viarus Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jestem szczęśliwym posiadaczem Maraudera. Do niedawna śmigał bardzo żwawo do czasu kiedy wydawało mi się, że zaczął drżeć przy większych prędkościach. Myślalem, że to wina po stronie kół ale okazało się, że w wibracje wpadał na wyższych obrotach. Podobno chodził tylko na jednym garku i to powodowało wibracje. Po rozebraniu i wyczyszczeniu gaźników przestał prawie całkiem gadać. Chodzi tylko na ssaniu i wolnych obrotach. W serwisie stoi juz tydzień i nie potrafią nic poradzić. Gaźniki zostały niejednokrotnie rozebrane i ustawione na wartości fabryczne i zsynchronizowane ale nic nie pomogło. Świece po mojemu wyglądały na okopcone czarne ale suche. Na wolnych pracuje, ale dalej się dławi i gaśnie. Czy może to być usterka po stronie zapłonu? Dałem do serwisu bo myślałem, że usterka zostanie szybko zlokalizowana i usunięta a tu mija tydzień i bez szans jak na razie na poprawę a sezon mija :banghead: :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thor 1 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jak by chodził na jednym garnku od razu byś to wyczuł, nie ta prędkość, nie ten dźwięk. Stawiam na syfy w którymś gaźniku. Acha i zmień koniecznie serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viarus Opublikowano 15 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Jak raz mi przerywał to było faktycznie trochę czuć różnicę. To jest tak jakby jeden pracował a drugi tylko dostawal minimalną porcję paliwa do pracy. Też myślałem o zasyfionych gaźnikach ale po wyczyszczeniu stało sie tylko gorzej i nie dała nic syncronizacja. terz zaczynam myśleć o zmianie serwisu ale nie wiem gdzie. Moze wy znacie jakiegoś magika z Lublina lub okolic nawet. :banghead: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyk7 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Powiedz im żeby dobrze sprawdzili memrany.dwa kable wysokiego napięcia.gaznik,dysze te na samym dnie trudno sie wykręcają i mechanicy je olewają,tylko przedmuchując.czasami to zawodzi.co do membran,mogą mieć małe pęknięcia i to wystrczy.silnik dostaje wibracji,nie przyspiesza od pewnego momentu.pozd.i życzę jeszcze pośmigania w sezonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 [...] Podobno chodził tylko na jednym garku i to powodowało wibracje[...] W to bym nie wierzył, maruda gdy chodzi tylko na jeden garnek to ma ok. 16KM zamiast 50KM więc wierz mi że byś za bardzo nie pojeździł. A jeśli takie rzeczy mówią w serwisie to raczej bym szybko zmienił serwis. VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Ktory to serwis ??? Spieprzyli czyszczenie gaznikow ( zreszta zapytaj co oni rozumieja pod tym pojeciem ) i przepchali tylko syf z jednego miejsca w drugie. Jezeli chodzi tylko na ssaniu to znaczy ze nie dostaje paliwa normalna droga, nieprawda ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi