Skocz do zawartości

marudzący marauder


viarus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Samo rozebranie i zlozenie nie likwiduje problemu.

Trzeba sprawdzic kilka podstawowych rzeczy ( nie chodzi mi tu o nastawy fabryczne ) zeby byc pewnym jak gazniki dzialaja.

Jest druga strona tych objawow - uszkodzenie modulu rowniez moze powodowac zanik iskry przy wejsciu na wysokie obroty.

Czy miales okazje sprwdzic jak wygladaja swiece, kiedy silnik pracuje wlasnie w ten sposob ( dusi sie przy wejsciu na obroty ) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samo rozebranie i zlozenie nie likwiduje problemu.

Trzeba sprawdzic kilka podstawowych rzeczy ( nie chodzi mi tu o nastawy fabryczne ) zeby byc pewnym jak gazniki dzialaja.

Jest druga strona tych objawow - uszkodzenie modulu rowniez moze powodowac zanik iskry przy wejsciu na wysokie obroty.

Czy miales okazje sprwdzic jak wygladaja swiece, kiedy silnik pracuje wlasnie w ten sposob ( dusi sie przy wejsciu na obroty ) ?

 

Świece były czarne po wykręceniu.

Serwis się poddał. Odbieram motor bez naprawy po 2 tygodniach.

 

Czy mógł przeskoczyć rozrząd kiedy kręciłem wałem, zeby sprawdzić luzy zaworowe jeżeli kręciłbym nie wtą stronę co trzeba? Może to będzie przyczyną. W serwisie nie sprawdzali chyba zapłonu chociaż mówiłem o sprawdzeniu czujnika położenia wału, oni cały czas trzymali się tylko gaźników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy serwis nie ma swiecy Colourtune, zeby zobaczyc co sie dzieje z iskra w chwili wejscia na obroty ?

Czy nie maja motocykla na podmiane modulu z twoim ?

Jezeli jedyna mozliwoscia trzymania moto na wolnych obrotach jest ssanie to znaczy ze mimo tego calego czyszczenia i ustawiania

paliwo nie moglo normalna droga dostac sie tam gdzie powinno czyli do gardzieli gaznikow.

Wynika z tego ze dalej zapchany jest uklad wolnych i przejscia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich cieskich. Problem nie znikł. Po rozpoznaniu przez nowego mechanika jest stwierdzenie, ze to nie wina samych gaźników ani pompy paliwowej. Po podpięciu gaźników pod kroplówki było bez zmian. Szukamy winy w elektryce. Na wolnych gada, jak się rozgrzeje to nawet pojedzie ale dalej dławi się koło 2-3 tysięcy. Podejrzenia są na modół, cewkę lub impulsator. W najgorszej opcji male zwarcie gdzieś na okablowaniu. Mam problem z podstawieniem jakiegoś modułu czy cewki bo nie mamy z czego podmienić. Będziemy chcieli sprawdzić na cżęściach z intrudera ale nie wiemy czy są takie same a nie zanamy nikogo w okolicy z takim maruderem co by wykluczyć te elementy. Jestem prawie skłonny kupić te moduły. Czy może ktoś wie o marudzie w okolicach lublina? :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

miałem to samo w mojej marudzie,po zatkaniu rekom gaznika od strony filtra to było git a skoro był bez filtra to za holere nie umiał sie zebrac.mechanik pytał czy cos nie robiłem bo juz niewie co z nim ma robic.do filtra są przykrecone tagie gómowe naprowadzacze powietrza i są przedzielone na połowe i jedna połowa fabrycznie jest zalana guma,a ja nie mysląc długo za noza i ciach,bedzie dostawał wiecej powietrza.BŁAD!!!!!!!! ma byc zatkany do połowy

i tak oto doszlismy do sedna tej sprawy,motorek smiga ja szalony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...