to ze nie kupilem wiekszego silnika .

waznym argumentem jest dla mnie to ze mam zamiar kupic motocykl na kilka lat.

 

 

dziekuje za rady :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak sprawa wygląda to Yamaha Road Star 1600?

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe nawet nie wiesz jak mnie korci kupno duzego cruiser'a !

ale chyba bym wybral Intrudera M 1800 R nie ciekawszy ???

 

Road/wild star, a M1800 to zupełnie inne motocykle o zupełnie różnej linii.

R/W star, w stajni suzuki odpowiada VL1500. Oba motocykle to klasyki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widzisz na zdjęciu obok jeżdże Dragiem 650 classic. Jest to mój pierwszy poważny motór. Mam go już drugi sezon i pewnie będe miał i trzeci. Zrobiłem 10 000km i jestem bardzo zadowolony. Szczególnie cieszy mnie bezawaryjność i czynności eksploatacyjne ograniczone do minimum.Raz na rok olej+filtr+świece. Żadnych łańcuchów, płynu w chłodnicy.

Nie narzekam na brak mocy, gdyż nie jeżdże nim sportowo. Mógłby mieć nieco lepszy hamulec, ale wystarczy na moje prędkości.{Przeważnie do 100km/h}. Motór ten jest bardzo dobrym wyborem na pierwsze moto .Pamiętam jak biegałem za motorem dwa lata temu, to większośc "specjalistów" mówiła mi że po połowie sezonu będę sprzedawał i szukał modelu 1100, lub coś podobnego , bo ta 650 to takie emeryckie pierdzidełko. W moim przypadku nie sprawdziło się. Powiem więcej : Od kiedy nabyłem ów motor w moim mieście pojawiły się jeszcze trzy takie maszyny 650. Myślę że ta Yamaha może się podobac . Nie jest ani za mała , ani za duża. A jak się ją rozsądnie ubierze no to palce lizać. Wybór jednak należy do ciebie, bo jeśli zamierzasz śmigac w przedziale 100km/h-200km/h to bierz coś większego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie ta 650 jest piekna i mozna trafic na naprawde ladny model.

pierwszy motocykl ktory bralem powaznie co do zakupu,ale im wiecej sie czyta ,tym bardziej czlowiek glupieje.

 

dzieki za komentarz :-)

 

Road/wild star, a M1800 to zupełnie inne motocykle o zupełnie różnej linii.

R/W star, w stajni suzuki odpowiada VL1500. Oba motocykle to klasyki

 

 

 

 

racja racja .....osobiscie bardziej odpowiada mi agresywniejszy wyglad wlasnie taki jaki ma M1800 .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe nawet nie wiesz jak mnie korci kupno duzego cruiser'a !

ale chyba bym wybral Intrudera M 1800 R nie ciekawszy ???

 

Witam.

Uuuu - to przed kolegä jeszcze dluga droga , zanim sie na cos zdecyduje!

Co Ci sie podoba -power cruiser, klasyczny cruiser, czy cruiser w wersji custom (krötkie blotniki)?

Proponuje dobrze sie zastanowic, -ale do przyszlego sezonu jeszcze sporo czasu masz.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o Draga 650, to jest świetny motor na prędkości o jakich piszesz (do 100). Jeździłem nim (650 classic) jeden pełen sezon (20 tys.) bezawaryjnie. Jedyną rzeczą, którą robiłem to wizyta w serwisie co 6 tys . i wymiana opony. Tak więc gorąco polecam. Jak nie zamierzasz zmieniać prędkości przelotowych w górę i nie przeszkadza ci, że inni będą patrzyli na twoje ‘marne 650’ to ja na twoim miejscu kupiłbym go w ciemno (bardzo ekonomiczny 4-5 l/100, a wyglądem i gabarytami niewiele mniejszy od 1100).

Widzę również, że rady idą w stronę większych maszyn, i zaszły do poziomu Suzuki Intrudera M1800R. O tym też mogę coś powiedzieć, bo właśnie takiego ujeżdżam od dwóch miesięcy. Jako pierwszy motor odradzam. Wiem, że niektórzy powiedzą, że odrobina rozumu i wewnętrznego hamulca pozwala na jazdy takim motorem jako pierwszym. Może i tak, lecz jego ciężar dla początkującego może być dużym a co gorsza bardzo kosztownym problemem. Ceny napraw po drobnym ślizgu lub glebie parkingowej idą w tysiące a nawet w dziesiątki tysięcy.

Dlatego skłaniałbym się jednak ku Dragowi według mnie to świetna maszyna spełniająca główne wymaganie w stosunku do cruiser’ów - wygląd (chociaż to jest kwestia gustu).

 

Wracając do podstawowego pytania: na co zwrócić uwage przed kupnem....

Ja kupując pierwszą maszynę dostałem radę od znajomego chłopaka, który pracował w serwisie, że lepiej dołożyć parę złotych i kupić motorek z udokumentowaną historią i regularnymi przeglądami (udokumentowanymi i możliwymi do sprawdzenia), niż później wydać więcej na doprowadzenie sprzętu do właściwego stanu, lub uniknąć przykrych niespodzianek. Ja zastosowałem się do tego i nie żałowałem.

 

A wybór należy do ciebie. Życzę udanego zakupu!

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...